Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové kampaně podniku
Jurigová, Karolína ; Bošela, Michal (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na navrhnutí reálné marketingové kampaně pro Dominikánskou republiku v rámci marketingového oddělení cestovní agentury Invia.cz. Kampaň vychází z analýzy činnosti konkurence a zaměřuje se na potencionální klienty se zájmem o vycestování do exotických krajin. Kromě samotného návrhu kampaně je i doporučení pro zhodnocení efektivnosti sdělení.
Marketingový mix cestovní agentury
Poništová, Natália ; Bošela, Michal (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalárka práca sa zameriava na analýzu súčasného marketingového mixu cestovnej agentúry Invia a na následné návrhy na jeho zlepšenie. Teoretická časť je zameraná na pojmy ako marketing, marketingový mix a cestovná agentúra, ktoré sú aplikované do analytickej časti. V praktickej časti je podaný návrh na zlepšenie jednotlivých častí marketingového mixu.
Marketingový mix cestovní agentury
Poništová, Natália ; Bošela, Michal (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalárka práca sa zameriava na analýzu súčasného marketingového mixu cestovnej agentúry Invia a na následné návrhy na jeho zlepšenie. Teoretická časť je zameraná na pojmy ako marketing, marketingový mix a cestovná agentúra, ktoré sú aplikované do analytickej časti. V praktickej časti je podaný návrh na zlepšenie jednotlivých častí marketingového mixu.
Návrh marketingové kampaně podniku
Jurigová, Karolína ; Bošela, Michal (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na navrhnutí reálné marketingové kampaně pro Dominikánskou republiku v rámci marketingového oddělení cestovní agentury Invia.cz. Kampaň vychází z analýzy činnosti konkurence a zaměřuje se na potencionální klienty se zájmem o vycestování do exotických krajin. Kromě samotného návrhu kampaně je i doporučení pro zhodnocení efektivnosti sdělení.
Modelování kreditního rizika pro účely solventnosti pojišťoven
Bošeľa, Michal ; Hurt, Jan (oponent) ; Lozsi, Imrich (vedoucí práce)
In this work we study credit risk pricing models from an information based pespective. This perspective implies that to distinguish which model is applicable, structural or reduced form, one needs to understand what information is available to the modeler. We also deal with a new information-based framework for credit risk modelling that is concerned with how to model the market ltration by use of the concept of partial information. This framework avoids the use of inaccesible stopping times. The pricing of several credit risk derivatives is discussed in an information-based framework. Applications of the information-based approach to insurance claims reserves and credit portfolio risk are discussed as well.
Uvedení značky Redken for Men na český trh
Bošela, Michal ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bednarčík, Zdeněk (oponent)
Cílem práce je komplexní popis značky Redken (resp. řady Redken for men) a analýza podmínek pro uvedení této produktové řady na český trh, včetně identifikace současných trendů, existující konkurence a rozboru marketingového mixu, zahrnujícího jak stávající stav, tak i mnohá doporučení. V první teoreticko -- metodologické části dojde k vymezení základní teoretické podstaty problematiky vlivu mezinárodního prostředí na vstup firmy na trh,způsobů realizace marketingového výzkumu,následné segmentace trhu a stanovení koncepce značky v myslích spotřebitelů (positioning). Poslední oddíl první části poskytne teoretické poznatky o marketingovém mixu. V druhé - analytické části dojde nejdříve ke stručnému seznámení s firmou L'Oréal a posléze k samotnému popisu historie, filosofie a positioningu značky Redken.Následuje analýza podmínek a spotřebitelských trendů na trhu vlasové kosmetiky.Poslední kapitoly obsahují popis marketingového mixu Redken for men, realizované dotazníkové šetření a SWOT analýzu značky.
Komparace přílivu přímých zahraničních investic do ČR před a po vstupu do EU
Bošela, Michal ; Bicanová, Radka (vedoucí práce) ; Steinmetzová, Dana (oponent)
Cílem práce je zhodnotit vliv vstupu České republiky do Evropské unie na příliv přímých zahraničních investic.Práce je rozdělena na dvě části.Teoretická část je zaměřena na teoretické a metodologické hledisko PZI,je zde vymezení základních pojmů,formy,determinanty PZI,zachycení v platební bilanci a nakonec pozitivní a negativní efekty s nimi spojené.Druhá část obsahuje analýzu přílivu PZI do ČR ve dvou různých obdobích,před a po vstupu do EU.V souvislosti s tím je zde nastíněn systém investičních pobídek, specifikum českých podmínek pro investory a na závěr dvě kapitoly pohlížející na toky PZI z hlediska odvětvové a teritoriální struktury.

Viz též: podobná jména autorů
3 Bošeľa, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.