| |
|
Návrh úprav marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu
Bližňáková, Nela ; Pavlíčková, Petra (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem závěrečné práce v bakalářském studijním programu je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu a jeho následná optimalizace. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingovém mixu a jeho jednotlivých nástrojích. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu výtvarnice Ivany Vlachové. V závěrečné části jsou sestavena možná doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu.
|
| |
|
Návrh úprav marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu
Bližňáková, Nela ; Pavlíčková, Petra (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem závěrečné práce v bakalářském studijním programu je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu a jeho následná optimalizace. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingovém mixu a jeho jednotlivých nástrojích. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu výtvarnice Ivany Vlachové. V závěrečné části jsou sestavena možná doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu.
|