Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán pro založení živnosti v oblasti výroby a prodeje cukrářských výrobků
Fárková, Marie ; Polášková, Lucie (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
V diplomové práce je zpracován návrh podnikatelského plánu pro založení společnosti zabývající se výrobou a prodejem cukrářských produktů v regionu Rožnovsko. Pro vstup na tento relativně malý, ale vysoce konkurenční trh, je zvolena cesta diferenciace, a to zejména prodejem tradičních a poctivých zákusků ve vlastní tematické cukrárně v centru města. Další plánovanou cestou distribuce je prodej kávy a vybraných výrobků z pojízdného stánku před čtvrtým nejnavštěvovanějším muzeem České republiky. Pro sestavení návrhu podnikatelského plánu jsou využity informace a data z knižních a online zdrojů, stejně jako údaje z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Samotný návrh podnikatelského plánu zahrnuje popis koncepce a plány společnosti, včetně predikce finanční situace budoucího podniku.
Adolescenti s mentálním postižením v dětských domovech a dětských domovech se školou na cestě k dospělosti
Farková, Marie ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Havlík, Radomír (oponent) ; Komárková, Tereza (oponent)
Předkládaná disertační práce se zabývá adolescenty s mentálním postižením, kteří část dospívání prožívají v dětských domovech a v dětských domovech se školou. Pojednávané téma je interdisciplinární a mnohovrstevné. Cílem práce je zjistit, popsat a analyzovat, co naplňuje každodenní život dospívajících s mentálním postižením a hraničním stavem, co tito adolescenti prožívají, s čím se setkávají a jakou si v kontextu života v dětských domovech představují svoji budoucnost. Multidisciplinární zaměření teoretické části práce pojímá adolescenci jako vývojové období v životě člověka a vychází z prací českých i zahraničních autorů z oblasti vývojové a sociální psychologie. Adolescence je nahlížena také jako období možného rizika spojeného s poruchami chování, jež se mohou stát příčinou umístění do institucionální výchovy. Význam výchovy je pojat nejen v rovině pedagogické, ale i v rovině filozofické. Jsou zde rovněž popsány současné možnosti adolescentů s mentálním postižením vyučit se v nějakém učebním oboru. V práci je také analyzován pojem mentální postižení, ukázána proměna v jeho definici, jsou zde prezentovány i sociologické pohledy na normalitu a pedagogické aktivity zaměřené na osoby s mentálním postižením. Empirická část práce je tvořena terénní kvalitativní výzkumnou sondou, v níž byly použity...
Podnikatelský plán pro založení živnosti v oblasti výroby a prodeje cukrářských výrobků
Fárková, Marie ; Polášková, Lucie (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
V diplomové práce je zpracován návrh podnikatelského plánu pro založení společnosti zabývající se výrobou a prodejem cukrářských produktů v regionu Rožnovsko. Pro vstup na tento relativně malý, ale vysoce konkurenční trh, je zvolena cesta diferenciace, a to zejména prodejem tradičních a poctivých zákusků ve vlastní tematické cukrárně v centru města. Další plánovanou cestou distribuce je prodej kávy a vybraných výrobků z pojízdného stánku před čtvrtým nejnavštěvovanějším muzeem České republiky. Pro sestavení návrhu podnikatelského plánu jsou využity informace a data z knižních a online zdrojů, stejně jako údaje z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Samotný návrh podnikatelského plánu zahrnuje popis koncepce a plány společnosti, včetně predikce finanční situace budoucího podniku.
Motivace ke sportovním aktivitám u dospívajících se sociálním znevýhodněním
Zettíková, Eliška ; Farková, Marie (vedoucí práce) ; Krahulcová, Beáta (oponent)
Tématem této práce jsou lidé se sluchovým postižením a možnosti jejich uplatnění na trhu práce. Vzhledem k tomu, že je tato skupina obyvatel kvůli svému handicapu obzvlášť ohrožena nezaměstnaností, značný prostor teoretické části pojednává o možných příčinách.

Viz též: podobná jména autorů
3 Fárková, Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.