Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh zážitkového programu pro středoškolské žáky
Staš, Radomír
Tato bakalářská práce shrnuje, co vlastně zážitková pedagogika je a jakým způsobem s ní lze pracovat v různých formách při práci se středoškolskou mládeží. V praktické části se snaží ilustrovat, jak připravit kvalitní program s prvky zážitkové pedagogiky, který bude atraktivní, nesamoúčelný a povede k předem stanoveným pedagogickým cílům. Zpracovaný modelový program by pak mohl být zajímavou a názornou inspirací nejen pro pracovníky ve volnočasových aktivitách, ale i přímo pro pedagogy. Pod tíhou požadovaného množství informací, které musí být studentům předáno, pedagogové často nenachází ve výuce čas na důležitá témata, která stojí sice v pozadí předávaných informací, ale jsou důležitá pro zdravý vývoj osobnosti člověka.
Aktivní dovolená v rakouských Alpách - marketingový projekt využití penzionu Appartements Auf Wind
Lišková, Magdalena ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
2 Název: Aktivní dovolená v rakouských Alpách - Marketingový projekt využití penzionu Appartemens Auf Wind Cíle: Tato práce navrhuje jednu z možností, jak se vyrovnat s kritickými měsíci v penzionu Appartements Auf Wind. Zabývá se tvorbou čtyř zájezdů aktivní dovolené v oblasti Stubai, kde se penzion nachází. Každý zájezd je koncipován tak, aby se využilo maximální kapacity penzionu a dokázal tak pokrýt veškeré měsíční náklady pronajímatele. Metody: Situační analýza, SWOT analýza. Výsledky: Provedena zevrubná analýza současné situace penzionu, rozebrány nedostatky současného stavu penzionu a navrženy čtyři tematické zájezdy pro zvýšení klientely penzionu a pokrytí nákladů penzionu. Klíčová slova: Cestovní ruch, tvorba programů, marketingový mix, tvorba cen.
Aktivní dovolená v rakouských Alpách - marketingový projekt využití penzionu Appartements Auf Wind
Lišková, Magdalena ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
2 Název: Aktivní dovolená v rakouských Alpách - Marketingový projekt využití penzionu Appartemens Auf Wind Cíle: Tato práce navrhuje jednu z možností, jak se vyrovnat s kritickými měsíci v penzionu Appartements Auf Wind. Zabývá se tvorbou čtyř zájezdů aktivní dovolené v oblasti Stubai, kde se penzion nachází. Každý zájezd je koncipován tak, aby se využilo maximální kapacity penzionu a dokázal tak pokrýt veškeré měsíční náklady pronajímatele. Metody: Situační analýza, SWOT analýza. Výsledky: Provedena zevrubná analýza současné situace penzionu, rozebrány nedostatky současného stavu penzionu a navrženy čtyři tematické zájezdy pro zvýšení klientely penzionu a pokrytí nákladů penzionu. Klíčová slova: Cestovní ruch, tvorba programů, marketingový mix, tvorba cen.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.