Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 600 záznamů.  začátekpředchozí572 - 581dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jukebox - rozhraní pro přehrávání hudby
Šošovička, Peter ; Kubíček, Radek (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafických uživatelských rozhraní a problematikou přehrávání MP3. Dále se zabývá analýzou a návrhem programu pro přehrávání hudby pro komerční účely "Jukebox". V práci je popsáno, jak jsou jednotlivé části aplikace implementovány.
Akcelerace algoritmů na architektuře Larrabee
Veselý, Ivo ; Seeman, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Intel Larrabee je jednou z prvních plně programovatelných grafických architektur. Práce popisuje tuto více-jádrovou architekturu z pohledu hardwarové implementace i z pohledu programovacího modelu. Larrabee sází na mnoho úplných in-order jader vystavěných nad instrukční sadou x86. Jádra obsahují čtyři hardwarová vlákna, každé vybavené svou vlastní sadou registrů, a novou vektorovou jednotkou. Vektorová jednotka společně s rozšířením instrukční sady rapidně zvyšují výkonnost systému. Nové režimy cachování přispívají ke zvýšení propustnosti i v případě nespojitých datových struktur. Zaměření této architektury proto není jen počítačová grafika nebo zpracování obrazu ale všechny paralelní úkoly. Druhá část textu se zabývá syntézou hologramu. Konkrétně přináší dvě nové metody pro generování množiny bodových světelných zdrojů se zadanou vyzařovací charakteristikou.
Jazyky a překladače v počítačových hrách
Hranáč, Jan ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tento projekt se zabývá nasazením programovacích jazyků a kompilátorů v počítačových hrách. Cílem tohoto projektu je poskytnout mladým laikům motivaci k programování (kterou běžné programování v jazyce Pascal na úrovni středních škol a gymnázií ne vždy poskytuje). Tato idea byla aplikována na vytvořené počítačové hře, která má v sobě integrována několik jazyků, které slouží k vytváření herního obsahu této hry (dobrodružství, kampaně a objekty v nich se vyskytující). Tato hra byla vystavěna na stolní RPG hře Dračí Doupě(TM) od nakladatelství ALTAR(TM).
Odhad parametrů objektů z obrazů
Přibyl, Bronislav ; Hradiš, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Rapidní rozvoj komunikačních technologií v posledním desetiletí zapříčinil zvýšení objemu informací, které lidé a organizace generují a sdílejí. V současné spleti je stále těžší identifikovat relevantní zprávy, protože ještě neexistují nástroje a techniky pro inteligentní správu informace v masovém měřítku. Obrazová informace je vzhledem k multimediální povaze dnešních médií stále frekventovanější a důležitější. Tato práce popisuje software pro automatický odhad předem definovaných vlastností objektů v obraze. Je také popsána implementace tohoto algoritmu v jazyce C++.
Optimalizované sledování paprsku
Brich, Radek ; Herout, Adam (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit optimalizovaný program pro zobrazování 3D scény metodou sledování paprsku. Nejprve je stručně vysvětlena teorie a jednotlivé techniky. Další část práce se věnuje možnostem urychlení algoritmu. Jsou to zejména techniky dělení prostoru, algoritmus pro rychlé nalezení průsečíku paprsku s trojúhelníkem a různé možnosti paralelizace celého zobrazovacího algoritmu. Samostatná kapitola je věnována návrhu a realizaci programu.
Výpočet optického pole v GP-GPU
Srnec, Erik ; Polok, Lukáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce popisuje poměrně novou techniku určenou na psaní vysoko paralelních programů, které název je OpenCL. Je určena jak pro GPU, tak i pro CPU a jiné paralelní procesory. Knižnice využívá architekturu procesoru, která obsahuje velké množství malých jader. Tyto jádra nejsou tak komplexní jako klasické procesory a proto se hodí pro výpočty, kterých je sice mnoho a jsou jednoduchá. Právě tato vlastnost by mohla za určitých podmínek urychlit výpočet hologramu, konkrétně výpočet optického pole. Samotný výpočet je sice jednoduchý, ale množství zpracovaných údajů je veliké a proto je pomalé. V práci nechybí taky základní pojmy vysvětlení optické a digitální holografie.
Analýza algoritmů booleovských operací nad obecnými polygony
Daněk, Tomáš ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá algoritmy pro booleovské operace nad obecnými polygony. Mezi booleovské operace se řadí např. průnik, sjednocení nebo rozdíl. Obecný polygon může být např. sebeprotínající s otvorem. Pravděpodobně nejznámější booleovskou operací je oříznutí polygonu obdélníkovým oknem. Na začátku práce jsou vysvětleny základní pojmy. V další části je popsán princip vybrané množiny algoritmů, které provádějí booleovské operace nad polygony. V závěrečné části je provedeno komplexní srovnání implementací algoritmů jak z hlediska rychlosti výpočtu, tak z hlediska schopnosti zpracovat různě složité typy vstupních dat. Výstupem práce je souhrnné zhodnocení všech algoritmů a dynamická knihovna, která obsahuje implementace všech algoritmů.
Visualization and Modelling of Molecules and Crystalles
Bubník, Václav ; Chudý, Robert (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Applications for visualization and modelling of molecules are not using the full potential of modern graphics hardware developed for demanding needs of computer games. The goal of this project is to design an intuitive interface including new widgets specialized to atomic structure editing with visualization which uses the hardware available in modern graphics cards. It is particularly focused on high precision of modeling, usually available only in professional CAD programs.
Vývoj 3D aplikací v prostředí Blender
Opletal, Martin ; Láník, Aleš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá srovnáním a hodnocením dostupných nástrojů pro tvorbu 3D aplikací. Ve zvoleném nástroji (Blender) je vytvořena počítačová hra, která demonstruje jeho možnosti. Postup tvorby je zaznamenán v případové studii pro možné účely vlastní tvorby komplexní hry.
Online Business Cards Generator
Turic, Matúš ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Business cards are still an integral part of marketing. Business card represent an easy way to exchange basic contact information between individuals. This thesis deals with the design and creation of a web application, through which anyone will be able to create his own business card from already prepared templates. The result of web application is a PDF file with created business cards.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 600 záznamů.   začátekpředchozí572 - 581dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Zemčík, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.