Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 124 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategický plán mikroregionu Hodonínsko
Novotná, Kateřina
Diplomová práce má za úkol vytvořit střednědobý strategický rámec pro konkrétní dílčí akční plány. Tato práce hodnotí mikroregion Hodonínsko a konkrétními kroky popisuje příležitosti rozvoje daného území s ohledem na současnou situaci stavu. V úvodu teoretické části práce jsou definovány základní pojmy a obecná struktura strategického dokumentu. Tato část je zpracována formou literární rešerše. V praktické části práce jsou údaje zjišťovány pomocí situační a následně i SWOT analýzy. Dalším krokem vlastní práce je provedení dotazníkového šetření, získané výsledky jsou konfrontovány se situační analýzou a SWOT analýzou. Na základě tohoto porovnání jsou určeny zásadní oblasti pro konkrétní cíle strategického plánování a zhotovení akčních plánů pro jednotlivé oblasti. Výstupem jsou navržené střednědobé záměry, které mohou být zdrojem dalšího rozvoje území mikroregionu Hodonínska.
Vliv menstruačního cyklu a hladin kortizolu a testosteronu na silové schopnosti u sportovkyň
Novotná, Kateřina ; Heller, Jan (vedoucí práce) ; Pěkný, Martin (oponent)
Tato diplomová práce přináší komplexní pohled na fyziologické a hormonální změny v těle sportovkyň během menstruačního cyklu a jejich vliv na výkonnostní trénink a regeneraci. Zabývá se přehledem fyziologie menstruačního cyklu, vlivu endogenních steroidních hormonů na reprodukční systém žen, zkoumáním sekrece kortizolu a role testosteronu ve fyziologii žen. Dále analyzuje vliv jednotlivých fází menstruačního cyklu na silové schopnosti sportovkyň a studuje vztah sekrece kortizolu a testosteronu k těmto schopnostem. Diskutuje vliv folikulární fáze na výkon ve Wingate testu, negativní korelaci mezi koncentrací kortizolu a silovým výkonem sportovkyň a rozdíly v maximálním výkonu mezi sportovkyněmi s pravidelným a nepravidelným cyklem. Zdůrazňuje obecné limitace výzkumu na ženách, které je nutné brát v úvahu. Celkově tato práce přispívá k diskusi o vztahu mezi hormonálními změnami a silovou výkonností u sportovkyň s potenciální budoucí aplikací v oblasti tréninku a výkonnostního sportu. KLÍČOVÁ SLOVA menstruační cyklus, hormony, silové schopnosti, kortizol, testosteron, fyzická zátěž
Připravenost žáků pedagogiky na pedagogickou praxi z hlediska formativního hodnocení
Tůmová, Lucie ; Novotná, Kateřina (vedoucí práce) ; Starý, Karel (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na připravenost žáků z oboru vzdělání Předškolní a mimoškolní pedagogiky na pedagogickou praxi z hlediska formativního hodnocení. Práce poukazuje na důležitost využívání formativního hodnocení ve výuce a potřebu připravit budoucí učitele na jeho provádění. Teoretická část uvádí do problematiky formativního hodnocení a pedagogické přípravě budoucích učitelů, neboť tyto dvě problematiky jsou úzce spjaty s výzkumným šetřením práce. V kapitolách o hodnocení je představena základní koncepce školního hodnocení, jeho význam v pedagogickém procesu a formativního hodnocení. Kapitola o pedagogické přípravě učitelů je orientována především na kompetenční rámec absolventa učitelství a na komplexní popis kompetencí učitele. Praktická část práce přináší výsledky kvalitativního empirickému výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, zda jsou žáci připraveni na pedagogickou praxi z pohledu formativního hodnocení. V rámci výzkumu vyplynulo i zjištění, v jakém rozsahu má střední odborná pedagogická škola zařazený tento typ hodnocení do kurikulárního dokumentu v souvislosti s nutností zařazovat formativní hodnocení do škol.
Rozvoj čtenářských a pisatelských dovedností žáků 1. stupně: akční výzkum
Mostecká, Sabina ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Novotná, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojem čtenářských a pisatelských dovedností u žáků na prvním stupni základní školy. V teoretické části práce jsou popsána specifika čtenářské a pisatelské gramotnosti a možnosti jejich rozvoje, jež je neodmyslitelně spojen s tréninkem jednotlivých dovedností, které souvisí se čtením a psaním. Cílem praktické části diplomové práce je popsat souvislost mezi rozvojem čtenářských a pisatelských dovedností u vybraných šesti žáků z pátého ročníku základní školy. K tomu, aby mohl být výzkum uskutečněn, bylo sestaveno šest čtenářských lekcí, které byly realizovány v hodinách českého jazyka a literatury (Popletená říše, Nekonečný příběh, Limeriky, Strado a Varius, Listonoš vítr, Nedokončené pohádky). V těchto šesti čtenářských lekcích byly cíleně propojovány a rozvíjeny čtenářské a pisatelské dovednosti. Každá z šesti realizovaných čtenářských lekcí měla pisatelský výstup. Použitými výzkumnými metodami (obsahová analýza žákovských produktů, pozorování, nestrukturovaný rozhovor) bylo zjištěno, že spolu rozvoj čtenářských a pisatelských dovedností úzce souvisí. Žáci, kteří mají rozvinuté čtenářské dovednosti většinou tvoří i kvalitní texty. Dále jsem zjistila, že rozvoj čtenářských a pisatelských dovedností souvisí také s vnitřní motivací daného žáka. Na základě realizovaných...
Dílna čtení v 1. třídě: akční výzkum
Malínská, Dorota ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Novotná, Kateřina (oponent)
Diplomová práce vychází z nutnosti vést a podporovat žáky ve čtenářství již od počátku povinné školní docházky. Teoretická část se zabývá pojmem čtenářství, rozvojem čtenářské gramotnosti a dále popisuje metody a možnosti další podpory a rozvoje čtenářství. Nedílnou součástí pro rozvoj čtenářské gramotnosti jsou knihovny, o kterých je taktéž v práci zmínka. Poslední kapitola teoretické části se zaměřuje na různé možnosti a pohledy na dílnu čtení. Cílem akčního výzkumu je popsat pomocí pozorování, jakým způsobem je možné zařadit dílnu čtení pevně do rozvrhu již od 1. ročníku základní školy na základě vlastní zkušenosti, a navrhnout, jakými dalšími metodami je možné ještě více podpořit čtenářství u žáků 1. a 2. ročníku. Pomocí poznatků z rodiči vyplněného dotazníku empirická část odpovídá na dané výzkumné otázky. Z výzkumu vyplynulo, že díky brzkému zařazení dílny čtení byli žáci již na počátku 2. ročníku schopni se soustředit na danou četbu a plynule navázat na již zvládnutou organizaci dílny čtení v rámci 1. ročníku. V neposlední řadě se ukázalo, že zásluhou konání dílen čtení se u žáků hojně projevuje prožitek z četby již ve 2. ročníku základní školy. KLÍČOVÁ SLOVA Čtenářství, čtenářská gramotnost, motivace, knihovny, dílna čtení, mladší školní věk, akční výzkum

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 124 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
12 NOVOTNÁ, Karolína
27 NOVOTNÁ, Klára
1 NOVOTNÁ, Kristina
24 NOVOTNÁ, Kristýna
1 NOVOTNÁ, Květa
1 Novotná, K.
3 Novotná, Kamila
12 Novotná, Karolína
94 Novotná, Kateřina
27 Novotná, Klára
24 Novotná, Kristýna
2 Novotná, Kristýna Klára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.