Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proměny ve vnímání značky Tatra Kopřivnice po roce 1989
Jabůrek, Václav ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současný stav značky Tatra Kopřivnice, především z hlediska její marketingové komunikace. Zatímco před rokem 1989 se jednalo o jeden z klíčových podniků v rámci československého průmyslu, po sametové revoluci došlo k sérii jevů, které značku v očích veřejnosti poškodily. V teoretické části je čtenář uveden do základní problematiky v rámci marketingové a komerční komunikace se zaměřením na průmyslové odvětví. Část bude věnována i teorii brand managementu. Poté je detailně zpracována historie tohoto podniku, v níž jsou vyjmenovány všechny důležité události, které nějakým způsobem ovlivnily vývoj kopřivnické automobilky, přičemž událostem po roce 1989 se věnuje vlastní oddíl. Na základě analýzy toho, jak často byla značka v období 1. 1. 2014 až 1. 1. 2015 zmíněna ve vybraných médiích a jaká je její aktivita na sociálních sítích, je vypracováno komunikační doporučení na základě nedostatků, k nimž v rámci stávajícího modelu komunikace dochází. Cílem doporučení je snaha zlepšit image značky, která byla značně poškozena množstvím afér, k nimž v posledních letech došlo.
Normalizační kinematografie v současném televizním vysílání
Jabůrek, Václav ; Štoll, Martin (vedoucí práce) ; Cebe, Jan (oponent)
Normalizační kinematografii se věnuje řada studií - ať už sémiologických, historických či jiných. Dosud ale nebylo zmapováno, jak často se tato díla objevují v televizním vysílání po Sametové revoluci. Tato práce přináší vhled do toho, jak se zastoupení normalizačních titulů vyvíjelo v pětici nejvýznamnějších českých televizí - konkrétně na obou hlavních kanálech ČT, a na komerčních stanicích Nova, Prima a Barrandov. Zkoumané období zahrnuje osm let v rozmezí 1994 až 2015. Obsahová analýza díky tomu odhaluje dlouhodobé trendy, jež tyto televize ve spojení s normalizačními tituly aplikovaly. Věnuje se například tomu, nakolik je normalizační tvorba zastoupená o víkendech a ve svátečních programech. Jeden oddíl se pak zabývá otázkou propagandy - respektive tím, nakolik je v soudobém vysílání zastoupena normalizační agitace. Tato část studie se opírá o výzkumy Haralda Welzera, podle kterého dobový film výrazně ovlivňuje vnitřní výklad minulosti. Důraz je proto kladen na výskyt československých děl, která překrucují historické události - například seriál Třicet případů majora Zemana nebo komedie Bouřlivé víno. Vedle toho ale byly sledovány i tituly s menší mírou ideologických sdělení, které předkládají idealizovanou podobu normalizační reality a zdůrazňují hodnoty tehdejšího vládnoucího režimu.
Proměny ve vnímání značky Tatra Kopřivnice po roce 1989
Jabůrek, Václav ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současný stav značky Tatra Kopřivnice, především z hlediska její marketingové komunikace. Zatímco před rokem 1989 se jednalo o jeden z klíčových podniků v rámci československého průmyslu, po sametové revoluci došlo k sérii jevů, které značku v očích veřejnosti poškodily. V teoretické části je čtenář uveden do základní problematiky v rámci marketingové a komerční komunikace se zaměřením na průmyslové odvětví. Část bude věnována i teorii brand managementu. Poté je detailně zpracována historie tohoto podniku, v níž jsou vyjmenovány všechny důležité události, které nějakým způsobem ovlivnily vývoj kopřivnické automobilky, přičemž událostem po roce 1989 se věnuje vlastní oddíl. Na základě analýzy toho, jak často byla značka v období 1. 1. 2014 až 1. 1. 2015 zmíněna ve vybraných médiích a jaká je její aktivita na sociálních sítích, je vypracováno komunikační doporučení na základě nedostatků, k nimž v rámci stávajícího modelu komunikace dochází. Cílem doporučení je snaha zlepšit image značky, která byla značně poškozena množstvím afér, k nimž v posledních letech došlo.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.