Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,263 záznamů.  začátekpředchozí810 - 819dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatel v očích veřejnosti
KOVAŘÍK, Michal
Tato bakalářská práce prezentuje názor na osobu podnikatele a také stereotypy v uvažování o ní. Práce taktéž obsahuje popis veřejného mínění o vztahu podnikatele k morálce. V teoretické - rešeršní části jsou definovány základní pojmy, kterými jsou: kapitalismus volné soutěže, podnikání, podnik a zisk. Práce též využívá archivu Sociowebu pro diskusi s výsledky získanými dotazníkovým šetřením, popsaným včetně metodologie v praktické části práce. Na konci práce je obsažena návrhová část, v níž je uvedeno několik doporučení, jak zlepšit obraz podnikatele v očích veřejnosti.
Tvorba podnikatelského plánu
HÁJKOVÁ, Pavlína
Bakalářská práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu a jeho strukturou. Cílem práce je vytvoření podnikatelského plánu na založení tanečního studia ve Strakonicích a ověření, zda se jej vyplatí otevřít a začít provozovat. Východiskem podnikatelského plánu je obecný návod zpracovaný v teoretické části.
Programy podpory MSP v Jihočeském kraji
VOBORSKÁ, Eva
Malé a střední firmy hrají nezbytnou a významnou úlohu v podnikatelském prostředí České republiky při vytváření nových pracovních příležitostí a všeobecně působí jako stabilizující prvek ekonomického systému. Podpora malých a středních podniků je jednou ze základních priorit české vlády. Cílem této bakalářské práce je analýza programů podpory malého a středního podnikání ve vybraném regionu, zhodnocení současného stavu využívání programů podpory MSP a posouzení navrhovaných změn v programovém období 2014 - 2020. Teoretická část je zaměřena na vývoj drobného podnikání, definice malého a středního podnikaní, jeho význam a analýza a charakteristika operačních programů. Praktická část zkoumá podporu podnikání v Evropské unii a v České republice, získávání zdrojů financování pro malé a střední podnikání, hodnocení operačních programů v období 2014 2020 a jejich změny. Bez podpory podnikání by rozvoj malých a středních podniků nebyl zdaleka tak dynamický, efektivní a úspěšný. Cílem této části je řízený rozhovor, dotazníkové šetření a návrh možností využití změn programů podpory v daném regionu.
K růstu zisků firem přispívá i jejich opatrná personální politika
Kučera, Lukáš
V roce 2014 česká ekonomika dále ožívala a firmám se dařilo. Jak vyplývá z nominálních údajů za první tři čtvrtletí, tržby v průmyslu, maloobchodě a službách meziročně posilovaly, stavební produkce se vymanila z poklesů. Pocítili tento příznivý vývoj i zaměstnanci? Ano, ale jen velmi mírně, personální politika firem totiž byla opatrná. Evidenční počty zaměstnanců v nefinančních podnicích narostly jen o 1,0 % meziročně, jejich průměrná nominální mzda posílila o 2,2 %. Zisky firem tak mohly růst – hrubý provozní přebytek nefinančních podniků se v úhrnu za první tři kvartály roku 2014 meziročně zvýšil o 14,8 %, více než ve srovnatelných obdobích jednotlivých let konjunktury 2005–2008.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Firemní průzkumy: Čeho se nadějeme v blízké budoucnosti?
Český statistický úřad
Komentář se zaměřuje aktuální výsledky globálních, evropských a českých konjunkturních průzkumů a porovnává pravděpodobný ekonomický vývoj podle jimi indikovaných budoucích očekávání.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Vietnamské kulturní standardy a jejich vliv na život Vietnamců v ČR
Nguyenová, Zuzana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Práce se zaměřuje na vietnamskou kulturu z pohledu modelu kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho a zároveň popisuje její vývoj a faktory, které ji utvářely. Důraz je kladen na vietnamskou obchodní etiketu, jenž se snaží zahrnout doposud objevené poznatky ohledně vietnamského způsobu myšlení a jednání. Pozornost je dále věnovaná charakteristice vietnamské menšiny na území ČR, zpracování statických dát týkajících se této menšiny a zhodnocení míry její integrace. Cílem vlastního výzkumu je odhalit kulturní odlišnosti vietnamské a české společnosti a popsat vliv českého prostředí na původní kulturní hodnoty a zvyky příslušníků vietnamské menšiny v ČR.
