Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Lidl a Penny
Baráková, Alžběta ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Jakešová, Patricia (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry prodejen společností Lidl a Penny Market. Konkrétně se jedná o prodejny situované v Praze na Jižním městě. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení nákupní atmosféry a definuje prvky, kterými je tvořena. V závěru kapitoly jsou popsány metody vícekriteriálního hodnocení, které jsou v práci použity. Druhá kapitola je zaměřena na představení obou společností, konkrétně na nabízený sortiment a poskytované služby. Třetí kapitola se zabývá samotnou analýzou a následným porovnáním nákupní atmosféry vybraných prodejen. Obsahuje jak subjektivní posouzení, tak objektivní hodnocení zákazníků. Tato kapitola přináší také návrhy na odstranění nalezených nedostatků.
Point of sale as one of the crucial factors of purchase
Pohančeniková, Dagmar ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Jakešová, Patricia (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu in-store aktivit hypermarketu Albert s bližším zaměřením na POP nástroje a nákupní atmosféru. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako in-store komunikace, shopper marketing a smyslový marketing. Dále jsou zde podrobně popsány POP nástroje používané v obchodních jednotkách dle jednotlivých typů. V praktické části najdeme podrobnou analýzu vybrané prodejní jednotky podle zvolených kritérií. V závěru provádím vyhodnocení a přikládám také návrhy na zlepšení.
Market segmentation by using marketing data as part of marketing strategy
Nagyová-Tkáčová, Monika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Jakešová, Patricia (oponent)
Tato práce se zabývá především segmentací trhu, která je důležitou součástí marketingové strategie. Teoretická část je tvořena obecnými poznatky o marketingu, řízení vztahů se zákazníky (CRM), samotné segmentaci trhu a o databázovém marketingu. Praktickou část představuje případová studie, ve které jsou aplikovány znalosti z teoretické části. Cílem práce je představit problematiku segmentace trhu a její důležitost při tvorbě marketingové strategie společnosti. Dále pak zrealizovat segmentaci trhu pro firmu, která se rozhodla zavést na trh nový produkt a na základě výsledků z převáděné segmentace trhu definovat cílovú skupinu a vypracovat návrh s doporučeními pro efektivní komunikační strategie společnosti.
Marketingová strategie módní značky Oysho při potenciálním vstupu na český trh
Coufalová, Klára ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Jakešová, Patricia (oponent)
Bakalářská práce je věnována marketingové strategii španělské módní značky Oysho. Hlavním cílem práce je tedy analýza současné marketingové strategie společnosti, jejích marketingových nástrojů a návrh marketingové strategie značky Oysho při potenciálním vstupu na český trh. V první kapitole jsou vymezeny teoretické pojmy týkající se marketingu. Druhá kapitola detailněji zkoumá historii a vývoj společnosti Oysho, na kterou navazuje analýza marketingové strategie značky Oysho. V další kapitole je provedena studie marketingové strategie italské konkurenční značky Intimissimi. V závěrečné kapitole je na základě dotazníkového šetření a SWOT analýzy provedeno vlastní zhodnocení a doporučení při potenciálním vstupu značky Oysho na český trh.
Marketingová strategie firmy Ryor
Nejmanová, Kristýna ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Jakešová, Patricia (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie české kosmetické firmy Ryor. Cílem této analýzy je určit silné a slabé stránky v marketingové strategii společnosti Ryor a zjistit, co je důvodem toho, že firma i přes omezené finanční prostředky na marketing dokáže obstát v konkurenci nadnárodních světových značek. V práci je diskutována otázka, zda Ryor praktikuje dostatečnou komunikační politiku směrem k českým ženám. Z dotazníkového šetření plyne, že značka Ryor je pro většinu českých žen známá a že firma využívá své omezené finance maximálně efektivně.

Viz též: podobná jména autorů
1 Jakešová, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.