Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizuální reprezentace uprchlické krize v českých online médiích
Brodcová, Daniela ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Topinková, Martina (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem uprchlické krize a její vizuální reprezentace v českých online médiích. V úvodní části představuje příčiny, průběh a širší kontext krize, zaměřuje se přitom i na její odraz v české společnosti. Kromě toho se práce věnuje otázkám mediální reprezentace a definuje základní teorie s ní spojené. Popisuje například problematiku stereotypizace, seznamuje s principy rámcování či gatekeepingu v médiích. Poznatky přitom vždy vztahuje na oblast vizuální komunikace. Mimo to se text zabývá rolí fotožurnalistiky při tvorbě zpravodajských obsahů, definuje její podstatu i proměny spojené s příchodem digitální éry. Neopomíjí však ani redakční rutiny související s produkcí fotografických materiálů v médiích, uvádí organizační specifika této práce a popisuje postup, kterým snímky prochází, než se dostanou k recipientům. Součástí diplomové práce je také obrazová obsahová analýza serverů iDNES.cz a Blesk.cz, která nabízí podrobnější náhled na způsoby vizuální reprezentace uprchlické krize v českých online médiích. Její součástí je přitom nejen prezentace výsledků v rámci jednotlivých portálů, ale i porovnání s přihlédnutím k jejich rozdílnému charakteru. Prakticky zaměřenou část diplomové práce zakončují rozhovory s editory zkoumaných médií, jejichž účelem je doplnit celkový obraz analyzované...
Vizuální reprezentace uprchlické krize v českých online médiích
Brodcová, Daniela ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Topinková, Martina (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem uprchlické krize a její vizuální reprezentace v českých online médiích. V úvodní části představuje příčiny, průběh a širší kontext krize, zaměřuje se přitom i na její odraz v české společnosti. Kromě toho se práce věnuje otázkám mediální reprezentace a definuje základní teorie s ní spojené. Popisuje například problematiku stereotypizace, seznamuje s principy rámcování či gatekeepingu v médiích. Poznatky přitom vždy vztahuje na oblast vizuální komunikace. Mimo to se text zabývá rolí fotožurnalistiky při tvorbě zpravodajských obsahů, definuje její podstatu i proměny spojené s příchodem digitální éry. Neopomíjí však ani redakční rutiny související s produkcí fotografických materiálů v médiích, uvádí organizační specifika této práce a popisuje postup, kterým snímky prochází, než se dostanou k recipientům. Součástí diplomové práce je také obrazová obsahová analýza serverů iDNES.cz a Blesk.cz, která nabízí podrobnější náhled na způsoby vizuální reprezentace uprchlické krize v českých online médiích. Její součástí je přitom nejen prezentace výsledků v rámci jednotlivých portálů, ale i porovnání s přihlédnutím k jejich rozdílnému charakteru. Prakticky zaměřenou část diplomové práce zakončují rozhovory s editory zkoumaných médií, jejichž účelem je doplnit celkový obraz analyzované...
Objektiv-cestovatelský magazín České televize
Brodcová, Daniela ; Lokšík, Martin (vedoucí práce) ; Šobr, Michal (oponent)
Bakalářská práce se zabývá cestovatelským magazínem Objektiv a širším teoretickým ukotvením žánru cestovatelských pořadů. Přestože patří z hlediska společenského a kulturního přínosu mezi významné součásti televizní publicistiky, nebyl dosud v odborné literatuře věnován cestovatelským magazínům větší prostor. Práce proto nejprve blíže specifikuje jejich žánrové ukotvení v rámci televizní tvorby a věnuje se jejich charakteristickým znakům. Těžištěm zájmu tohoto textu je cestovatelský magazín Objektiv, který poprvé vysílala Československá televize v roce 1987. Na českých obrazovkách je tak nejstarším pořadem tohoto druhu s doposud nepřerušenou tradicí. Autorka při jeho zkoumání aplikuje znalosti vymezené v první části bakalářské práce a informace načerpané z rozhovorů s tvůrci Objektivu. Zabývá se vznikem a vývojem pořadu, dále se soustředí na různé aspekty jeho realizace - například způsob získávání reportážních materiálů či celkovou dramaturgií. Praktická část sestává z kvantitativní analýzy tematické agendy Objektivu, jak ji magazín předkládal v roce 2014. Na základě získaných výsledků je následně zmapováno, jakým způsobem pořad v současné době plní svou úlohu cestovatelského magazínu a zda nabízí ve všech směrech vyvážený obsah. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.