Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketigové aktivity českých kin a multikin se zaměřením na kino Světozor
Masná, Zuzana ; Šobr, Michal (vedoucí práce) ; Novotný, David Jan (oponent)
Bakalářská práce "Marketingové aktivity českých kin a multikin se zaměřením na kino Světozor" pojednává o způsobech používání marketingu u obou typů kin a zaměřuje se na klasická kina alternativního směru. Rozdílné typy kin implikují, že i jejich marketingové aktivity budou mít odlišný charakter. Marketingovými aktivitami jsou míněny propagační aktivity kin samotných; ty jsou rozebrány zejména u kina Světozor a dalších alternativních kin. U multikin se práce zaměřuje především na typy kinoreklamy pro zadavatele reklamy. Pomocí analýzy SWOT jsou navrženy marketingové strategie pro oba typy kin a také zvlášť pro kino Světozor. Práce rovněž rozebírá nutnost změny marketingové strategie klasických kin po příchodu multikin do českého prostředí, aby tato kina byla schopna obstát v novém konkurenčním prostředí. Důraz je v tomto ohledu kladen zejména na význam značky a budování firemní identity. Tyto otázky jsou stejně tak předmětem analýzy u marketingové komunikace kina Světozor z let 2004 - 2009. Metodou práce byla analýza na základě deskripce a vyhodnocení marketingové komunikace u jednotlivých kin, přičemž vycházím z analýz výročních zpráv, tiskových zpráv, rozborů činností, sekundárních dat z již realizovaných výzkumů a propagačních a interních materiálů daných společností.
Generace Y jako publikum alternativní hudby a role nových médií při utváření komunity a vkusu
Masná, Zuzana ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Fišerová, Sylvie (oponent)
Práce zkoumá, jak se změnily návyky hudebních uživatelů ve spojitosti s hudbou poté, co se stali uživateli internetu, a tím chce osvětlit vztah části generace Y k novým médiím. Metodou dedukce vytvářím na základě teorií hypotézy, které následně prověřuji u publika alternativní hudby z řad generace Y (zkoumané ročníky 1984-1991). V prvním oddíle přibližuji vymezení generace Y na teoriích zahraničních autorů a zkoumám jejich přenositelnost na české prostředí. Nastiňuji technologické zázemí a předkládám jejich možné vlivy na chování hudebních uživatelů této generace. V druhém oddíle popisuji transformaci hudebního průmyslu od konce devadesátých let do současnosti, která byla spuštěna novou možností distribuce obsahu na internetu. Zaměřuji se zejména na peer-to-peer sítě: úvodem do této problematiky a vyložením názorů na ně připravuji základ pro porozumění chování respondentů i jejich názorů na neautorizované stahování hudby. Dotknu se i role nových médií při utváření hudebního vkusu a změny vztahu mezi interpretem a fanouškem. Třetí oddíl se dívá na internet jako na komunikační platformu generace Y. Předkládá hypotézy o tom, že mladé hudební publikum na síti aktivně užívá, resp. produkuje obsahy a je součástí online komunit. Zkoumám také důsledky informačního, resp. hudebního nadbytku v současnosti. Výzkum byl...
Marketigové aktivity českých kin a multikin se zaměřením na kino Světozor
Masná, Zuzana ; Novotný, David Jan (oponent) ; Šobr, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Marketingové aktivity českých kin a multikin se zaměřením na kino Světozor" pojednává o způsobech používání marketingu u obou typů kin a zaměřuje se na klasická kina alternativního směru. Rozdílné typy kin implikují, že i jejich marketingové aktivity budou mít odlišný charakter. Marketingovými aktivitami jsou míněny propagační aktivity kin samotných; ty jsou rozebrány zejména u kina Světozor a dalších alternativních kin. U multikin se práce zaměřuje především na typy kinoreklamy pro zadavatele reklamy. Pomocí analýzy SWOT jsou navrženy marketingové strategie pro oba typy kin a také zvlášť pro kino Světozor. Práce rovněž rozebírá nutnost změny marketingové strategie klasických kin po příchodu multikin do českého prostředí, aby tato kina byla schopna obstát v novém konkurenčním prostředí. Důraz je v tomto ohledu kladen zejména na význam značky a budování firemní identity. Tyto otázky jsou stejně tak předmětem analýzy u marketingové komunikace kina Světozor z let 2004 - 2009. Metodou práce byla analýza na základě deskripce a vyhodnocení marketingové komunikace u jednotlivých kin, přičemž vycházím z analýz výročních zpráv, tiskových zpráv, rozborů činností, sekundárních dat z již realizovaných výzkumů a propagačních a interních materiálů daných společností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.