Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Self-Efficacy u dětí vzdělávaných metodou Unschoolingu
Fibichová, Kateřina ; Dlouhá, Jana (vedoucí práce) ; Pešout, Ondřej (oponent)
Tato práce pojednává o vzájemném vlivu vzdělávací metody a lidské motivace. Na propojení self-efficacy a unschoolingu ukazuje, jak jsou pro vzdělávání (a učení se po celou dobu našeho života) důležité aspekty jako svoboda, autonomie a vnitřní motivace. První kapitola mapuje koncept self-efficacy. Druhá kapitola definuje metodu unschoolingu a další alternativní formy vzdělávání v ČR a v zahraničí. Poslední kapitola ilustruje propojení obou zmíněných pojmů. Navrhovaným výzkumem chce autorka přispět k tématu kvantitativními daty. V praktické části byla navržena studie porovnávající míru self-efficacy u dětí a jejich vyučujících/rodičů v závislosti na zvolené metodě vzdělávání prostřednictvím dotazníku DOVE. Okrajově se výzkum zabývá také vlivem self-efficacy vyučujícího/rodiče na míru self-efficacy žáka. Předpokládané výsledky výzkumu mohou být v případě realizace využity jako jeden z argumentů pro implementaci unschoolingu jako jednoho z legitimních alternativních edukačních stylů. Klíčová slova Self-efficacy; Osobní vnímaná účinnost; Motivace; Unschooling; Svobodné školy; Alternativní vzdělávání; Homeschooling; Domácí vzdělávání

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.