Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 111 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Šperkařina
Cendelínová, Kateřina ; Gašparovičová, Lucia (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Magisterská diplomová práce se zabývá způsoby tvorby a inovacemi v oblasti autorského šperku. Součástí toho je proces vzniku mé vlastní značky, zahrnující vytvoření firemní identity, strategii budování značky a komunikaci s cílovou skupinou. Důležitou součástí projektu je i prezentace kolekce vlastních designových prstenů.
Vertikální level design
Mrkus, Matyáš ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vývoj herního prostoru pro skupinový ateliérový projekt, jejímž výstupem je hratelný prototyp herní trasy. Zabývá se designem z hlediska vertikality spjaté s maximálním využitím minimálního prostoru. Snaží se svým přístupem vyvrátit vlastnosti jako je lineárnost a plochost, dále identifikovat a definovat principy navádění hráče ve vztahu k působivému hernímu zážitku. Jejím cílem je najít metodu pro konzistentně efektivní navrhování a trasování herního prostoru pro žánr singleplayer FPS hry a aplikovat ji na hratelném prototypu ateliérového projektu. Pro identifikaci principů byla využita analýza případové studie herního titulu “Dark Souls" (FromSoftware, 2011), jejíž poznatky jsou následně vypsané v přehledném seznamu aplikovatelném na libovolný herní projekt.
Rodinný dům ve svahu
Vincenc, Lukáš ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je zpracování prováděcí projektové dokumentace rodinného domu ve svahu. Dům je určen pro trvalé bydlení čtyřčlenné rodiny. Objekt má jedno nadzemím a jedním podzemním podlaží které je zasazeno do svahu. Půdorys domu je tvaru T. Objekt je založen na základových pasech. Svislé obvodové konstrukce jsou navrženy ze systému Porotherm s kontaktním zateplovacím systémem. Vodorovné konstrukce jsou navrženy monolitické železobetonové. Zastřešení objektu je řešeno pomocí sedlové střechy.
Rodinný dům
Drongová, Zuzana ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Jelínek, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je zpracování projektové dokumentace na úrovni provádění stavby. Cílem bylo navrhnout rodinný dům s téměř nulovou spotřebou energie. Rodinný dům je částečně podsklepený a s obytným podkrovím. Objekt je zastřešen sedlovou střechou s plechovou falcovanou krytinou. Na jihozápadní straně je navržen vikýř zastřešen pultovou střechou. Na severozápadní straně objektu se nachází garážové kryté stání pro jedno automobilové vozidlo s boční dřevěnou výplní rhombus a skleněnou výplní. Zastřešení je řešeno vegetační plochou střechou. Hlavní nosný systém je z pórobetonových tvárnic. Obvodové suterénní zdivo z tvárnic ztraceného bednění. Zateplení objektu řešeno kontaktním zateplovacím systémem ETICS. Objekt je založen na základových pásech.
PANOPTIKON
Hofmann, Petr Eric ; Smetana,, Matěj (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Volbou výstupu pro tento magisterský projekt se stala tvorba 360° animovaného videa, kdy je záznam obrazu zachycen všemi směry současně. Povaha tohoto videa spočívá v tom, že divákovi umožňuje na základě jeho aktivity rozhlížení v prostředí probíhajícího děje a vnoření se do prostředí videa. Každé zhlédnutí videa je unikátní, neboť divák nikdy nevidí celou scénu najednou; vše kolem něj se odehrává paralelně, což zprostředkovává nelineární filmový zážitek nejen ze strany dějové, ale také ze strany obrazové. Výsledné 360° video je interaktivní povahy, vyžadující aktivní účast diváka k využití svého celého potenciálu, neboť bez aktivity a statickém stavu videa zůstane většina dalšího obsahu skryta. Vlastnost interaktivity sdílí tento video formát spolu s prostředím digitálních her a lze jej chápat jako hybridní spojení těchto dvou médií. Po obsahové stránce zpracovává koncept Jeremyho Benthama Panopticon architektonický objekt, kde by měli být všichni jeho obyvatelé pod neustálým dohledem. Děj sleduje činnosti pěti postav, které ač jsou odděleny od sebe navzájem v izolovaných místnostech a jsou pod neustálým dozorem diváka v observační místnosti, po několika nechtěných přehmatech docílí útěku z architektonického konstruktu. Hlavní funkcí projektu je klást silný důraz na vizuální prvky po obsahové i formální stránce a zprostředkovat tak divákovi nevšední zážitek.
