Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vizuální programování IoT zařízení
Podvojský, Lukáš ; John, Petr (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je poskytnout koncovým uživatelům nástroj vizuálního programování, který zjednoduší proces tvorby programů určených pro zařízení internetu věcí (IoT). Existuje mnoho typů zařízení IoT, která používají různé komunikační protokoly. Nedostatečná standardizace těchto zařízení nutí společnosti vytvářet řešení na míru. Uživatelé pak mají k dispozici předdefinovanou funkcionalitu, kterou lze jen mírně upravit. Jedním z řešení této nedostatečné schopnosti koncových uživatelů přizpůsobit chování zařízení je poskytnout jim větší volnost v definování logiky prostřednictvím konceptu vizuálního programování. Výsledkem této práce je vznik nové knihovny implementující vizuální programovací jazyk a vizuální editor, jehož výstupem je serializovaná podoba programu, která může být následně transformována do jazyka cílových zařízení. Výsledná knihovna je vytvořena pomocí webových technologií a lze ji integrovat do stávajících řešení.
Polymer Elements for a Business Process Management System
Pahuta, Serhii ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Goal of this thesis is to introduce and analyze Web Components technology and JBoss BPM Suite. Web Components technology gives ability to build lightweight HTML components with predefined functionality. Implementation of this work shows how this approach is applied for creating set of web components, which contains all required custom elements for jBPM user console.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
Modern TreeView Component for the Web
Berky, Levente ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Turoňová, Lenka (vedoucí práce)
This thesis focuses on creating a web component to display hierarchical structure in a form of tree. The thesis explores the current state of web and web components, researches similar tree view components and describes the fundamentals of used technologies. The practical part describes the requirements for the component and describes the development and implementation of it. Furthermore, the thesis describes the process of testing and benchmarking and their results.
Modern TreeView Component for the Web
Berky, Levente ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Turoňová, Lenka (vedoucí práce)
This thesis focuses on creating a web component to display hierarchical structure in a form of tree. The thesis explores the current state of web and web components, researches similar tree view components and describes the fundamentals of used technologies. The practical part describes the requirements for the component and describes the development and implementation of it. Furthermore, the thesis describes the process of testing and benchmarking and their results.
Polymer Elements for a Business Process Management System
Pahuta, Serhii ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Goal of this thesis is to introduce and analyze Web Components technology and JBoss BPM Suite. Web Components technology gives ability to build lightweight HTML components with predefined functionality. Implementation of this work shows how this approach is applied for creating set of web components, which contains all required custom elements for jBPM user console.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.