Zavedení marketingové strategie a vliv redesignu na eshop el-ka.cz
Kofroň, Jakub ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce pojednává a řeší problematiku marketingové strategie a tvorby internetového obchodu. Teoretické poznatky zkoumané v práci jsou později prakticky aplikovány na značku spodního prádla El.Ka Underwear, která se tak stává ústředním motivem práce. V úvodu práce jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky, které jsou po prezentaci všech realizovaných kroků v závěru práce vyhodnoceny a zodpovězeny. V úplném závěru práce autor shrnuje veškeré dopady na zkoumanou značku a vyvozuje závěry, které zpracováním práce získal. Veškeré vyhodnocení cílů a zodpovězení výzkumných otázek je podloženo získaními interními daty a detailně vyčísleno.
Vybrané aspekty rozvoje informační společnosti pro podnikatelské příležitosti v ČR
Coufal, Libor ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
Dnešní prostředí informační společnosti přináší řadu změn. Hlavním cílem práce bylo zjistit ty, kterými rozvoj internetu ovlivňuje podnikatelské příležitosti. Zásadní změny představuje globalizace a s ní související dopady na oblasti marketingu, strategického plánování, vedení evidence a managementu lidských zdrojů. Práce se dále zaměřuje na význam vzdělání, zkušeností a schopností a jejich vztah k podnikání, kde si klade otázku, zda současná doba přispěla k větší úspěšnosti podnikatelských záměrů. Různé úrovně znalostí a zkušeností spolu s informační gramotností jedinců ovlivňují využívání moderních informačních a komunikačních technologií pro formulování podnikatelských záměrů. Na reálných případech autor aplikuje teoretické poznatky a vysvětluje jednotlivé souvislosti, neboť se ukazuje, že neexistuje prokazatelný význam rozvoje internetu na úspěšnost podnikatelských záměrů.
Umění a podnikání: Kreativní inkubátory
Mitošinková, Barbora ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; ŽÁKOVÁ, Eva (oponent)
Nové modely financování kulturních a kreativních projektů jsou intenzivně diskutovaným tématem napříč spektrem všech v kultuře zainteresovaných aktérů: mezi manažery, umělci, studenty, výzkumníky, akademiky, státní správou na všech úrovních, atd. Diplomová práce proto zkoumá téma navazování spolupráce mezi umělci - jednotlivci či institucemi - a sektorem soukromého podnikání. Práce rozebírá možné formy spolupráce (sponzorství, dárcovství, firemní filantropie, propojující platformy, umělecké intervence) a podrobně se věnuje kreativním inkubátorům, jako perspektivní možnosti propojení kulturně-kreativního odvětví a privátní, podnikatelské sféry. Povaha a potenciál tohoto vztahu je následně analyzován na případech vznikajících i již fungujících kreativních inkubátorů v České republice.
PODNIKATELSKÝ ZÁMĚR
Petrová, Helena ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Pernica, Karel (oponent)
Cílem bakalářské práce "Podnikatelský záměr" je předložit podnikatelský plán jezdeckého areálu v blízkosti Brna a spolupracujícího jezdeckého klubu. Práce by měla stačit jako podklad pro získání investora. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je popsána teorie sestavení podnikatelského plánu a přehled položek, které by měl obsahovat. V praktické části je teorie aplikována sestavením zkráceného podnikatelského plánu. Plán odhaduje průběh prvních osmi let projektu včetně hledání pozemků, hrubého odhadu stavby areálu, popisu majetku společnosti, popisu výdělečných aktivit, výpočtu provozních nákladů, vysvětlení konkurenční výhody, úryvků finančního plánu, ukazatelů rentability, hlavních bodů marketingu, analýzy SWOT a odhadu budoucího vývoje. Závěr obsahuje krátké zhodnocení podnikatelského záměru a kritické ohlédnutí za některými nedostatky tohoto podnikatelského plánu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,263 záznamů.   začátekpředchozí810 - 819dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.