Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová Strategie YouTube v České republice
Hurychová, Andrea ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tisovski, Marija (oponent)
Cílem práce je analyzovat YouTube na českém trhu, vysvětlit na jakém business modelu tato platforma funguje a vymezit její pozici vůči hlavním konkurentům. Na základě této analýzy pak navrhnout marketingovou strategii pro YouTube v České republice. První část práce se věnuje současným internetovým trendům a popisuje roli sociálních medií v dnešní době pro lepší pochopení, jak tyto trendy ovlivňují YouTube a jeho pozici v marketingu. Druhá část představuje základní pilíře YouTube platformy obecně, na které navazuje detailní analýza YouTube na českém trhu s návrhem kroků pro marketingovou strategii českého YouTube.
Analýza využití vybraných online marketingových nástrojů pro začínající IT firmu na globálním trhu
Hubková, Tereza ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Hurychová, Andrea (oponent)
Práce se zabývá analýzou využití vybraných online marketingových nástrojů pro začínající IT firmu na globálním trhu. Nejprve rozebírá význam internetu v dnešním marketingu a popisuje vybrané nástroje marketingové komunikace na internetu s důrazem na reklamu na internetu, sociální média, online PR, přímý marketing a podporu prodeje. Dále u těchto nástrojů popisuje možnosti měření a hodnocení jejich účinnosti. Věnuje se specifikům online marketingu na mezinárodním trhu. V praktické části je nejdříve představena vybraná začínající IT společnost a konkurenční prostředí v jejím oboru a dále je podrobně analyzována její marketingová komunikace. Detailně jsou rozebrány a zhodnoceny kanály návštěvnosti webových stránek a konverzí. Poté je analyzována online reklama a aktivity na sociálních médiích. Závěrem je vytvořen seznam praktických doporučení pro marketingovou komunikaci do budoucna, které plynou z předchozích analýz. Doporučení jsou vhodné i pro další společnosti věnující se online marketingu v globálním prostředí.
Body image a jeho vliv na spotřební chování
Hurychová, Andrea ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce se zabývá pojmem body image. Cílem je identifikovat význam vzhledu pro české spotřebitele a zjistit jeho dynamiku. Zároveň na základě analýzy vyhodnocuje relace body image k vybraným tržním projevům, konkrétně na trhu kosmetických produktů.

Viz též: podobná jména autorů
4 Hurychová, Alice
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.