Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 422 záznamů.  začátekpředchozí412 - 421další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Využití CRM v obchodní společnosti
Nováková, Veronika ; Netolický, Michal (vedoucí práce) ; Baumruková, Martina (oponent)
Bakalářská práce v teoretické části vymezuje sytém Řízení vztahů se zákazníky, jeho historii a možné členění. V praktické části popisuje obchodní politiku společnosti IKEA s důrazem na vztah k zákazníkům. Pokračuje popisem interního systému pro Řízení vztahů se zákazníky, popisem komunikačních kanálů a klíčových modelů komunikace se zákazníkem. Práce je završena vlastní analýzou reálného využití interního systému CRM s následným návrhem možných zlepšení. Práce doporučuje prioritní zaměření na školení pracovníků a zmiňuje plánované zavedení nového interního systému.
Tvorba a implementace CRM ve firmě B:TECH, a.s.
Bittermann, Tomáš ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent)
Práce upozorňuje na důležitost řízení vztahů se zákazníky v dnešní době. V teoretické práci se věnuji CRM, péči o klíčového zákazníka a metodám marketingového průzkumu. V práci popisuji vývoj CRM ve firmě B:TECH, ve které je zaváděn nový IS. Cílem práce je navrhnout změny v péči o klíčové zákazníky, navrhnout výběr databáze potencionálních klientů, vylepšit marketingovou kampaň či navrhnout akci pro klíčové zákazníky.
Hromadná kustomizace
Uchytil, Radek ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Dedouchová, Marcela (oponent) ; Heřman, Jan (oponent)
Práce systematicky prezentuje poznatky o hromadné kustomizaci. Zabývá se nejprve definicí termínu a obsahem pojmu. Následuje popis základních charakteristik hromadné kustomizace, strategie její aplikace, klíčové faktory úspěchu, problematika komplexity a především komunikace při hromadné kustomizaci výrobků. Hlavním cílem práce je prokázání vztahu mezi pomalým rozvojem hromadné kustomizace výrobků a současným stavem konfiguračních systémů. Práce za účelem naplnění hlavního cíle přináší analýzu konfiguračních systémů a prezentuje výsledky emipirického výzkumu padesáti českých konfigurátorů.
Systém péče o klíčové zákazníky ve firmě BAEST, a.s.
Čechová, Vendula ; Malý, Václav (vedoucí práce) ; Kulovaný, František (oponent)
Práce se zabývá specifickou součástí industriálního marketingu a jeho praktické aplikace ve strojírenské společnosti. Definuje odlišnosti marktingu na B2B trzích, hlavní teorie, týkající se řízení vztahů se zákazníky ? koncepty relationship marketingu, key account managementu, customer relationship marketingu a významu informací pro řízení vztahů se zákazníků. Na základě teoretických koncepcí jsou definovány hlavní prvky systému řízení zákazníků, jejichž přítomnost a kvalita je posuzována v praxi. V rámci ochrany citlivých údajů společnosti BAEST je zveřejněna pouze teoretická část práce.
Plánování a řízení projektů pro společnost CIRCON Circle Consulting, s. r. o.
Zapletalová, Pavla ; Fiala, Petr (vedoucí práce) ; Hankiewicz, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvoření reálného projektu s pomocí využití dvou softwarových produktů a jejich následné porovnání za použití metod vícekriteriálního hodnocení variant. Prvním softwarovým produktem je Microsoft Project. Tato aplikace je přímo určena pro plánování a řízení projektů a pro komunikaci s projektovým týmem. Druhým produktem je aplikace Microsoft Dynamics AX a v ní modul Projekt. Modul je určen pro řízení projektů, správu zdrojů, vytváření odhadů a prognóz, sledování rozpočtů a reálných výdajů na konkrétní projekt či časové plánování. Aplikace MS Dynamics AX je řešením pro plánování a řízení firemních zdrojů (ERP) a e-business, stejně tak i pro řízení vztahů se zákazníky, řízení výroby, řízení dodavatelského řetězce, fungování elektronického obchodu nebo finančního řízení.
Informační infrastruktura telekomunikační společnosti
Feglar, Tomáš ; Čulíková, Stanislava (vedoucí práce) ; Muller, Pavel (oponent)
Význam telekomunikačních společností je nesporný. Pozoruhodné je množství finančních prostředků, které přes tyto společnosti proudí. Částky obratu, které dosahují miliardových hodnot, řadí tento sektor mezi finančně nejproduktivnější. Oblast mobilní telekomunikace se dostává za rámec chápání jedince. Množství systémů, kterými každá společnost disponuje je několik set. Orientovat se v problematice je velmi obtížné a udržovat si povědomí o všech novinkách téměř nemožné. Základní stavební kameny velkých mobilních operátorů jsou však stejné a to je problematika, kterou tato práce popisuje.
Hodnocení zákazníků a predikace jejich odchodu v systému CeMF
Bém, Martin ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Švarcbachová, Jarka (oponent)
Cílem práce je navrhnout systém hodnocení zákazníků a predikace jejich odchodu pro aplikaci CeMF společnosti Digital Resources. Navržený systém je základem pro vytvoření nadstavby typu Customer Intelligence pro řízení zákaznického portfolia. Cíle je dosaženo pomocí propojení Balanced Scorecard, Customer Relationship Managementu a principů Business Intelligence. Práce stanovuje 122 zákaznických ukazatelů ve 28 dimenzích a obsahuje i obecný návrh implementace pro Microsoft SQL Server 2005.
Řízení vztahu se zákazníky - praktická aplikace CRM ve firmě Matthey s.r.o.
Třesohlavá, Lenka ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Dimitrovová, Helena (oponent)
Teoretická část vymezuje základní principy, nástroje a strategie řízení vztahů se zákazníky. V praktické části jsou představeny výsledky dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků ve firmě Matthey s.r.o. Pomocí analýzy vývoje spokojenosti zákazníků práce hodnotí účinky akčního plánu z roku 2004 a vymezuje nové strategie nejen pro jednotlivé zkoumané oblasti, ale také pro podnik jako celek. Tyto strategie uplatňují základní principy CRM.
Hodnotově orientovaný model řízení inovace CRM
Neumann, Josef ; Dohnal, Jan (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Současné přístupy k řízení inovace CRM v nedostatečné míře akcentují řízení hodnoty portfolia vztahů se zákazníky. Přestože CRM lze dnes považovat za jednu z klíčových podnikových strategii, je podceňována role CRM jako významné složky integrovaného řízení podnikové výkonnosti. Tomu odpovídá i absence vhodného modelu pro hodnotově orientované řízení inovace CRM. Dochází tak často k nesprávnému nastavení strategií a priorit inovace CRM a následně i problematickému řízení vlastních přínosů CRM. Primárním cílem této disertační práce je přispět k rozvoji teoretické základny hodnotově orientovaného řízení inovace CRM a umožnit její následnou aplikaci v podnikové praxi a to právě prostřednictvím navrženého modelu (HOM).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 422 záznamů.   začátekpředchozí412 - 421další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.