Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 101 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sdílená doprava pro pracovníky nemocnice
Lukášek, Ondřej ; Herout, Adam (oponent) ; Tesařová, Alena (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh a vývoj mobilní aplikace pro zaměstnance Fakultní nemocnice Olomouc, kteří čelí problému s nedostatkem parkovacích míst v areálu. Aplikace řeší tuto situaci prostřednictvím sdílených jízd při cestách do práce a z práce. Je implementována pro platformy Android a iOS ve frameworku React Native, s použitím cloudové služby Firebase jako backend. Hlavním přínosem této práce je propracovaný uživatelský výzkum, kterého se účastnilo přes 1000 zaměstnanců nemocnice. Kromě výzkumu a celkově mobilního vývoje řeší práce samotnou implementaci aplikace s využitím moderních přístupů. Výsledná aplikace je připravena na brzké vydání a pilotní provoz v nemocnici, čímž představuje důležitý krok směrem k praktickému nasazení v reálném prostředí.
Communication System for the Volunteer Fire Department
Čajka, Peter ; Firc, Anton (oponent) ; Malinka, Kamil (vedoucí práce)
The process of gathering volunteer firefighters in case of an emergency is often not optimal. In critical situations, every second counts. The goal of this thesis is to create a mobile application that simplifies the process of informing volunteer firefighters about an emergency event. The resulting product will be a mobile application for the Android operating system, capable of rapidly sending SMS messages to all members of the volunteer fire department in case of an emergency and subsequently receiving their responses.
Systém pro podporu krátkodobých výpůjček vozidel formou sdílení
Vrtal, Petr ; Bidlo, Michal (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit systém pro transformaci běžného osobního automobilu na vozidlo schopné sdílení ve formě krátkodobých výpůjček. Výpůjčky vozidla probíhají čistě bezobslužně, čehož bylo dosaženo implementací obslužných aplikací v podobě administračního a uživatelského nástroje. Administrační aplikace byla vytvořena pomocí webových technologií, předně technologiemi Next.js a React. Zákaznická aplikace byla implementována s cílem vysoké přenositelnosti, a proto byl její vývoj směřován na mobilní platformy s využitím frameworku React Native a nástroje Expo. Vozidlo je vybaveno vlastním navrženým IoT koncovým zařízením v podobě desky plošných spojů, schopné permanentního bezdrátového připojení k síti na bázi technologie LTE-M a protokolu MQTT. Úkolem tohoto zařízení je poskytovat aktuální data vozidla získaná čtením komunikace na sběrnici CAN, připojením k standardnímu diagnostickému portu OBD-II. Důležitou součástí práce bylo provedení série testování všech dílčích aspektů implementované architektury, se zaměřením především na spolehlivost, výslednou funkčnost a uživatelskou přívětivost. Výsledný systém byl otestován v reálném provozu a představuje způsob neinvazivní transformace běžného osobního automobilu na automobil schopný sdílení.
Game Development for Assessment of Human Memory, Attention and Reflexes
Petrovskyi, Denys ; Hussain, Yasir (oponent) ; Malik, Aamir Saeed (vedoucí práce)
This thesis details the development of an Android application designed to simultaneously assess memory, attention and reflexes. The main goal was to create an interactive platform that not only engages users in cognitive tasks, but also allows them to track their performance over time through statistical analysis and progress graphs. Using the Flutter framework, the application offers a user-friendly and clear design, integrated with Firebase for efficient user data management and authentication. The project involved the development of a series of cognitive modules integrated into a single game that dynamically adjusts to the user's results, ensuring accurate assessments and user engagement. The user interface was designed to be intuitive, ensuring ease of use and accessibility. User test results show that the application successfully measures cognitive abilities and provides users with valuable feedback, thereby supporting continuous cognitive improvement. This work demonstrates the potential of gamified cognitive assessments in mobile applications, contributing to the fields of educational technology and cognitive psychology.
Platforma pro podporu interaktivity ve výuce
Hofman, Dominik ; Bidlo, Michal (oponent) ; Mrázek, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vývoj systému pro podporu interaktivity mezi posluchači a prezentujícími, klade si za cíl zvýšit míru zapojení pošluchačů a udržet tak jejich pozornost. Hlavním cílem práce je navrhnout a implementovat systém pro podporu výuky IT orientovaných kurzů, přičemž klíčovým prvkem bude možnost vkládání a editace programového kódu. Platforma je realizována formou progresivní webové aplikace. Aplikace dokáže ověřit geolokaci uživatele, tedy zda je posluchač přítomen na fakultě informatiky VUT. Prezentující vytvoří kvíz s otázkami a správnými odpověďmi - tím je vygenerován přístupový kód ke kvízu. Posluchači se pomocí tohoto kódu připojí ke kvízu a~čekají na jeho zahájení. Poté se uživatelům vždy již postupně zobrazují otázky s~jednotlivými odpověďmi, ze kterých posluchač vybírá ty správné. Přednášející si po skončení kvízu dokáže zobrazit jeho detailní statistiky. Práce dále zahrnuje ověření funkčnosti implementace a hodnocení jejich parametrů z~hlediska funkčních i nefunkčních požadavků. Pro vyhodnocení výsledků je využito dotazníkového šetření, které poskytuje informace o přívětivosti uživatelského prostředí a spokojeností s aplikací.
Elektronická evidence dokumentace lékařských přístrojů pomocí mobilní aplikace
Maťašová, Kristýna ; Sekora, Jiří (oponent) ; Kašpar, Jakub (vedoucí práce)
Diplomová práce seznamuje s dokumentací zdravotnických přístrojů, zákony a legislativou spojenými s tímto tématem. Zaměřuje se konkrétně na problematiku evidence dokumentace na lékařském pracovišti. Dále se zabývá návrhem a implementací funkčního systému pro elektronické vedení dokumentace se zohledněním praktických požadavků personálu lékařského pracoviště. Výstupem praktické části diplomové práce je multiplatformní aplikace vyvíjená pomocí sady nástrojů Flutter ve vývojovém prostředí Android Studio.
Mobilní aplikace pro vyhledávání a správu receptů
Lončík, Andrej ; Šůstek, Martin (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť mobilnú aplikáciu pre zariadenia s operačným systémom Android, ktorá slúži pre vyhľadávanie a spravovanie receptov a tvorbu jedálnička . Aplikácia by mala umožňovať hlasový vstup a rozpoznávanie ingrediencií z obrazu . Text práce popisuje celý proces tvorby mobilnej aplikácie od prvotnej myšlienky , cez analýzu konkurencie , návrhu užívateľského rozhrania , implementácie až po zaverečné testovanie a finálne publikovanie . Výsledné riešenie navyše umožňuje vytvárať vlastné recepty aj vyhladávať recepty na základe dostupných ingrediencií . Tie je možné zadať textom , hlasovým vstupom alebo pomocou rozpoznávania z obrazu vďaka nástroju Firebase ML Kit Image Labelling. Súčasťou je autentizácia pomocou Google účtu a uchovávanie užívateľského obsahu vo Firebase Realtime Database. Mobilná aplikácia je zverejnená v obchode Google Play pod názvom Recipio .
Mobilní aplikace: Supersnadný sdílený nákupní seznam
Krhovský, Patrik ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro sdílení nejdůležitějších věcí v domácnosti, kanceláři nebo studentském bytě mezi uživateli a upozornit ostatní, pokud nějaká z věcí dochází. Sdílení těchto věcí mezi uživateli probíhá v reálném čase pomocí databáze Google Cloud Firestore. Aplikace je implementována v React Native a je dostupná pro iOS a Android zařízení. Pro chod mobilní aplikace bylo implementováno i REST API v Node.js, které se mimo jiné stará například o odesílání push notifikací. Práce se zaměřuje na návrh mobilní aplikace, její implementaci a průběžné testování. Výsledná aplikace je publikována v Apple App Store a Google Play. Uživatel by díky ní neměl nikdy zapomenout koupit to, co opravdu potřebuje.
Rozšířená realita: Historické verze budovy
Medvec, Juraj ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Táto práca je zameraná na prácu s rozšírenou realitou v mobilných aplikáciach. Cieľom práce bolo vytvorenie mobilnej aplikácie, ktorá poskytuje jej užívateľom pohľad do minulosti vybraných historických budov. Na začiatku práce sú čitateľovi predstavené jednotlivé metódy a technológie pre prácu s rozšírenou realitou. Na základe získaných informácii je navrhnutá a implementovaná mobilná aplikácia. Táto aplikácia umožňuje jej užívateľom zobrazovať historickú podobu budov.
Získávání informací o uživatelích na webových stránkách
Vondráček, Tomáš ; Malinka, Kamil (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zmapovat informace poskytované webovými prohlížeči, které mohou být v praxi použity k identifikaci uživatelů na webových stránkách. Práce se zaměřuje na získání a následnou analýzu informací o zařízeních, prohlížečích a vedlejších efektů způsobených webovými rozšířeními, které maskují identitu uživatelů. Získání informací realizuje navržená a implementovaná knihovna v jazyce TypeScript, která byla nasazena na 4 komerčních webových stránkách. Analýza získaných informací je realizována po měsíci provozu knihovny a zaměřuje se na míru získané informace, rychlost získání informací a stabilitu informací. Z datové sady vyplývá, že až 94 % potenciálně různých uživatelů disponuje unikátní kombinací informací. Hlavní přínos této práce spočívá ve vytvořené knihovně, návrhu nových metod získávání informací, optimalizace stávajících metod a určení kvalitních a nekvalitních informací na základě jejich míry informace, rychlosti získání a stability v čase.  

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 101 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.