Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 141 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Network marketing as an opportunity
Miššik, Dušan ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cieľom tejto bakalárskej práce je vysvetliť pojem sieťový marketing a jeho využitie v súčasnom obchode. Prvá časť je zameraná na vymedzenie teoretického základu problematiky, vývinu odvetvia sieťového marketingu a jeho ilegálnej formy. Druhá časť analyzuje využitie network marketingu v súčasnom obchode a zároveň predstavuje najvýznamnejšie svetové spoločnosti priameho predaja. Praktická časť je aplikáciou teoretického základu práce na spoločnosť FM GROUP a priestor je venovaný návrhom na zlepšenie fungovania spoločnosti a distribúcie produktov.
Marketingová strategie slavkovského zámku
Mrvová, Irena ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat aktuální stav marketingového mixu Zámku ve Slavkově u Brna a navrhnout možná zlepšení. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části. První kapitola s názvem Teoretická východiska je členěna na tři podkapitoly: Obecnou marketingovou strategii, Destinaci cestovního ruchu a Specifika marketingu v oblasti cestovního ruchu. Hlavním cílem první kapitoly je přiblížení odlišností a zvláštních postupů v oblasti cestovního ruchu. Druhá kapitola Aplikace teoretických východisek na konkrétní destinaci cestovního ruchu se věnuje nejen Zámku ve Slavkově u Brna, ale i Jihomoravskému kraji jako celku. Hlavními tematickými celky je Charakteristika zvolené oblasti, Situační analýza, Formulace vize a cílů marketingu destinace, Volba strategie destinace a Marketingový mix.
Přímý prodej jako podnikatelská příležitost
Hloušek, Lukáš ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem práce je vysvětlit systém fungování přímého prodeje, zaměřit se na jeho potenciál do budoucna a zhodnotit podnikatelskou příležitost, kterou svým distributorům nabízí. První kapitola je zaměřena na historii přímého prodeje. Ve druhé kapitole je rozebrána etika přímého prodeje a česká Asociace osobního prodeje, která na její dodržování dohlíží. Třetí kapitola srovnává síťový marketing v přímém prodeji a nelegální pyramidové struktury. Ve čtvrté kapitole je popsána podnikatelská příležitost nabízená společností Amway ČR.
Ambiente - Assessment of the shopping atmosphere in franchise
Štucková, Ivana ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru ve dvou jednotkách franšízingového řetězce Ambiente, kterými jsou jednotka Restaurante Brasileiro ve Slovanském domě a jednotka na ulici U radnice. V práci zkoumám i vliv franšízingu na nákupní atmosféru v těchto jednotkách. Teoretická část vymezuje pojem nákupní atmosféra, kritéria její hodnocení, metody sloužící na její zhodnocení a definuje pojem franšízing. V praktické části jsou obě jednotky porovnané a obsahuje odporučení na vylepšení nákupní atmosféry. Kromě toho je v ní obsáhnutý vplyv franšízingu v daných jednotkách.
Výzkum nákupního chování spotřebitele
Hašková, Lucie ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá výzkumem chování českého spotřebitele při nakupování vánočních dárků. Cílem práce je charakterizovat nákupní chování spotřebitelů v Praze při nakupování dárků a zároveň spotřební chování různých věkových a sociálních skupin, rovněž i rozdíl mezi muži a ženami.
Výzkum nákupního chování spotřebitele a obchodní vybavenost v Karlových Varech
Preňková, Martina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Bakalářská práce analyzuje nákupní chování spotřebitelů a obchodní vybavenost města Karlovy Vary. Popisuje maloobchodní síť prodejen, které se zaměřují na prodej potravinářského zboží. Analýza vychází z dotazníkového šetření, ve kterém je zkoumána struktura nakupujících, frekvence návštěvnosti a aspekty ovlivňující výběr hlavní prodejny. Závěr tvoří shrnutí výstupů šetření a porovnání s celorepublikovými trendy nákupního chování spotřebitelů.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Šťastná, Eva ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krajča, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je analyzovat možnosti financování franchisingu v České republice. První polovina práce je stručným úvodem do samotné problematiky franchisingu. Dále je vyhodnocena současná situace franchisových konceptů na českém trhu. Stěžejní část práce tvoří samotná analýza jednotlivých možností financování. Pro názornost jsou všechny způsoby představeny na konkrétním příkladu franchisového konceptu Český grunt.
Analýza problematiky vstupu zahraničních firem na saudský trh
Havlíčková, Blanka ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tato bakalářská práce mapuje náboženské, společenské a kulturní normy, dále pak ekonomická a obchodní specifika Království Saúdské Arábie a poskytuje rady týkající se vstupu na saúdský trh i obchodních příležitostí. Součástí práce je i vlastní výzkum analyzující saúdské preference při obchodním jednání, nakupování nebo v komerční komunikaci. První část práce je zaměřena na obecné informace o Saúdské Arábii, stručně se v ní vyjadřuji k nejrůznějším faktografickým údajům (poloze, demografii, náboženství, systému vzdělávání, úloze médií) a také popisuji původ KSA jako státoprávního celku, ústavu, způsob, jakým v zemi probíhá trestní řízení a kriminalitu. Druhá část charakterizuje království z ekonomické stránky, popisuje základní makroekonomické ukazatele, situaci v jednotlivých sektorech saúdského hospodářství, vývoj saúdského státního rozpočtu a saúdských dluhů. Dále se věnuje tomu, jak si země stojí v mezinárodním obchodě a na rozsah její ekonomické spolupráce s Českou republikou. Třetí část je věnována kulturním specifikám KSA, jako například postavení žen, pohlavní segregaci, způsobu oblékání, životnímu stylu či saúdskému přístupu k práci. Ve čtvrté části obracím pozornost k úskalím obchodního vyjednávání se saúdskými partnery, k etiketě darování, pozdravům a nevhodným konverzačním tématům.V závěru publikuji výsledky výzkumu, které nastiňují saúdské preference při obchodním vyjednávání či nakupování nebo nejvhodnější způsob komunikace, jakým je možné zákazníky v KSA oslovit.
Analýza interní komunikace ve vybrané společnosti
Koutníková, Lucie ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cílem práce je provést analýzu fungování interní komunikace ve společnosti DCom a dát managementu této společnosti relevantní výsledky včetně možných příčin a důsledků v případě nesprávného fungování interní komunikace. Práce je členěna do tří kapitol. V první části je popsána společnost DCom, její produktové portfolio, současná situace a stav interní komunikace z pohledu vedení společnosti. Druhá část je věnována teoretickým východiskům interní komunikace, podmínkám pro její správné fungování, dále projevům a důsledkům nesprávně nastavené interní komunikace a také možným kanálům interní komunikace. V poslední kapitole jsem využila jednak teoretické poznatky z předcházející části, jednak popsala proces analýzy interní komunikace ve společnosti DCom a výsledky této analýzy.
Franchising jako metoda vstupu na zahraniční trh
Vágnerová, Jitka ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krajča, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá franchisingem jako formou vstupu na zahraniční trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je zaměřena na historii franchisingu, výhody a nevýhody spojené s tímto podnikáním, franchisovou smlouvu a vývoj franchisingu v České republice. Praktická část se soustředí na dva fitnessové franchisové řetězce, na společnosti Expreska a Contours.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 141 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.