Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 98 záznamů.  začátekpředchozí68 - 77dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace marketingu ve veterinární ordinaci
Bartůňková, Vendula ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Řezáč, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou hlavních částí. V první, teoretické části, popisuji základní marketingové pojmy, jako je marketing, marketingový mix, SWOT analýza, či teoretická východiska mystery shoppingu. Ve druhé, praktické části se zabývám marketingovými aktivitami veterinární ordinace Zelená liška. Zprvu podrobněji představím veterinární ordinaci s její krátkou historií. Blíže se věnuji analýze konkurence pomocí mystery shoppingu a zhodnocení stávajících aktivit veterinární ordinace dle výsledků z dotazníkového šetření. Na základě výsledků z dotazníkového šetření a mystery shoppingu navrhnu doporučení na zlepšení stávající situace veterinární ordinace Zelená liška.
Asymetrie informací na trhu s potravinami
Červinka, Vojtěch ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Fučíková, Simona (oponent)
Tato práce se zabývá asymetrií informací na trhu s potravinami. V teoretické části se zaměřuje na dobrovolná značení a loga, která pomáhají spotřebiteli při rozhodování, a rozebírá vliv tří vybraných pořadů internetové televize Stream.cz, jejichž cílem je osvěta spotřebitelů. V praktické části práce metodou mystery shopping poukazuje na aktuální klamavé a nečestné obchodní praktiky výrobců a prodejců potravin. Nakonec práce hodnotí, zda dochází v posledních letech ke zlepšení situace na trhu s potravinami.
Mystery shopping jako nástroj řízení
Janoušková, Gabriela ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá mystery shoppingem jako jedním z významných nástrojů řízení, a to prostřednictvím jeho aplikace ve společnosti BAŤA, a. s., konkrétně v prodejně BAŤA Praha -- Letňany. Cílem práce je provést mystery shopping, který má zkontrolovat a poté i zhodnotit vzhled a upravenost prodejny, jednání, chování, vzhled a upravenost obsluhy. A také úroveň poskytovaného zákaznického servisu a zjistit, zda technické faktory prodejny a způsob, jakým se zaměstnanci dané prodejny chovají k běžným zákazníkům, mohou být příčinou nižších prodejů v porovnání se shodným obdobím roku 2014. Cílem práce je také vypracování návrhů a doporučení, které mají zefektivnit řízení zaměstnanců, zkvalitnit zákaznický servis a služby a odstranit nedostatky obsluhy a prodejny, což má zajistit opětovný nárůst prodejů a zvýšení spokojenosti a zajištění věrnosti zákazníků. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje pojmy řízení a mystery shopping. Dále se věnuje jednotlivým úrovním, nástrojům a vývojovému konceptu řízení. Tato část dále popisuje zařazení MS v rámci systému řízení, jeho využitelnost a zaobírá se i samotnými uživateli. Věnuje se také výhodám a nevýhodám jeho využití, jeho jednotlivým fázím, technikám a v neposlední řadě také jeho účinnosti a úspěšnosti. Praktická část se zabývá aplikací výzkumné metody v podobě mystery shoppingu na společnost BAŤA, a. s., a to ve všech jejích fázích. Na základě zjištěných informací, které byly zpracovány do výsledků hodnocení, byl posouzen vzhled a upravenost prodejny, oblast personálu prodejny a provedeno celkové hodnocení za obě tyto oblasti. Součástí praktické části práce jsou také návrhy a doporučení pro společnosti BAŤA, a. s.
Marketingový výzkum kvality služeb Bikram Yoga
Macháčková, Kateřina ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu, konkrétně metodou Mystery shopping a také metodou dotazníkového šetření. Cílem práce je průzkum a porovnání úrovně poskytovaných služeb v jednotlivých provozovnách -- studiích Bikram Yogy v ČR a zároveň prověření spokojenosti zákazníků studia v Českých Budějovicích. Získané výsledky informují o nedostatcích nabízených služeb, pro které byla navržena opatření vedoucí ke zvýšení kvality služeb.
Nové trendy a technologie v cestovním ruchu - přínosy pro český venkov
MATĚJČKOVÁ, Martina
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza aktuální nabídky služeb a podmínek trhu vybraného území a pokusit se navrhnout nové trendy a technologie které by pomohly přinést nové turisty na český venkov. K naplnění cíle této bakalářské práce je v praktické části provedena analýza celkové nabídky služeb cestovního ruchu a podmínek trhu zkoumaného území. Třetí část bakalářské práce je věnovaná shrnutí získaných poznatků, na jehož základě jsou navrženy vhodné doporučení pro budoucí rozvoj regionu a návrhy vhodných aplikací moderních trendů a technologií v cestovním ruchu.
Free movement of services in EU market: Case study of mystery shopping in Poland
Malátková, Monika
Tato diplomová práce analyzuje volný pohyb služeb a svobodu usazování v zemích EU. Hlavním cílem je najít vhodnou strategii pro české marketingové společnosti v oblasti mystery shoppingu při poskytování služby pro klienty v Polsku. Cíl je dosažený prostřednictvím analýzy trendů vnitřního pohybu služeb v EU, pomocí určení příležitostí a překážek při poskytování služeb mystery shopping se zaměřením na Polsko. Mystery shopping si buduje svou pozici v zemích střední, východní a jižní Evropy. Podle předvýzkumu bylo Polsko vybrané jako nejvhodnější cílová země pro expanzi českých firem. PESTEL analýza politických, ekonomických, společensko-kulturních, technologických, ekologických a právních faktorů v Polsku prokázala, že tato země má dobré makroekonomické prostředí pro rozšiřování služeb českých agentur. Práce je také postavena na analýze odvětví mystery shoppingu v Polsku a výsledky jsou shrnuty a posouzeny v matici externích faktorů. Největší hrozbu poskytování služeb představuje stávající konkurence a sílá zákazníků v určování cen. Příležitosti jsou především v možnosti rozvoje podnikatelských aktivit do dalších sousedícíh zemí Polska a získání vice potencionálních zákazníků. Přeshraniční poskytování služeb je vhodná forma volného poskytování služeb dokud má česká firma v průměru 3 projekty v Polsku. Společnosti by měly využívat především vysílání vlastních pracovníků, ale po hlubší spolupráci s polskými zákazníky a po dodhonutí alespoň 3 projektů je doporučeno založení dceřinné společnosti k dosažení vyšší konkurenceschopnosti na polském trhu, vyššího zisku a stabilního hospodářského růstu. V průběhu expanze do Polska je doporučena diferenciační strategie, která umožňuje přilákat více marketignových segmentů trhu se zaměřením na místní podmínky.
Úloha franchisingu na trhu služeb
PEJSAROVÁ, Lenka
Diplomová práce je zaměřena na analýzu poskytovaných služeb cestovního ruchu a doplňkových služeb na příkladech franchisingových řetězců. Práce je aplikována na Českobudějovické pobočky franchisingových firem McDonald´s, Fruitisimo Café a Bushman. Cílem práce je zhodnocení současných služeb, jejich šíře, hloubky a vnímání nabídky stávajícími i potenciálními hosty či klienty, načrtnutí možných zlepšení služeb do budoucna vzhledem k aktuální situaci na trhu a návrh nového produktu na zpestření nabídky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 98 záznamů.   začátekpředchozí68 - 77dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.