Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj čtenářství u sluchově postižených dětí mladšího školního věku
Lipská, Klára ; Hádková, Kateřina (vedoucí práce) ; Chmelíř, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce bylo zjistit problematické oblasti v souvislosti sluchového postižení u dětí mladšího školního věku a rozvoje čtenářství, na základě zjištěných informací navrhnout metodický materiál a ověřit jej v praxi. Metodický materiál obsahuje text Já Baryk od Františka Nepila v originále a v upravené verzi, návrh postupu pro vyučující a pracovní list. Nejdůležitější částí metodického materiálu je CD s úvodním slovem, upraveným textem a slovníčkem ve znakovém jazyce. Ověření v praxi u dětí pátého ročníku ZŠ ukázalo nutnost vytvoření dalších podobných materiálů, jelikož znakový jazyk nejen umožňuje porozumění dějové linii a souvislostem vyplývajících z příběhu, ale je především účinným prostředkem vedoucím ke čtení v českém jazyce.
Mezipředmětové vztahy v učebnicích českého jazyka pro 1. stupeň ZŠ
Lipská, Klára ; Pišlová, Simona (vedoucí práce) ; Janovec, Ladislav (oponent)
V diplomové práci se zabývám vztahy mezi jednotlivými složkami učebního předmětu český jazyk i mezi českým jazykem a ostatními vyučovacími předměty. V praktické části jsem pozornost soustředila na rozbor některých dostupných učebnic českého jazyka pro 1. stupeň ZŠ a na vyhledávání cvičení se zaměřením na mezipředmětové vztahy, vybraná cvičení jsou uvedena v přílohách. Poslední část práce tvoří sborník nápadů k různým činnostem a cvičením s týmž zaměřením. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
2 Lipská, Karolína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.