Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza sociálních sítí
Hejný, Jakub ; Lohr, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou sociálních sítí pro potřeby vztahů s veřejností z pohledu podniku. Práce dále specifikuje způsoby a podmínky sběru na dat na sociálních sítích (Facebook, LinkedIn, Twitter). Výstupní analýza by měla sloužit jako podpůrný nástroj Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich využitelnosti při zjišťování veřejného mínění pro potřeby rozvoje a vedení společnosti. Práce se zabývá tím, jak sociální sítě ovlivňují veřejné mínění. Výstupní analýza by měla sloužit jako souhrn doporučených druhů a způsobů prezentace společnosti směrem ke koncovému zákazníkovi. Zároveň by analýza měla definovat efektivitu využívání jednotlivých sociálních sítí a jejich vliv na rozvoj a hospodářské výsledky společnosti.
Sociální sítě a nová média
Störzer, Martin ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o nových médiích se zaměřením na sociální sítě. V teoretické části jsou popsány vybrané nejrozšířenější druhy sociálních sítí, včetně jejich historického vývoje až po současnost. Pozornost je kladena především na stávající reklamní formáty a marketingovou strategii v tomto segmentu. Praktická část práce se soustředí na účinnost a dosah reklamy konkrétního podniku na zvolené sociální síti. Zahrnuje také návrhy reklamních kampaní a doporučení pro další vybrané sítě.
Využití sociálních sítí v marketingu veřejné správy
Böhmová, Iva ; Lohr, Václav (vedoucí práce)
Marketing na sociálních sítích je velmi rozšířený. Zásady marketingu pronikají i do systémů veřejné správy.Tato diplomová práce se bude opírat jak o teoretické úvahy, tak o empirický výzkum zaměřený na uplatnění marketingu na sociálních sítích úřady veřejné správy. Součástí praktické části bude srovnání a zhodnocení současného stavu využívání sociálních sítí pro marketing mezi krajskými úřady v České republice.
Virtualizační nástroje v teorii a praxi
Svozil, Marko ; Halbich, Čestmír (vedoucí práce) ; Lohr, Václav (oponent)
Hlavním cílem práce je charakterizovat jednotlivé typy virtualizačních přístupů a představit nejvýznamnější virtualizační technologie a nástroje. Dílčím cílem bakalářské práce je srovnání schopností a možností virtualizačních nástrojů od firem VMware a Microsoft na základě analýzy prostředí, infrastruktury, požadavků a možností modelové firmy navrhnout a implementovat vhodné virtualizační řešení.
Využití sociálních sítí v marketingu veřejné správy
Böhmová, Iva ; Lohr, Václav (vedoucí práce)
Marketing na sociálních sítích je velmi rozšířený. Zásady marketingu pronikají i do systémů veřejné správy.Tato diplomová práce se bude opírat jak o teoretické úvahy, tak o empirický výzkum zaměřený na uplatnění marketingu na sociálních sítích úřady veřejné správy. Součástí praktické části bude srovnání a zhodnocení současného stavu využívání sociálních sítí pro marketing mezi krajskými úřady v České republice.
Marketingové využití sociálních sítí
Formánek, Martin ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Tématem diplomové práce je marketingové využití sociálních sítí. V rešeršní části je představen pojem sociální síť. Následuje stručná historie webových sociálních sítí a popis těch nejznámějších ve světě i v ČR. Dále objasňujeme pojem marketing a jeho využití, online marketing a využití propagace podniku prostřednictvím sociálních sítí. Praktická část je cílena na konkrétní podnik. Charakterizuje jeho postavení na trhu a hodnotí využívání sociálních sítí jako součást marketingu. V práci je rovněž formou dotazníku ukázán pohled samotných uživatelů na využívání sociálních sítí v marketingu a jsou uvedeny možnosti využití poznatků z dotazníku a ostatních analýz, ke zviditelnění podniku na sociálních sítích.
Digitální stopa na Internetu
Sloup, Vojtěch ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Halbich, Čestmír (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou digitální stopy na internetu z pohledu vzniku digitální stopy, možnosti zneužití a ochrany uživatelů internetu. Teoretická část je zaměřena na analýzu problematiky digitální stopy a zpracovává možnosti zneužití a hrozeb, vyplývajících z předchozí analýzy. Syntetická část práce obsahuje možnosti ochrany soukromí uživatelů internetu, návrhy opatření a vhodné nástroje pro eliminaci vzniklé digitální stopy.
Placená reklama ve vyhledávání v e-commerce
Hanzalová, Barbora ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou placené reklamy ve vyhledávání v kontextu vývoje internetu a vyhledávačů, fungování vyhledávačů a reklamních systémů pro správu kampaní v českém prostředí. Pozornost je soustředěna jak na klasické, tak na produktové kampaně ve vyhledávání. Cílem práce je praktická ukázka tvorby klasických a produktových kampaní pro konkrétní e-shop v reklamních systémech Google AdWords a Sklik a jejich následné vyhodnocení, na základě čehož je sestaven soubor obecně použitelných pravidel pro správnou a efektivní tvorbu kampaní ve vyhledávání pro e - commerce v českém internetovém prostředí. Pro ověření obecnějšího použití výsledků pro tvorbu reklamních kampaní ve vyhledávání je využito kvalitativní metody expertního rozhovoru s odborníkem v oboru.
Analýza a aplikace marketingových metod na sociálních sítích
Kudrna, Jan ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o marketingu na sociálních sítích. Práce je nejdříve zaměřena na jednotlivé sociální sítě a poté samozřejmě i na využití marketingu a reklamy na těchto sociálních sítích. Tato práce taktéž pojednává o výběru vhodné strategie pro sociální sítě a o analytických nástrojích, kterými se měří úspěšnost kampaní na těchto sítích. V závěru teoretické části jsou zhodnoceny již proběhnuté kampaně na sociálních sítích. Dále se tato práce zabývá porovnáváním a zhodnocením efektivnosti několika sad reklam na sociální síti Facebook. Každá z těchto sad reklam probíhala jeden týden, a měření probíhalo v analytickém nástroji od Facebooku. V závěru práce je dotazníkové šetření, ve kterém uživatelé sociálních sítí odpovídají na otázky ohledně reklam na sociálních sítích a jejich využívání pomocí mobilních zařízení a osobních počítačů.
Síťová úložiště NAS
Hojný, Bohumil ; Vokoun, Tomáš (vedoucí práce) ; Lohr, Václav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na využití NAS serverů pro zálohování dat v podniku Lesy hlavního města Prahy. Popisuje jednotlivé typy ochrany dat před ztrátou a možnosti zvýšení zabezpečení. Dále jsou popsány jednotlivé typy zapojení disků. Ke konci teoretické části jsou rozebrány cenové kategorie NAS a pro jak velké podniky se hodí. V praktické části je analyzován stav sítě v podniku a řešení které bylo provedeno pro zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.