Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 278 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh předního křídla vozu Formule Student
Vrubel, Vít ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá ověřením návrhu předního křídla na voze Formule Student. Práce je rozdělena do tří části. V první je provedena rešerše používaných křídel v soutěži Formule Student. Druhá část je věnována experimentu a poslední část se věnuje CFD výpočtům a porovnání s naměřenými hodnotami. Výpočtové zdroje na provedení simulací byly poskytnuty projektem e-Infrastruktura CZ“ (e-INFRA LM2018140) financovaných z programu MŠMT. Projekty velkých infrastruktur pro VaVaI a projektem ELIXIR-CZ (LM2015047), částí mezinárodní infrastruktury ELIXIR.
Konstrukční návrh kompozitního chassis Formule Student
Mende, Milan ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a výrobou kompozitního chassis nové formule Dragon X. Uhlíkový prepreg použitý k výrobě monokoku měl být provozován při vysokých teplotách. Práce se proto zabývá aplikací kompozitních struktur v prostředí zvýšeného teplotního namáhání. V práci je také řešena problematika torzní tuhosti, která byla kromě fyzického měření také simulována MKP analýzou a výsledky byly porovnány.
Motory motocyklů MotoGP
Pacut, Patrik ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je popis konstrukčních řešení motorů, které se používají u závodních motocyklů. Pozornost je zaměřena na závodní motocykly v třídě MotoGP. Práce popisuje jejich vývoj, technické parametry a konstrukční řešení.
Palivové systémy vznětových motorů
Duda, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá palivovými systémami, predovšetkým ale vstrekovacím systémom Common rail. Najpoužívanejší vstrekovací systém, ktorý je na trhu už takmer dvadsať rokov sa postupne inovuje a zdokonaľuje. Preto okrem popisu jednotlivých častí systému, sú v práci obsiahnuté aj novinky za posledných päť rokov a úvaha o budúcnosti systému
Prodlužovače dojezdu elektromobilů
Kroupa, Jiří ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o prodlužovačích dojezdu elektromobilů se zaměřením především na pístové spalovací motory. V první části jsou naznačeny důvody použití prodlužovače dojezdu a je také vysvětlen princip použití této koncepce v pohonné soustavě elektromobilu. Dále jsou stanoveny požadavky na spalovací motor sloužící jako prodlužovač dojezdu a z nich vyplývající parametry pro jeho vývoj. Druhá část práce pojednává o motorech konkrétních výrobců. Tři motory jsou rozebrány podrobně s důrazem především na vývoj, technické parametry a provozní režim. Jsou uvedeny i další prodlužovače s jejich základními parametry. V závěru je zmíněn přínos prodlužovačů dojezdu a je nastíněn další možný vývoj v této oblasti.
Návrh kola vozidla Formule Student s využitím kompozitních materiálů
Jelínek, Josef ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je krokem ke zlepšení výkonu monopostu Formule Student v rámci týmu TU Brno Racing Vysokého učení technického v Brně. Detailní rešerše, zaměřená na lehká automobilová kola a vhodné materiály, je pouhým základem této práce. Jejím těžištěm je výběr konceptu lehkých vozidlových kol, konstrukce nového návrhu a jeho zatížení pomocí metody konečných prvků. Vstupní data pro simulace zatížení jsou předmětem detailně vypracované analýzy účinků působících na vozidlo. Vývoj kola je určen pro novou generaci závodního monopostu Dragon 7. Za nejlepší volbu je s ohledem na požadované vlastnosti zvolen koncept kol s využitím kompozitních materiálů. Byl vytvořen kompletní CAD model nového kola. Následně byl přetvořen ve výpočtový model a vystaven zátěžovým simulacím. Výstupní hodnoty analýzy jsou porovnány s jednou z nejlepších alternativ kol na trhu. Výsledky potvrdily potenciál tohoto projektu a byl doporučen další postup.
Variabilní ventilové rozvody
Věříš, Michal ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na variabilní ventilové rozvody a jejich vliv především na zážehové motory. Popisuje princip jejich funkce, vzájemné porovnání, stručnou historii a pohled na možný budoucí vývoj. Součástí práce je též simulace systému VTEC-E.
Návrh těhlice předního kola vozidla Formule Student
Chlud, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se bude zabývat návrhem a konstrukcí přední těhlice závodního vozidla kategorie Formule Student. Při návrhu bude využito topologické optimalizace a MKP analýzy jízdních stavů při zatížení jak od kola vozidla, tak od prvků přední nápravy. Cílem práce je navrhnout těhlici s vyšší tuhostí a minimálním rozdílem hmotnosti oproti loňskému modelu. Závěrem bude těhlice porovnána s minulými návrhy jak z hlediska bezpečnosti, tak hmotnosti a ceny.
Formula Student Composite Battery Pack
Hagara, Matej ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
The main goal of the presented thesis is the design and solution to a riddle of a constructive design of a „battery pack“ (battery container) and its installation into the student formula Dragon eD2. The introduction part of the thesis describes the basic FSAE rules, with a focus on the design of the above-mentioned component regarding the pilot’s safety. The main aim of the theoretical part is to introduce the essential and convectional typology and manufacturing processes of composite material’s production, while special attention is given to prepreg technology. The knowledge that was derived from the first part was used to perform a set of mechanical tests and analytical computations. Based on gathered data and information the following simulations were adjusted with intention of maintaining simplicity and efficiency. The emphasis is places on easy and maintainable design, good structural strength, and low weight. The final part of the thesis offers the conclusion based on the obtained results and presents theoretically optimal design in terms of production and installation for low-cost production in small series.
Technologie selektivní katalytické redukce pro osobní automobily
Jurík, Juraj ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Predložená bakalárska práca sa zaoberá technológiou selektívnej katalytickej redukcie. Týka sa znižovania emisií oxidov dusíka u naftových motorov. Opisuje jej jednotlivé časti, ich funkciu a umiestnenie v systéme. V súvislosti s opisovanou technológiou sú v prvej časti popísané jednotlivé škodlivé látky výfukových plynov. Druhá časť sa zaoberá emisnými limitmi a ich plnením. V ostatných častiach je popísaná samotná technológia vrátane popisu riešení niektorých výrobcov.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 278 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
22 JANOUŠEK, Martin
1 JANOUŠEK, Matěj
2 Janoušek, M.
22 Janoušek, Martin
4 Janoušek, Milan
3 Janoušek, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.