Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 417 záznamů.  začátekpředchozí119 - 128dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hra pro více hráčů na mobilním zařízení
Čechák, Daniel ; Hradiš, Michal (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a vyvinout jednoduchou, a přesto zábavnou hru pro mobilní zařízení, která svým zpracováním má hráče zabavit a zpříjemnit jim chvíle odpočinku. Hra je vyvíjena v Unity. Jedná se o deskovou hru pro 2-4 hráče a obsahující čtyři minihry. Hráči se posouvají po herním plánu pomocí hodu kostkou a jsou ovlivněni bonusy získanými v minihrách podle jejich šikovnosti. V práci je popsán postup při návrhu této hry a také její implementace. V neposlední řadě je součástí práce několik metod testování této hry. Hra byla publikována a je volně dostupná na Google Play pod názvem MiniBoard Champ. 
Klasifikace fotografií pomocí hlubokých neuronových sítí
Ziková, Jana ; Veľas, Martin (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá klasifikací produktů internetového obchodu s pomocí jejich fotografií. K tomuto účelu využíváme existující modely hlubokých konvolučních neuronových sítí. Cílem práce bylo navrhnout experimenty, které povedou k co největší úspěšnosti při klasifikaci fotografií produktů.
Odhad 3D pozice vozidel z dopravních kamer
Pospíšil, Ondřej ; Herout, Adam (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit metodu pro odhad 3D pozice vozidel z dopravních kamer. V práci jsou probrány existující metody pro detekci a odhad pozice vozidel. Součástí práce je i sestavení datové sady pro trénování a experimenty nad navrženou metodou pro odhad pozice vozidel. Navržená metoda používá konvoluční neuronovou síť pro regresi podstavy vozidla na obrázku. Pozice vozidla je poté promítnuta do roviny silnice pomocí homografie. Experimenty shrnují trénovaní a vyhodnocení metody pro odhad pozice a přesnosti ruční anotace pozice.
Multi-modální "Restricted Boltzmann Machines"
Svoboda, Jiří ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá způsobem, jakým mohou být využity multi-modální Restricted Boltzmann Machines (RBM) pro automatické označování obrázků dle jejich obsahu. Práce obsahuje stručný rozbor modalit použitelných pro multi-modální klasifikaci. Také jsou zde popsány jednotlivé druhy RBM, které jsou vhodné pro odlišné typy vstupních dat. Praktická část práce obsahuje návrh a popis implementace multi-modální RBM, dále práce obsahuje výsledky přípravných experimentů.
Detekce odpovídajících si bodů ve dvou fotografiích
Komosný, Petr ; Hradiš, Michal (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá detekcí navzájem si korespondujících bodů (oblastí), mezi dvojicí vzájemně posunutých rastrových obrazů (fotografií), zachycujících stejný objekt, případně některé jeho významné části a jejich synchronizací. Cílem této práce je nalézt, prostudovat a vybrat vhodné algoritmy pro detekci význačných bodů v obraze. Tyto algoritmy následně aplikovat na dvojici obrazů a pomocí vhodných postupů nalézt dvojice navzájem si korespondujících bodů a oblastí napříč obrazy. Praktickým výstupem této práce pak je aplikace realizující vybraný detektor význačných bodů, algoritmus nalezení korespondencí (podobností) oblastí, jejich synchronizaci a spojení dílčích fotografií do celkového výstupního obrazu.
Konvoluční neuronové sítě pro bezpečnostní aplikace
Kišš, Martin ; Hradiš, Michal (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro rozpoznávání osob z bezpečnostní kamery. K rozpoznávání samostatného obličeje jsou zde použity konvoluční neuronové sítě, které vytváří reprezentaci daného obličeje, a algoritmus k-nejbližších sousedů, který slouží ke klasifikaci. K následnému rozpoznávání sekvence obličejů jsou zde implementovány tři algoritmy. Na testovacích datech dosahovala úspěšnost rozpoznávání až 75 %.
Počítač jako inteligentní spoluhráč ve slovně-asociační hře Krycí jména
Obrtlík, Petr ; Hradiš, Michal (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá asociacemi mezi slovy. Popisuje návrh a implementaci systému, který dokáže zastoupit člověka ve slovně asociativní hře Krycí jména jak při hádání, tak i při zadávání nápověd. Systém využívá knihovnu Gensim a FastText pro tvorbu sémantických modelů. Vztahy mezi slovy se model učí analýzou textového korpusu CWC-2011.
Uživatelské rozhraní pro rychlou opravu automatických přepisů textu
Szepsi, Pavol ; Kapinus, Michal (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce je navrhnúť a implementovať webové užívateľské rozhranie pre kontrolu a opravu výstupov OCR, ktoré bude vhodné pre mobilné a dotykové zariadenia. Užívateľské rozhranie využíva varianty výstupu OCR, ktoré môže užívateľ použiť na modifikáciu rozpoznaného textu. Rozhranie je implementované v jazyku JavaScript s využitím frameworku Vue JS. Pre serverovú časť je použitý balíček XAMPP. Pre komunikáciu medzi užívateľským rozhraním a serverom je použitý nástroj Axios. Vytvorené rozhranie umožňuje užívateľom rýchlo a jednoducho opraviť výstupy OCR, či už na počítači alebo na mobilnom zariadení.
Image Captioning with Recurrent Neural Networks
Kvita, Jakub ; Španěl, Michal (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
In this work I deal with automatic generation of image captions by using multiple types of neural networks. Thesis is based on the papers from MS COCO Captioning Challenge 2015 and character language models, popularized by A. Karpathy. Proposed model is combination of convolutional and recurrent neural network with encoder--decoder architecture. Vector representing encoded image is passed to language model as memory values of LSTM layers in the network. This work investigate, whether model with such simple architecture is able to generate captions and how good it is in comparison to other contemporary solutions. One of the results is that the proposed architecture is not sufficient for any image captioning task.
Metody pro převod barevných videosekvencí na černobílé
Března, Filip Samuel ; Hradiš, Michal (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Převod barevného obrazu na stupně šedi je stále aktuálním tématem a nachází uplatnění v několika oblastech, mezi které patří nejen umělecké fotografování, ale především nebarevný tisk a usnadnění některých operací při zpracování obrazu. Tato bakalářská práce se zabývá právě tímto převodem, který se nazývá dekolorizace, a to se zaměřením na videosekvence. Je zde vysvětlen základní princip reprezentace digitálního snímku a operace pro jeho zpracování využité v další části práce. Poté jsou zde také analyzovány typy metod, které se pro převod na stupně šedi používají a dále jsou rozebrány jejich vlastnosti i úspěšnost jejich použití. V druhé části práce jsou popsány tří vybrané implementované dekolorizační metody a souhrn jejich dosažených výsledků, jež je následně doprovázen zhodnocením praktické použitelnosti v oblasti převodu barevných videosekvencí na videosekvence ve stupních šedi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 417 záznamů.   začátekpředchozí119 - 128dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.