Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 271 záznamů.  začátekpředchozí246 - 255dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv psa na zdraví dítěte
Opatrná, Lucie ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Váchová, Alena (oponent)
Vliv psa na zdraví dítěte Lucie Opatrná Abstrakt Tato práce se zabývá vlivem psa na všechny stránky zdraví dítěte. Dále výběrem vhodného rodinného psa a prevencí proti úrazům způsobeným psem a prevencí nemocí, které může zvíře přenášet. Cílem práce je na základě dotazníku zjistit, zda pes má na zdraví dítěte pozitivní vliv a jaká je informovanost dětí v problematice komunikace se psem. Dále je vytvořen návrh na kroužek, který se týká právě kooperace dítěte a psa.
Mléko a mléčné výrobky ve stravě mládeže ve věku 11 - 15 let na Základní škole Domažlice, Komenského 17
Rybárová, Petra ; Váchová, Alena (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na téma Mléko a mléčné výrobky ve stravě žáků ve věku 11 - 15 let. Teoretická část se z obecného hlediska zabývá chemickou skladbou mléka a charakterizuje vybrané druhy mléčných výrobků spolu s jejich účinky na lidské zdraví. Praktická část je zaměřena na výzkum, zda existují statisticky významné rozdíly v konzumaci mléka a mléčných výrobků z hlediska genderu, věku a přístupu k mléku a mléčným výrobkům v rodinách. Výzkum se dále zabývá zjištěním úrovně znalostí probandů o složení a vlivu mléka na lidský organismus. Výzkumný vzorek tvoří 240 žáků ze Základní školy Domažlice, Komenského 17. Výsledky ukazují, že gender, věk ani přístup k mléku a mléčným výrobkům v rodinách nemají vliv na konzumaci mléka a mléčných výrobků jednotlivých probandů. Na základě zjištěných faktů je navržena edukační jednotka, jejíž cílem je zvýšení povědomí žáků 2. stupně základních škol o mléce.
Primární prevence vybraného rizikového chování na ZŠ v okrese Strakonice
Míčková, Aneta ; Váchová, Alena (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se věnuje primární prevenci rizikového chování žáků na vybraných základních školách v okrese Strakonice. Hlavním cílem této práce je zjistit, zda jsou žáci dostatečně informováni o rizikovém chování a jeho prevenci, a zhodnotit preventivní aktivity, které školy v rámci rizikového chování realizují. Pro zjištění hlavních a dílčích cílů jsou zvoleny dvě výzkumné metody, dotazníkové šetření určené pro žáky a rozhovor se školním metodikem prevence. Teoretická část diplomové práce se věnuje charakteristice rizikového chování a podrobnému popisu vybraných forem rizikového chování. Dále se zabývá primární prevencí, její charakteristikou a popisuje preventivní programy, které mohou školy využívat. Tato část taktéž poukazuje na preventivní zázemí škol, tedy instituce spolupracující se školou a dokumenty, které školy podporují v prevenci rizikového chování. V praktické části jsou zanalyzovány a vyhodnoceny zjištěné informace z výzkumného šetření, které slouží k ověření stanovených cílů práce. Na základě provedeného šetření jsou navrhnuta doporučení pro zlepšení školní prevence. V závěru diplomové práce lze konstatovat, že jsou žáci 2. stupně základních škol v oblasti rizikového chováni sice dostatečně informováni a preventivní opatření škol jsou na přijatelné úrovni, ale i přesto některé...
Připravenost na krizové situace ve škole z pohledu pedagoga
Malá, Kristýna ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Váchová, Alena (oponent)
Diplomová práce s názvem Připravenost na krizové situace ve škole z pohledu pedagoga se věnuje názorům pedagogů základních a středních škol na bezpečnostní témata ve škole a jejich zkušenostem s krizovými situacemi v průběhu pedagogické praxe. Hlavním výzkumným problémem je za pomoci dotazníkového šetření zjistit, zda se pedagogové působící na základních a středních školách setkali s krizovou situací v průběhu své praxe, které bezpečnostní hrozby hodnotí jako nejzávažnější pro svou školu a jaký mají názor na význam bezpečnostní gramotnosti pro výkon svého povolání. Na základě výsledků pak vypracovat informační materiál v podobě plakátu, který bude sloužit učitelům ve škole k lepší orientaci v bezpečnostních vztazích a kontaktech v rámci školy i mimo ni. Součástí teoretické části je shrnutí aktuálního stavu výzkumu problematiky bezpečnosti ve škole v České republice. Bylo přihlédnuto i k vybrané zahraniční literatuře zabývající se touto oblastí. Hlavní metodou použitou v teoretické části je studium odborné literatury, odborných časopisů a důvěryhodných internetových zdrojů. Podkladem pro vypracování praktické části jsou výsledky dotazníkového šetření realizovaného na vybraných základních a středních školách po celé České republice. Obsahuje i grafické a statistické znázornění výsledků tohoto...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 271 záznamů.   začátekpředchozí246 - 255dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 VACHOVÁ, Andrea
6 Vachová, Aneta
3 Vachová, Anna
1 VÁCHOVÁ, Agáta
6 VÁCHOVÁ, Aneta
1 VÁCHOVÁ, Anežka
6 Váchová, Aneta
3 Váchová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.