Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.07 vteřin. 
Marketingové aktivity NIKE v kategorii basketbal pro tuzemský trh
Tichý, Petr ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kaňovský, Luděk (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a představením globální společnosti Nike, zejména pak vnímáním této značky jako basketbalového symbolu. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoreticko-metodologická východiska, zejména mezinárodní marketingové prostředí, koncepce a strategické přístupy, mezinárodní marketingový mix, navíc také event marketing a sponzoring, které jsou nedílnou součástí marketingu Nike. Praktická část charakterizuje firmu Nike z mezinárodního hlediska a z hlediska marketingových aktivit v českém prostředí. Na základě zjištěných skutečností a provedeného průzkumu jsou uvedena doporučení pro marketingové aktivity v kategorii basketbal na tuzemském trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.