Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Práce s multikulturními tématy v nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež
Vladyková, Barbora ; Moree, Dana (vedoucí práce) ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (oponent)
V kontextu moderního světa se objevují různé přístupy k vypořádání se se soužitím lidí z různých kultur. Jedním z těchto přístupů je multikulturní výchova. Multikulturní výchově ve školním prostředí se věnuje mnoho autorů, ovšem vzdělávání se odehrává i mimo školu, a tomu je v kontextu multikulturní výchovy věnována malá pozornost. Cílem této práce je proto předložit náhled do oblasti multikulturní výchovy v kontextu mimoškolního vzdělávání, konkrétně v nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež. Výzkum byl proveden v Plzeňském a Karlovarském kraji. Hlavní metodou sběru dat byly polostrukturované rozhovory s vedoucími nízkoprahových zařízení, doplňkovou metodou pak byla analýza dokumentů.
Práce s multikulturními tématy v nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež
Vladyková, Barbora ; Moree, Dana (vedoucí práce) ; Muhič Dizdarevič, Selma (oponent)
V kontextu moderního světa se objevují různé přístupy k vypořádání se se soužitím lidí z různých kultur. Jedním z těchto přístupů je multikulturní výchova. Multikulturní výchově ve školním prostředí se věnuje mnoho autorů, ovšem vzdělávání se odehrává i mimo školu, a tomu je v kontextu multikulturní výchovy věnována malá pozornost. Cílem této práce je proto předložit náhled do oblasti multikulturní výchovy v kontextu mimoškolního vzdělávání, konkrétně v nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež. Výzkum byl proveden v Plzeňském a Karlovarském kraji. Hlavní metodou sběru dat byly polostrukturované rozhovory s vedoucími nízkoprahových zařízení, doplňkovou metodou pak byla analýza dokumentů.
Evaluace vzdělávacích výsledků v oblasti multikulturní výchovy na základních školách
Černovský, Ivan ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Burešová, Karolína (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá problematikou evaluace vzdělávacích výsledků v oblasti multikulturní výchovy na základních školách. Teoretická část práce se ve svém obsahu zaměřuje na charakteristiku multikulturalismu, vývoji a charakteristikám multikulturní výchovy v ČR i zahraničí. Dále charakterizuje možné proměnné, které ovlivňují efektivitu implementace průřezového tématu multikulturní výchovy do školního kurikula. Poslední kapitola teoretické části práce představuje možné postupy pro evaluaci vzdělávacích výsledků v oblasti multikulturní výchovy. Praktická část práce je směřována do přípravy evaluačních nástrojů, jejichž cílem je zefektivnění implementace inkluzivních charakteristik multikulturní výchovy do škol, a dále možnost pro ověřování rozvoje multikulturních kompetencí učitelů a žáků.
Muslimské dítě v mateřské škole
JÁNSKÁ, Ludmila
Moje bakalářská práce- ? Muslimské dítě v mateřské škole?, se snaží ozřejmit a zjistit případné problémy, nedorozumění a možná úskalí, která mohou nastat při pobytu muslimského dítěte v české mateřské škole. Chtěla bych poukázat na požadavky muslima na předškolní vzdělávání muslimského dítěte. Součástí mé bakalářské práce je také seznámení se základy islámu, jeho zvyky, povinnosti a tradicemi a s pojmem multikulturní výchova.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.