Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 728 záznamů.  začátekpředchozí687 - 696dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aktuální trendy spotřebitelského chování
Mynařík, Jan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato práce se zabívá třemi současnými vybranými trendy spotřebitelského chování - přívalem retro produktů a retro marketingem obecně, změnami chování, které se vztahují k elektronickému tržišti a zpřísňujícími se požadavky zákazníků na bezvadný design produktů i služeb. Každý z těchto trendů je detailně popsán, hledány jsou také hnací síly trendů a způsoby, kterými ovlivňují život spotřebitelů. Tyto znalosti jsou pak využity k určení toho, jak mohou být různé skupiny českých spotřebitelů ovlivněny těmito trendy, což dává podnikům vodítka, jak popsané trendy využít ve vztazích se zákazníky a realizovat díky nim tržby.
Analýza trhu e-commerce produktů v České republice
Holík, Petr ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou trhu e-commerce produkt v České republice z pohledu uživatele i podnikatele jako podporu při podnikání. Bakalářská práce je rozdělena na tři hlavní části. První je zaměřena na detailní popis hlavních segmentů e-commerce. Další popisuje funkce jednotlivch technologií a jejich prováznost, praktické využití a jejich výhody a nevýhody. Poslední část je shrnutí a interpretace výsledků k jednotlivým částem včetně jeho pohledu a vyjádření k současné situaci.
Webová analytika v malých a středních firmách
Jašek, Pavel ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Rauch, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá využitím webové analytiky a dalších metod poznávání zákazníků, které mohou pomoci i malým a středním podnikům jako významné nástroje pro podporu rozhodování, a díky tomu dosáhnout lepších obchodních výsledků v oblasti elektronického obchodování. Hlavním cílem práce je navrhnout a ověřit možnosti využití pokročilých metod webové analytiky v zákaznicky orientované malé firmě. V teoretické části je provedena rešerše současného stavu řešení tématu webové analytiky, jsou popsány podmínky malých a středních podniků, je provedena analýza trhu řešení vhodných pro určený segment firem a je diskutována aplikovatelnost různých metod a nástrojů webové analytiky v závislosti na modelu zralosti firmy. V praktické části práce jsou sepsána konkrétní doporučení pro firmu Baushop s.r.o. získaná z pilotního projektu. Tento projekt zahrnuje vstupní business analýzu a užití analytických nástrojů zaměřených k optimalizaci marketingových kampaní a vztahům se zákazníky. Jsou popsány konkrétní práce s daty, diskutovány způsoby analyzování a uvedeny podklady pro tvorbu doporučení ke změně internetových stránek a marketingových kampaní společnosti.
Založení elektronického obchodu s fotografiemi
Detvenová, Martina ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Diplomová práce obsahuje praktický návrh postupu založení elektronického obchodu s fotografiemi. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou uvedeny vybrané metody a postupy získané z odborné literatury a relevantní k danému tématu. Praktická část se již zabývá samotným projektem, je sestaven konkrétní podnikatelský plán pro zvolený obchod.
Marketingová strategie začínající firmy Didogo Group s.r.o. ve střední a východní Evropě se zaměřením na nová média a komunikaci
Shubik, Elena ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Tato diplomní práce je zaměřena na internetové nakupování, internetový marketing a marketingový potenciál sociálních médií. Na příkladu skutečného začínajícího internetového obchodu Didogo Group s.r.o. si klade za cíl poukázat na různé možnosti jak zlepšit viditelnost a povědomí o malé firmě implementací rozličných nástrojů internetového marketingu. Největší důraz je zde kladen na sociální sítě a jejich využití pro marketing a reklamu. Po obecném teoretickém a faktickém úvodu do problematiky internetového nakupovaní ve světě a v České republice, detailním popisu různých internetových marketingových nástrojů a sociálních sítí, práce analyzuje stávající situaci firmy Didogo Group s.r.o. a jí dosud využitých marketingových nástrojů, přičemž posléze nabízí seznam doporučení pro budoucí marketingovou strategii této firmy. Diplomní práce pozůstává z 79 stránek, obsahuje 10 grafů a tabulek, a 7 příloh.
Elektronická tržiště
TALAFOUSOVÁ, Jana
Tato diplomová práce popisuje principy fungování elektronických a internetových tržišť. Pro zanalyzování stavu využívání elektronických a internetových tržišť bylo provedeno dotazování se samotnými tržišti a společností, která je členem internetového tržiště. Návrh, zda obchodovat přes tato tržiště je zpracován na konkrétní společnost, která doposud toto obchodování nevyužívá.
