Název: Marketingová strategie módní značky Oysho při potenciálním vstupu na český trh
Překlad názvu: Marketing strategy of fashion brand Oysho in case of potential entry to Czech market
Autoři: Coufalová, Klára ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Jakešová, Patricia (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingová strategie; marketingový mix; módní značka; španělská společnost; fashion brands; marketing; marketing mix; marketing strategy; Spanish company

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46671

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195409


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet