Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  začátekpředchozí85 - 94dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Personalizace obsahu na webu
Šatera, Ondřej ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Práce se věnuje personalizaci obsahu na webu, jejím přínosům pro uživatele a jejímu vlivu na konverzní poměr obchodníka. Představuje používané přístupy k její realizaci, analyzuje teoretické základy a popisuje jejich technickou realizaci. Na závěr jsou poznatky aplikovány na dva skutečné webové projekty. Hlavním přínosem práce je kompletní pohled na personalizaci a poskytnutí obecného návod pro její implementaci.
Faktory ovlivňující nákupy na aukčních portálech
Krulová, Petra
Krulová, P., Faktory ovlivňující nákupy na aukčních portálech. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zabývá zjištěním faktorů, které ovlivňují nakupování na aukčních portálech. V první teoretické části je shrnuta teorie internetového obchodování a s tím souvisejících aukčních portálů. Dále jsou popsány teoretické postupy marketingového výzkumu a základní statistické metody pro zpracování dat. Ve druhé praktické části práce jsou data z dotazníkového šetření analyzována a získané výsledky jsou interpretovány. Pomocí testu nezávislosti v kontingenční tabulce jsou určeny faktory ovlivňující nákupy na aukčních portálech. V závěru jsou shrnuty získané výsledky práce.
Nové technologie v obchodě
HIRSCH, Pavel
Cílem této diplomové práce bylo zhodnotit současné přístupy v oblasti moderních nástrojů a technologií využívaných v obchodní činnosti. Dílčím cílem bylo zhodnotit míru jejich zastoupení v praxi a na základě jejich výskytu zpracovat obecná doporučení s ohledem na jejich implementaci v českých firmách. V teoretické části práce jsem nastínil význam technického pokroku a moderních technologií a zdůraznil jejich vliv na budoucnost společnosti. Pozornost jsem zaměřil na vznik, zdroje příležitostí a rozdělení inovací a také na způsoby jejich podpory a financování. Zmínil jsem také technologie nové generace a v závěru teoretické části práce jsem se věnoval moderním přístupům v maloobchodní činnosti. V praktické části jsem provedl výzkum v pěti maloobchodních řetězcích ve Velké Británii, Německu a České republice. Získaná primární data vypovídající o míře využití moderních technologií v pěti sledovaných oblastech jsem vyhodnotil matematicko-statistickými diagnostickými metodami. Ty mi pomohly rozřadit sledované subjekty podle dosažené úrovně a odhalily hodnoty ideálního "fiktivního" podniku. Výsledky případové studie byly vodítkem k obecnému návrhu opatření a zároveň základem pro druhou část výzkumu. Podobně jako u analyzovaného souboru subjektů, jsem provedl výzkum u maloobchodního řetězce Kaufland Česká republika v.o.s.. Výsledky výzkumu jsem porovnal s hodnotami "fiktivního" podniku a ze zjištěných rozdílů jsem odvodil praktické návrhy pro zlepšení každé oblasti. Modelové příklady návrhů se týkaly oblastí: prezentace subjektu na sociálních sítích, zavedení online prodeje s možností vyzvednutí nákupu na prodejně, instalace samoobslužných pokladen, využití NFC štítků a elektronických regálových cenovek a zvýšení atraktivity in-store komunikace interaktivními poutači a informačními kanály. V závěru práce nezbylo než konstatovat, že navrhovaná řešení by subjektu Kaufland přinesla úsporu nákladů, fyzické práce zaměstnanců a zároveň zlepšení povědomí o firmě v očích cílových zákazníků.
Klíčové aspekty webových aplikací dle jejich obchodního zaměření
Nemejovský, Michal ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Diplomová práce je primárně zaměřena na charakterizaci klíčových prvků, které jsou důležité při návrhu, implementaci a údržbě webové aplikace, přičemž tyto prvky se různí v závislosti na obchodním modelu aplikace. Práce reflektuje moderní trendy v oblasti návrhu, projektového managementu, UX, webového návrhu, elektronického obchodování, byznys procesů a dalších. Práce se skládá z úvodu, teoretické části, praktické části a závěru. V úvodu popisuji důvod výběru tématu, podrobněji popisuji cíle, předpoklady a omezení práce, zabývám se detailněji strukturou práce, shrnuji její přínosy a představuji rešerše vybrané oblasti. Teoretická část se skládá z informací o podnikání na Internetu a úvodu do webových aplikací, dále jsou zde představeny klíčové domény a popsány nejnovější trendy z různých oblastí webových aplikací. V praktické části jsou z počátku definovány kategorie webových aplikací vycházející z různých dříve představených obchodních modelů. Dále následuje podrobná analýza oblasti komerčních webových aplikací každé kategorie webové aplikace zvlášť, jejímž výstupem je popis trendů a nejlepších praktických postupů v rámci jednotlivých domén obchodní webové aplikace. Poté následuje zhodnocení situace kolem webových aplikací obecně, jelikož i zde se podařilo zachytit standardní postupy a některé trendy. V závěru shrnuji dosažené výsledky, představuji přínos práce a zamýšlím se nad situací kolem webových aplikací.
Establishing elektronical shop like a enhacement of classical shop
Mokrý, Richard ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Diplomová práce se zaoberá elektronickým obchodováním a projektu založení internetového obchodu. V první kapitole je rozpracovaná technológie obchodování, internet a jeho služby a histórie. Následujúcí kapitola se věnuje obecnej teoretické problematice elektronického obchodování, definuje vztahy mezi jednotlivýma subjektama jako jsou klient, obchodník nebo šstátní správa, které se vyskytují v podmínkách elektronického obchodování a opisuje obecný model elektronického obchodování. Třetí kapitola je věnovaná obecnému přístupu k tvorbě projektu elektronického obchodu. Závěrečná kapitola podrobně opisuje samotnej projekt implementce elektronického obchodu do společnosti M&N, od stanovení cílů, vyčíslení nákladů, až po vytvoření samotnýho elektronického obchodu jako nadstavby kameného obchodu. Na závěr sa v priloze nachází smlouva o dílo mezi firmou M&N a programátorskou spoločností, která internetovou aplikaci vytvořila.
Nové technologie v obchodním podnikání
DAŇKOVÁ, Anna
Předmětem bakalářské práce Nové technologie v obchodním podnikání je popis vývoje obchodu, nových technologií v obchodě, podrobná analýza vybraných technologií. A zhodnocení výhod a nevýhod a formulace doporučení. První část práce zahrnuje teoretický základ dané problematiky, především vymezení základních pojmů z obchodu, maloobchodu a nových technologií. V druhé části jsou pak získané teoretické poznatky dané problematiky aplikovány v rámci konkrétního výzkumu v Českých Budějovicích.
Využití Google Analytics v e-shopu
Jansa, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na detailní popis nástroje webové analytiky Google Analytics a jeho využití při zvyšování návštěvnosti a konkurenceschopnosti e-shopu společnosti Dobrá vína s.r.o. Cílem práce je navrhnout taková opatření, která zvýší míru prodeje nabízených produktů. Opatření byla navržena pomocí průniku podrobné analýzy obsahu webu, technické analýzy webu a analýzy dat změřených pomocí nástroje Google Analytics a informací získaných z vizualizací těchto měření. Práce přináší aktualizované informace o nastavení nástroje Google Analytics po důležitých změnách a přechodu na asynchronní syntaxe, jež nejsou zatím v žádné jiné práci shrnuty. Přináší také vlastní pohled na využívání informací z Google Analytics za účelem zvýšení výkonnosti internetového podnikání. Práce nejdříve představuje webovou analytiku obecně, poté obecně samotný nástroj Google Analytics, popisuje jeho nastavení a možnosti úprav sledovacího kódu a nakonec předkládá informace o vizualizacích, které Google Analytics uživatelům poskytuje. V praktické části zkoumá web Dobrých vín z obsahové a technické stránky, věnuje se nastavení Google Analytics konkrétně pro tento web a poslední kapitoly analyzují data z Google Analytics získaná a navrhují kýžená opatření.
Analýza trhu slevových portálů v České republice z pohledu zákazníka
Šíp, Petr ; Mészáros, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje nabídky na trhu slevových portálů v České republice a vytváří model slevového portálu dle preferencí zákazníka. Nejprve je popsáno elektronické podnikání. Poté je vysvětlen koncept hromadného nakupování. Je popsána historie vývoje slevových portálů. Následuje bezpečnost slevových portálů. Dále jsou popsány přínosy a omezení pro účastníky. Je vyhodnocen dotazníkový průzkum mezi spotřebiteli a z něj zjištěny jejich preference. Dále jsou vytvořeny měsíční nabídky slev nabízených na třech českých slevových portálech a je provedena jejich analýza. V závěru je na základě odpovědí z vyplněných dotazníků a provedených analýz vytvořen model slevového portálu.
Platební karty na internetu
Kolář, Jiří ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent)
Používání platební karty při nakupování zboží a služeb se stává čím dál více oblíbenějším a tento trend lze sledovat i při placení kartou na internetu. Z pohledu zákazníka se totiž jedná o pohodlný a hlavně rychlý způsob placení. Obchodníci si to uvědomují a tak ve svých internetových obchodech platbu kartou umožňují. Obsah této práce objasní problematiku bezpečnosti platebních karet v prostředí internetu, šifrování a zabezpečené komunikace, jako základ pro popsání bezpečnostního standardu 3D Secure. Cílem práce je zanalyzovat bezpečností prvky k vydávaným platebním kartám bank a úvěrových institucí působících na českém trhu z pohledu vlastníka platební karty. Současně s tím na základě faktů a trendů odhadnout budoucí vývoj v tomto odvětví.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   začátekpředchozí85 - 94dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.