Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proposal for strategic brand development
Ludvík, Matyáš ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
In this diploma thesis, the significance of brand development within home staging industry is analyzed for Prostěvize company which operates in this sphere, with aim at gaining market position. The thesis acknowledges the significant role staging plays to boost property value, emphasizing how competitive real estate is. It outlines ways of improving Prostěvize’s brand awareness alongside some leading American firms in this area. The topic of the thesis evaluates a complete analysis where Prostěvize is compared with established U.S staging service providers. This involves a study of their strategies, operational approaches, and positioning in the market and importantly, their brand. However, the main intention is to advance actionable insights and creative ideas that can be adopted in order improve Prostěvize’s market footprint and brand.
Podniky se zahraniční majetkovou účastí
Caisberger, Jiří ; Kopalová, Helena (vedoucí práce) ; Kerel, Roman (oponent)
Práce popisuje důvody vzniku společných zahraničních podniků, rizik spojených se zahraniční investicí a charakterizuje základní offshore struktury. Zabývá se praktickou ukázkou skrytí skutečných vlastníků společností za složitou síť offshoringových společností a zahraniční jurisdikce. Práce dále analyzuje používání offshore struktur a využívání těchto struktur k mezinárodnímu daňovému plánování společnostmi v České republice. Analýza je provedena na základě přímých zahraničních investic, které směřují do i z České republiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.