Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití auditu webových stránek pro Competitive Intelligence
Lecián, Michal ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Černý, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na důkladné popsání termínu Competitive Intelligence a jeho následné využití při auditu webových stránek. Praktická část práce je primárně vypra-covávána pro firmu Bisnode. Může však sloužit všem, kteří chtějí provádět on-line analýzu svých webových konkurentů. V práci jsou také využity profesionální nástroje od společností Majestic a SEO PowerSuite, které jsem po e-mailové kontaktu se společnostmi získal na omezenou dobu k využití zdarma. Na začátku praktické části je představena firma Bisnode, aby se s ní mohl čtenář seznámit. Následně je provedena analýza, která byla rozdělena do 4 tematických oblastí dle zadání firmy Bisnode. V každé z těchto oblastí jsou zhodnoceny silné a slabé stránky jednotlivých sledovaných webů tak, aby se firma mohla poučit nejen ze svých chyb, ale také chyb svých konkurentů. V teoretické části práce jsem se snažil podrobně rozebrat termín Competitive Intelligence. Kromě toho je na tento termín nahlíženo z více úhlů pohledu (jeho historie, zamyšlení nad českým překladem, etika spojená s CI nebo popsání jej jako procesu) díky čemuž může být tato diplomová práce přínosná i pro čtenáře, kteří se již s tímto termínem setkali, ale chtějí si prohloubit znalosti.
Redesign firemních webových stránek s využitím HTML5 a CSS3
Lecián, Michal ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Hradil, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit kompletně nové firemní webové stránky s odstraněním nedostatků zjištěných v původní verzi pomocí dotazníkového šetření. Tyto stránky by měly přilákat více nových zákazníků, díky čemuž dojde ke zvýšení povědomí o firmě. Na začátku této práce je popsán jazyk HTML a CSS a nově přijaté elementy a vlastnosti, aby čtenář pochopil jejich následné použití v praktické části práce. V další části již přecházím k samostatnému popisu procesu redesignu webových stránek, který je popsán tak, jak jsem postupoval. Stránky byly vytvořeny ve 2 verzích -- podle starších standardů HTML 4.01 a CSS2 a nových HTML5 a CSS3 standardů, aby čtenář zjistil, jak se tvořily stránky dříve a dnes, a co tedy nově přijaté standardy přináší. Následuje popis struktury webu s technickým řešením vybraných stránek. Další popsanou částí je analýza konkurence, ve které zkoumám podle předem stanovených kritérií silné a slabé stránky konkurence. V poslední uvedené kapitole jsem se zaměřil na popis mnou vytvořené reklamní kampaně v nástroji Google AdWords, díky čemuž se zobrazují stránky na horních pozicích vyhledávače Google a mohou tak přilákat více nových návštěvníků. Je také dosaženo lepších přirozených pozic díky použití SEO technik při nové tvorbě stránek.

Viz též: podobná jména autorů
4 Lecián, Martin
1 Lecián, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.