Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 709 záznamů.  začátekpředchozí705 - 709  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Finanční analýza internetového obchodu
Hanáček, Kamil ; Jurečka, Jan (vedoucí práce) ; Sieger, Martina (oponent)
Záměrem této práce je vypracování komplexní finanční analýzy, která bude sloužit pro další rozhodování o budoucnosti a směřování společnosti SEDNISI.CZ, spol. s r. o. Teoretická část práce zkoumá nejprve charakteristiky trhu nábytku a posléze se zabývá analýzou využití internetu v České republice.Mimo vlastní finanční analýzu, která se zabývá jak standardními poměrovými, tak i syntetickými ukazateli, práce porovnává výsledky analyzované společnosti jak s odvětvím, tak s konkurenční společností. Informace získané z rozboru finančních ukazatelů jsou dále využity ve strategické analýze společnosti, která se zaměřuje na odhalení silných a slabých stránek podniku. Navzdory skutečnosti, že finanční a strategická analýza nepřináší dokonalou odpověď na všechny otázky, které si podnik klade, je velkým přínosem v hodnocení minulého vývoje, objevení problematických oblastí a předpovědi vývoje budoucího.
Faktory důvěry a důvěryhodnosti v elektronickém podnikání
Prejzková, Helena ; Klas, Jan (vedoucí práce) ; Doucek, Petr (oponent)
Obchod se stává každodenní součástí našeho života. S příchodem informačních technologií a sítí, především internetu, se komunikace s obchodníkem podstatným způsobem změnila. Zákazník již není v přímém kontaktu s prodejcem, proto zůstává otázkou důvěry, zda se transakce uskuteční. Na tom se rovněž zakládá má práce, jež si klade za cíl především identifikovat jednotlivé faktory důvěry a důvěryhodnosti v elektronické podnikání. Mezi její další cíle patří vytvoření postupu, který hodnotí využití zjištěných faktorů v praxi. Takto vytvořená technika byla aplikována na existující obchod a také vedla k sestavení jakési příručky pro vytvoření elektronického obchodu, jenž v zákazníkovi vzbudí co největší důvěru. Práce je rozdělena do třech částí. První z nich, tedy teoretická, popisuje zejména výsledky zahraničních studií uskutečněných v souvislosti s důvěrou na internetu. Ve druhé části je nastíněn stručný pohled na český trh prostřednictvím dostupných podkladů a dotazníkového šetření. Poslední část je praktická, zabývá se využitím jednotlivých faktorů důvěry na existujícím e-shopu a také postupem pro vytvoření nového elektronického obchodu za podpory získaných poznatků. Diplomová práce může v praxi sloužit zákazníkům, kterým pomůže při zjišťování důvěryhodnosti obchodníka. Zároveň v ní mohou začínající obchodníci najít takové skutečnosti, jež jim poskytnou cenné rady k vytvoření a provozu důvěryhodného elektronického obchodu.
Využití internetu v podnikání
Krňák, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tangl, Radek (oponent)
Práce se zaměřuje na využití internetu jako prostředí pro podnikání. Pozornost je věnovávána především online marketingovým aktivitám s důrazem na propagaci webu. V práci jsou analyzovány jednotlivé nástroje marketingu na internetu a jejich vliv na návštěvnost a konverzní poměr. Cílem práce je zhodnotit tyto nástroje ve vztahu ke konkrétnímu online projektu a vytvořit efektivní kombinaci internetové propagace danému projektu.
Srovnávní e-shopů z hlediska formy prezentace informací
Černá, Andrea ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce analyzuje 5 e-shopů z hledisek formy prezentace informací, např. typografie, použití barev, přístupnost webu, použití marketingu, možnosti vyhledáváni apod.
Internet jako marketingový nástroj
Sekerka, Radko ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Klimeš, Jan (oponent)
Internet je fenoménem dnešní doby, postupně se v něm vytváří digitalizovaný obraz skutečného světa. Trvající nárůst uživatelů a zvyšující se internetová gramotnost láká i ty nejotrlejší internetově sterilní podnikatele a společnosti do světa internetového obchodování. V současné době internetových obchodů neustále přibývá, ale úroveň poskytovaných služeb bývá různá. Z pohledu zákazníka není jednoduché ihned odhalit kvalitu těchto služeb. Pro internetového uživatele se spletitá džungle internetových obchodů stává prostředím, ve kterém upřednostňuje hodnoty zaručující bezproblémový a bezpečný nákup. Důvěryhodnost značky a záruky se stávají klíčovým atributem úspěchu v elektronickém podnikání a kvalitní marketing je jedním z nástrojů jak tohoto úspěchu dosáhnout. Díky neustálému rozvoji internetu se odkrývají stále nové možnosti komunikace s jeho uživateli a tedy potencionálními zákazníky. Jaký komunikační nástroj zvolit a jak postupovat ve snaze zlepšit prodejnost a efektivitu internetového obchodu má za cíl právě tato práce. V jednotlivých kapitolách budou postupně popsány možnosti internetu, marketingu, komunikačních nástrojů a jejich integrace do marketingového plánu elektronického obchodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 709 záznamů.   začátekpředchozí705 - 709  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.