| |
| |
|
Stochastická předpověď průměrných měsíčních průtoku ve vybraném vodoměrném profilu
Jansa, Jakub ; Menšík, Pavel (oponent) ; Marton, Daniel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na předpověď průměrných měsíčních průtoků na vybraném vodoměrném profilu. Výstupem bude vyhodnocení vypočtených hodnot a interpretace výsledků v přehledné podobě. Dále nalezení vhodného propojení mezi náhodně generovanými vstupy v podobě náhodných průběhů reálných průtokových řad se standardně používanými hydrologickými předpovědními modely založenými na principech umělé inteligence a pravděpodobnostním modelu. Výsledkem práce bude ověření postupů a následné sestavení stochastické předpovědi průměrných měsíčních průtoků ve vybraném vodoměrném profilu toku, která by byla dále využita pro účely řízení nádrže, resp. vodohospodářské soustavy.
|
| |
|
Digitální klima II.
Sidlárová, Kristýna ; Jansa, Jakub (oponent) ; Šrámek, Jan (vedoucí práce)
V diplomové práci Digitální klima II. se zabývám reprezentací vztahu fyzické a virtuální hmoty. Výsledná prezentace proběhne na úrovni videoinstalace v negalerijním prostředí. V procesu práce zaznamenávám vlastní zkušenost postupné práce s procesy ovlivnění fyzické hmoty keramické hlíny a virtuální hmoty rozhraní softwarů. Předmětem práce je remediace fyzického materiálu, který je ve své surovosti podpořen absencí glazury či jakékoliv jiné ušlechtilé povrchové úpravy, která by se dala považovat za jistou metaforu dnešní doby, zkrášlujících AR face filtrů na sociálních médiích, Photoshopu a nedosažitelných standardů krásy a falešně propagovaných produktů.
|
|
Návrh na zlepšení vztahů se zákazníky internetového obchodu
Jansa, Jakub ; Beroun, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na oblast řízení vztahů se zákazníky v internetovém obchodě pneumatiky.cz. Tento obchod patří do skupiny obchodů patřící společnosti Onio s.r.o. V teoretické části se věnuje marketingu, segmentaci trhů, konkurenci, marketingovému mixu a řízení vztahů se zákazníky. V analytické části se zabývá vlastní analýzou současného stavu společnosti. Závěrečná část je pak věnována návrhům na zlepšení společnosti v oblasti marketingu a hlavně v oblasti řízení vztahů se zákazníky.
|
|
Digitální klima II.
Sidlárová, Kristýna ; Jansa, Jakub (oponent) ; Šrámek, Jan (vedoucí práce)
V diplomové práci Digitální klima II. se zabývám reprezentací vztahu fyzické a virtuální hmoty. Výsledná prezentace proběhne na úrovni videoinstalace v negalerijním prostředí. V procesu práce zaznamenávám vlastní zkušenost postupné práce s procesy ovlivnění fyzické hmoty keramické hlíny a virtuální hmoty rozhraní softwarů. Předmětem práce je remediace fyzického materiálu, který je ve své surovosti podpořen absencí glazury či jakékoliv jiné ušlechtilé povrchové úpravy, která by se dala považovat za jistou metaforu dnešní doby, zkrášlujících AR face filtrů na sociálních médiích, Photoshopu a nedosažitelných standardů krásy a falešně propagovaných produktů.
|
| |
|
Návrh na zlepšení vztahů se zákazníky internetového obchodu
Jansa, Jakub ; Beroun, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na oblast řízení vztahů se zákazníky v internetovém obchodě pneumatiky.cz. Tento obchod patří do skupiny obchodů patřící společnosti Onio s.r.o. V teoretické části se věnuje marketingu, segmentaci trhů, konkurenci, marketingovému mixu a řízení vztahů se zákazníky. V analytické části se zabývá vlastní analýzou současného stavu společnosti. Závěrečná část je pak věnována návrhům na zlepšení společnosti v oblasti marketingu a hlavně v oblasti řízení vztahů se zákazníky.
|
| |