Využití oblečení ve hrách (alternativní využití oblečení ve hrách, oblečení jako vypravěč)
Volkova, Zoya ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na využití oblečení a oblékání postav jako jednu z klíčových herních mechanik v digitálních hrách. Textová část práce prozkoumává již existující možnosti využití oblečení a oblékání, hledá neobvyklá využití, analyzuje korelaci mezi oblečením a dalšími herními mechanikami či herním světem. Na základě tohoto výzkumu navrhuje alternativní řešení v podobě praktické části diplomové práce. Ta se zaměřuje na tvorbou herního prototypu, který integruje oblečení a oblékání jako hlavní herní mechaniku. Ta má poskytnout hráčům neobvyklý zážitek, který do herního prostředí odráží význam a interakci s oblečením v reálném světě. Práce si klade za cíl ukázat skrze herní prototyp jiný pohled na využití oblečení ve hrách.
Rodinný dům s provozovnou
Kynclová, Eliška ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je projektová dokumentace rodinného domu s provozovnou pro provedení stavby. Dům je navržen pro pětičlennou rodinu. Rodinný dům je umístěn na rovinném pozemku. Objekt je částečně podsklepený s dvěma nadzemími podlažími. Objekt je založen na základových pasech. Svislé obvodové konstrukce jsou navrženy ze systému Porotherm. Vodorovné konstrukce jsou navrženy monolitické železobetonové. Zastřešení objektu je řešeno pomocí kombinace ploché vegetační a sedlové střechy. Výkresová část byla vypracována v programu Archicad.
Realizace počítačové hry s motivy deskové a karetní hry
Haraším, Richard ; Strouhal, Jonáš (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce představuje design a realizace demoverze počítačové hry ve stylu roguelite, která kombinuje prvky deskových a karetních her. Tematicky se soustředí na zpracování očistce a fenomén mutací. Autor zkoumá možnosti, jak přizpůsobit žánr k novým přístupům. Zejména pak otázkám automatizace a generativnímu prostředí. Na základě své předešlé tvorby se autor soustředí na práci s 2D grafikou a specifickými herními mechanikami. Vizuální stránka bude pracovat s temnou až hororovou atmosférou a estetikou. Cílem je představit kompletní proces tvorby počítačové hry a prezentovat funkční demoverzi. Součástí celkové vize projektu je návrh marketingové strategie, obchodního modelu a způsobu dokončení hry do podoby plné verze.
Additive Technologies in Construction: Shifting the Paradigm of Building
Vaněk, Vojtěch ; Chomová, Štěpánka ; Pěnčík, Jan
Additive manufacturing is gaining importance in the building construction industry. With 3D printers for concrete or other materials, there have been significant advances in the material properties and technical excellence of the printed structures, which has enabled their huge expansion in the construction market. If properly embraced, additive manufacturing in the construction industry can bring about fundamental changes in structural design, crating safer, more efficient, economical, environmentally friendly and aesthetically attractive building elements and structures. Another application in the construction industry is in space construction. Here it has a major role in the use of autonomous site control on distant planes, which can be first tested, used and developed on Earth.
Shear Testing of Bonded Joints of Cement and Reinforcing Fibre Composite Material
Nespesny, Ondrej ; Vaněk, Vojtěch ; Pěnčík, Jan
This publication focuses on the testing of bonded joints of cementitious and reinforcing fibre-based composite materials in shear, which is one aspect of the selection of joint properties in numerical modelling. In this study, experiments were conducted with different parameters such as adhesive type, surface preparation, and curing time to achieve optimum bond strength. The experimental results were analysed and compared. The results can be used as a basic resource for structural design. The article is related to the issue of testing interior staircases made of cement and fibre-reinforced composite material.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 111 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Vaněk, Vavřinec
3 Vaněk, Vladan
4 Vaněk, Vladimír
5 Vaněk, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.