|
Ocenění podniku v mezinárodním prostředí
Ludvíková, Denisa ; Strouhal, Jiří (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Cílem této diplomové práce je stanovit hodnotu podniku Svijany, a.s. pomocí výnosových metod FCFF a FCFE pro účel vlastníků společnosti k 31. 12. 2014. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Obě části jsou nadále dle logiky rozděleny do více podkapitol. Teoretická část vymezuje pojmy, důvody a postup při oceňování podniku. Praktická část aplikuje zmíněné postupy teoretické části. Praktická část obsahuje strategickou analýzu a finanční analýzu, které jsou nezbytné pro budoucí určení hodnoty podniku, dále určení generátorů hodnoty, na jejichž základě je vyhotoven finanční plán. Na základě těchto propočtů bylo zhotovené finální ocenění podniku a jednotlivé metody ocenění byly na závěr práce porovnány.
|
|
Marketingová strategie pivovaru Svijany
Vostrý, Filip ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je pomocí znalosti marketingové teorie podrobně popsat marketingovou strategii Pivovaru Svijany, analyzovat její silné a slabé stránky a na základě těchto zjištění dále doporučit změny či novinky, které by pivovaru pomohly do budoucna. Práce obsahuje sekundární analýzy dotazníků, databáze MML-TGI a matici SWOT, na jejiž základě jsou jednotlivá doporučení vytvořena.
|
|
Oceňování podniku
Jinoch, Pavel ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Knopp, Daniel (oponent)
Cílem diplomové práce je stanovit hodnotu čistého obchodního majetku podniku Pivovar Svijany, a.s. k 1. 1. 2013. V úvodních kapitolách jsou vymezena základní teoretická východiska pro oceňování podniku, následně je představen samotný oceňovaný podnik. Stěžejní část práce je věnována analýze vnějšího a vnitřního prostředí, která je zakončena prognózou relevantního trhu. Na základě prognózy tzv. generátorů hodnoty je následně sestaven finanční plán, s jehož pomocí je určena výnosová hodnota podniku. Pro stanovení hodnoty je využita metoda diskontovaných peněžních toků ve variantě entity, podpůrně pak metoda srovnatelných podniků.
|