|
Fyzikální simulátor pro hry typu SandBox
Kotulič, Patrik ; Peringer, Petr (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou real-time fyzikálního simulátoru mechaniky tuhých těles. Čtenář je seznámen s principy, na kterých jsou založeny současné simulátory mechaniky tuhých těles. Práce se dále zabývá numerickou integrací pohybových rovnic a řešením kolizí včetně jejich detekce. V závěru je simulátor představen na sadě ukázek. Výsledná aplikace může sloužit jako hra, popř. nástroj pro experimentování a získávání znalostí.
|
|
Mechanická analýza historických soustav
Bilík, Pavel ; Ševeček, Oldřich (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá historickými strojními soustavami z období starověku a středověku. Vymezeny jsou základní pojmy, veličiny a jevy související s činností strojů. Detailněji jsou zde popsány technicky významné vynálezy. V praktické části jsou zkoumány dvě zvolené sestavy, je proveden návrh jejich rozměrů a vlastností. Dále jsou na zvolených soustavách provedeny výpočty z mechanické analýzy. Numerická řešení jsou realizována pomocí skript v Matlabu.
|
|
Fyzikální simulace na GPU
Hanzl, Martin ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá simulací mechaniky (fyziky) tuhých těles akcelerované pomocí GPU. Obsahem práce je rozbor fyzikálních dějů při kolizích a pohybech tuhých těles a uvedení jejich matematického modelu. Práce navrhuje samostatné algoritmy shrnující obecné principy pro jednotlivé jevy a následně obecný paralelní algoritmus pro vyhodnocení kolizí. Součástí práce je i testovací aplikace demonstrující praktickou implementaci navrhovaných algoritmů.
|
|
Mechanická analýza historických soustav
Bilík, Pavel ; Ševeček, Oldřich (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá historickými strojními soustavami z období starověku a středověku. Vymezeny jsou základní pojmy, veličiny a jevy související s činností strojů. Detailněji jsou zde popsány technicky významné vynálezy. V praktické části jsou zkoumány dvě zvolené sestavy, je proveden návrh jejich rozměrů a vlastností. Dále jsou na zvolených soustavách provedeny výpočty z mechanické analýzy. Numerická řešení jsou realizována pomocí skript v Matlabu.
|
|
Fyzikální simulátor pro hry typu SandBox
Kotulič, Patrik ; Peringer, Petr (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou real-time fyzikálního simulátoru mechaniky tuhých těles. Čtenář je seznámen s principy, na kterých jsou založeny současné simulátory mechaniky tuhých těles. Práce se dále zabývá numerickou integrací pohybových rovnic a řešením kolizí včetně jejich detekce. V závěru je simulátor představen na sadě ukázek. Výsledná aplikace může sloužit jako hra, popř. nástroj pro experimentování a získávání znalostí.
|
|
Fyzikální simulace na GPU
Hanzl, Martin ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá simulací mechaniky (fyziky) tuhých těles akcelerované pomocí GPU. Obsahem práce je rozbor fyzikálních dějů při kolizích a pohybech tuhých těles a uvedení jejich matematického modelu. Práce navrhuje samostatné algoritmy shrnující obecné principy pro jednotlivé jevy a následně obecný paralelní algoritmus pro vyhodnocení kolizí. Součástí práce je i testovací aplikace demonstrující praktickou implementaci navrhovaných algoritmů.
|
| |