Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rizika spojená s realizací úprav a doplněním marketingového mixu konkrétní společnosti
Bližňáková, Nela ; Habart, Lukáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza současného stavu marketingového mixu vybrané společnosti, jeho následná modifikace a stanovení možných rizik plynoucích z těchto změn. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingovém mixu a o riziku. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu vybraného subjektu. V závěrečné části jsou sestavena možná doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu včetně zohlednění potenciálních rizik spojených s realizací.
Návrh úprav marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu
Bližňáková, Nela ; Pavlíčková, Petra (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem závěrečné práce v bakalářském studijním programu je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu a jeho následná optimalizace. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingovém mixu a jeho jednotlivých nástrojích. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu výtvarnice Ivany Vlachové. V závěrečné části jsou sestavena možná doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu.
Rizika spojená s realizací úprav a doplněním marketingového mixu konkrétní společnosti
Bližňáková, Nela ; Habart, Lukáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza současného stavu marketingového mixu vybrané společnosti, jeho následná modifikace a stanovení možných rizik plynoucích z těchto změn. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingovém mixu a o riziku. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu vybraného subjektu. V závěrečné části jsou sestavena možná doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu včetně zohlednění potenciálních rizik spojených s realizací.
Návrh úprav marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu
Bližňáková, Nela ; Pavlíčková, Petra (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem závěrečné práce v bakalářském studijním programu je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu a jeho následná optimalizace. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingovém mixu a jeho jednotlivých nástrojích. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu výtvarnice Ivany Vlachové. V závěrečné části jsou sestavena možná doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Blizňáková, Natalie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.