Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Analýza projektu MF DNES: studenti čtou a píší noviny
Doskočilová, Lenka ; Sládková, Hana (vedoucí práce) ; Lysoňková, Lenka (oponent)
Práce se zabývá analýzou projektu na podporu mediální gramotnosti studentů středních škol. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s mediálním vzděláváním, jeho současný stav v České republice a také ukotvení mediální výchovy v kurikulárních dokumentech. Blíže jsou rozvedeny dva hlavní přístupy k rozvoji mediální výchovy. V praktické části práce je představena historie a současnost organizace, která stojí za vznikem projektu, včetně její stávající pozice na trhu. Detailněji je popsán samotný projekt, jeho pravidla, harmonogram, stejně jako jeho deklarovaný záměr. Krátce se práce zmiňuje o několika zahraničních projektech s podobnou tematikou, což projekt zasazuje do mezinárodního kontextu. Práce dále stručně analyzuje témata, jimiž se studenti v rámci projektu zabývali. Hlavním cílem práce je analýza studentských výstupů vypracovaných na jedno z témat zkoumaného ročníku projektu. Věnuje se těm příspěvkům studentů, které byly publikovány v tištěném deníku, a tedy utvářely mediální obraz projektu. Na závěr jsou interpretovány získané názory pedagogů středních škol a také studentů, kteří byli do projektu zapojeni.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.