|
Proměna marketingové komunikace televizních operátorů na příkladu Sky v letech 2004-2014
Opluštil, Ondřej ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Podstatou bakalářské práce "Proměna marketingové komunikace televizních operátorů na příkladu Sky v letech 2004-2014" je teoretický popis marketingového mixu společností poskytujících přístup k placenému televiznímu vysílání, potažmo společností nabízejících kromě Pay-TV také připojení k internetu a pevnou telefonní linku. Teoretická část práce si klade za úkol definovat jednotlivé složky marketingového mixu v této oblasti s důrazem na komunikaci a také branding, praktická část se technikou case study věnuje marketingové komunikaci britské společnosti Sky, která je největším takovým operátorem v Evropě, a která je od roku 2011 největším zadavatelem reklamy ve Velké Británii. Práce zkoumá její komunikační aktivity v letech 2004-2014 a staví je do kontrastu technologických změn, které byly rychlejší než kdy dříve. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
|
|
Národní politika pro vysokorychlostní internet
Duchek, Karel ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Tato práce se zbývá otázkami spojenými s internetem, vysokorychlostním připojením na internet, zaváděním internetu do škol. Dále pak podrobněji ukazuje postoj vlády ČR k situaci vysokorychlostního připojení k internetu v České Republice, opatření státu k tomuto problému, možnostmi připojení na internet v ČR. Popisuje informační politiku státu v oblasti vysokorychlostního internetu a vyhodnocuje řešení, které navrhuje současná vláda.
|
| |