Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Funkcionální rovnice a jejich využití v úlohách matematické olympiády
LOUDOVÁ, Hana
Diplomová práce se zaměřuje na řešení funkcionálních rovnic, které se vyskytly v úlohách matematických olympiád. Práce poskytuje přehled nejznámějších a nejčastěji používaných metod vedoucích k vyřešení těchto příkladů. Konkrétně se jedná o substituční metodu, metodu symetrie proměnných, Cauchyovu metodu a metodu pevných bodů. Přínosem diplomové práce je souhrnná sbírka nalezených úloh týkajících se funkcionálních rovnic z dostupných ročníků, jak české Matematické olympiády, tak Středoevropské matematické olympiády, Evropské dívčí matematické olympiády a Mezinárodní matematické olympiády. Sbírka příkladů z české Matematické olympiády navíc u všech poskytuje podrobně rozepsaný postup jejich řešení, stejně tak je v rámci každé metody řešení funkcionálních rovnic podrobně vyřešeno několik úloh. Práce rovněž přináší tabulky porovnávající úspešnost českých reprezentantů s ostatními státy v příkladech obsahujících funkcionální rovnice v uvedených typech matematických olympiád.
Aktuální trendy v přírodovědném vzdělávání na základních a středních školách se zaměřením na první pomoc
Loudová, Hana ; Kuba, Radim (vedoucí práce) ; Chlebounová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práci si klade za cíl na základě původních odborných zdrojů vytvořit literární rešerši na dané téma, a tak pomoci informovat veřejnost, zejména pak učitele, o problematice výuky přírodovědných předmětů a první pomoci. Hlavním cílem práce je představit ucelený přehled hlavních aktuálních trendů v přírodovědném vzdělávání a ve výuce první pomoci, přednosti a úskalí jednotlivých metod, včetně konkrétních příkladů pro jejich implementaci v daných oblastech. Úvodní kapitola shrnuje historický vývoj přírodovědného vzdělávání pro ukotvení těžiště práce do kontextu. Hlavním obsahem rešerše je představení jednotlivých inovativních výukových metod s jejich přednostmi a úskalími včetně konkrétních příkladů využití ve výuce biologie a přírodopisu na základních a středních školách. Stejný koncept členění pro přehlednost zachovává i kapitola o výuce první pomoci. Závěrečná kapitola se věnuje zhodnocení a porovnání trendů v přírodovědném vzdělávání a výuce první pomoci s tradiční výukou.
Larp ve výuce literatury na střední škole
Loudová, Hana ; Brož, František (vedoucí práce) ; Králíková, Andrea (oponent)
Práce se zábývá tvorbou výukových her týpu lárp urcených pro výuku literáturý ná stredních skolách. Cílem býlo predstávení lárpu jáko mozne výukove metodý, jeho ukotvení v existujícím teoretickem rámci á rozsírení povedomí o jeho existenci. V teoreticke cásti je výmezeno místo literární výchový á hrý ve výuce, výsvetlen klícový pojem lárp á popsán proces jeho tvorbý. Tezistem práce je práktická cást, v níz je predstáveno pet výukových her o delce 1-2 výucovácí hodiný výcházejících z ceských literárních del. Hrý májí vest záký ke ctenárství á rozvíjet jejich ctenárskou grámotnost. Práktickým výstupem práce je výtvorení souboru podkládu& (metodicke pokýný pro ucitele á máteriálý pro záký) potrebných k reálizáci techto her ve výuce literáturý, ktere jsou obsázený v prílohách. V záveru práce jsou predlozený komentáre k jednotlivým hrám, ktere prinásejí chárákteristiku hrý, nástinují moznosti jejího výuzití ve výuce á reflektují proces tvorbý á testování.

Viz též: podobná jména autorů
3 LOUDOVÁ, Hana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.