Optimalizace firemních procesů v prostředí integrovaného informačního systému a eshopu
Penkala, Jan ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Špringerová, Michaela (oponent)
Diplomová práce Optimalizace firemních procesů v prostředí integrovaného informačního systému a eshopu prokáže hypotézu, že klíčem pro úspěšné internetové podnikání je mít správně nastavené procesní řízení společnosti, které se díky automatizovanému propojení, projevuje navenek i pro zákazníky přes prezentační vrstvu eshopu. Výsledky práce jsou užitečné pro majitele internetových obchodů pro představu o nastavení fungování jejich společností a zejména pro eshop, kde byla analýza provedena. Vybrané společnosti Penny spol. s r.o. tato analýza nastavuje pro eshop Elektro-partner.cz dvacet základních procesů, jejichž implementace povede k úspoře času zaměstnanců, maximálnímu využití informačního systému včetně možnosti implementace nových modulů, zpřehlednění a stanovení pracovních postupů, k vytváření zisku a k vyšší zákaznické spokojenosti. V teoretické části práce jsou obohaceny marketingové nástroje 4P pro eshopy o služby a konkurenci. Dále je speciálně pro eshopy upraven Porterův hodnotový řetězec a využit model důvěry v elektronické obchodování. Na těchto základech je vytvořena aktuální marketingová strategie eshopu včetně SWOT analýzy a definice strategických cílů. Identifikované procesy byly rozděleny na elementární, klíčové a podpůrné a znázorněny vztahy mezi nimi. Pro optimalizaci procesů je využita metodika Hammera a Champyho a proveditelnost a úspěšnost práce je zhodnocena podle best practises projektů reengineeringu. Jednotlivé optimalizované procesy jsou definovány specifikací procesu, využívanými dokumenty, moduly informačního systému a eshopu, znázorněny EPC modelem a jsou k nim stanoveny metriky a konkrétně vypsány oblasti zlepšení.
Důvody užití Google Website Optimizer při zvyšování úspěšnosti e-commerce projektů
Havlík, Petr ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Smička, Radim (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou efektivnosti e-commerce projektů a klade si 2 cíle. První teoretický cíl je seznámit čtenáře s přístupy k hodnocení efektivnosti e-commerce projektů a s nástroji, které umožňují její optimalizaci. Druhým, praktickým cílem je konstrukce hodnotícího modelu, který umožní vyhodnocení a srovnání těchto optimalizačních nástrojů. Obsahová část práce je rozdělena do 4 hlavních kapitol. V první kapitole uvádím přístupy k hodnocení efektivnosti e-commerce projektů a možnosti jejího zvyšování, přičemž se zaměřuji na metodu paralelního kvantitativního testování. Ve druhé kapitole představuji jeden konkrétní nástroj, který lze pro tuto metodu použít -- jedná se o Website Optimizer, nabízený zdarma společností Google. Třetí kapitola je věnována definici hodnotícího mo-delu, který obsahuje soubor 9 kritérií. Tento model následně využívám ve čtvrté kapitole, kde jej aplikuji na dvou modelových příkladech. Hlavní přínos této práce je především vytvoření výše popsaného hodnotícího modelu, který usnadňuje zhodnocení jakéhokoliv nástroje zaměřeného na paralelní kvantitativní testování. Je možné jej použít například v situaci, kdy se musíme rozhodnout, jaký optimalizační nástroj dostupný na trhu vybrat v závislosti na požadavcích firmy.
Platební karty na internetu
Král, Filip ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent)
Předmětem bakalářské práce je používání platebních karet na Internetu. Práce se zabývá historickým vývojem, používanými druhy platebních karet, charakteristice dalších možností platby na Internetu, bezpečnosti používání platebních karet a celkové analýze využívání platbeních karet k platbám v síti Internet českými uživateli.
Navigace v e-shopech v České republice
Míka, Filip ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Práce si klade za cíl vyhodnotit stav webové navigace z hlediska webdesignu na vybraném vzorku internetových obchodů v České republice. Výzkum je dosažen stanovením metodiky, která definuje: šetřený vzorek internetových obchodů, šetřené typy navigací a zkoumané kvalitativní charakteristiky spjaté s designem webové navigace. Dle stanovaných kritérií je prezentováno vyhodnocení stavu včetně shrnutí nejdůležitějších poznatků formou autorova doporučení. Práce je rozdělena do čtyř celků. První kapitola přináší úvod do webové navigace a stanovuje filosofii, jakou je k práci přistupováno. Následuje teoretické pojednání o navigačním systému a designových charakteristikách, které je výchozí informační základnou pro třetí část stanovující metodiku kvalitativních charakteristik spjatých s designem navigace, které jsou v závěrečném oddílu na vybraném vzorku vyhodnoceny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 728 záznamů.   začátekpředchozí687 - 696dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.