Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Political marketing tools and their usage in slovak presidential elections (analysis of Kiska’s presidential campaign)
Hrušková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Politický marketing se postupem času etabloval na Slovensku a stal se regulérní součástí slovenských voleb. Prezidentské volby 2014 ukázaly, že prostor pro uplatňovaní politického marketingu je dostatečně velký a otevřený. Cílem této práce je zhodnocení volební kampaně Andreje Kisky v prezidentských volbách 2014 z hlediska užití nástrojů politického marketingu. Na základe teoretického rámce je ambicí práce zhodnotit, do jaké míry byly využité nástroje politického marketingu a jaké formy byly uplatněné. Předmětem práce je také poukázat, jak slovenská veřejnost vnímala výsledky prezidentských voleb, do jaké míry byli spokojeni voliči s výsledky a jaké argumenty převládaly v prospěch volby Andreje Kisky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.