Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Aspen Aerogels: Internationalization of Nanotechnology-based Insulation Materials
Vastušková, Valéria ; Koláček, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The main objective of this diploma thesis is to analyse and evaluate the market potential in Southeastern Europe and evaluate the opportunity for Aspen Aerogels to expand in this region. Aspen Aerogels develops and manufactures advanced nanotechnology materials, known as aerogels which have unique insulation properties. This American company has had its sales offices in Western Europe and now sees the potential in the Balkan region. First part of the paper is going to be focused on the theoretical background which includes marketing concepts, models, and internationalization theories. In the second part the practical analyses are going to be examined and finally the overall evaluation of Balkan market potential and author’s recommendation is going to be assessed.
Návrh strategie rozvoje obchodních aktivit firmy v rámci evropského vnitřního trhu.
Heřmanová, Martina ; Pechánek, Adam (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Stále více podniků se musí postavit výzvám mezinárodních trhů. Rozvoj hospodářství se v mnoha odvětvích už nedá zastavit. Pro trvalou existenci a úspěch podniku na trhu už není dostačující se pouze koncentrovat na národní trh. Jestliže společnost chce vstoupit na mezinárodní trh, je nutné zajistit zpracování vhodných analýz. Vstup na mezinárodní trh přináší jak nové podnikatelské příležitosti, tak i hrozby vyspělého trhu. Předložená diplomová práce pojednává o dílčích funkcích - plánování, kontrole, organizaci a řízení lidských zdrojů.
Analýza a návrh aplikace pro CIC o.p.s.
Vu Quoc, Dat ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Günter, Vladislav (oponent)
Bakalářská práce zpracovává návrh a analýzu aplikace pro společnost Centrum pro integraci cizinců. V první části je nastíněn teoretický základ ohledně historie Androidu a jejích historických verzích, dále jsou pak vysvětleny pojmy lokalizace a internacionalizace z důvodu budoucího využití od uživatelů s různými jazykovými znalostmi. V další části práce je zhodnocen současný stav webových stránek společnosti CIC a následně je provedena analýza trhu, a to jak z pohledu firem nabízejících vývoj aplikace, tak již samotných aplikací dostupných na trhu. Ke zjištění požadavků budoucích uživatelů na aplikaci je provedeno a vyhodnoceno dotazníkové šetření. V další části práce jsou jmenovány a analyzovány požadavky na aplikaci, závěrem je nastíněn samotný návrh aplikace CZECHTACK pomocí obrazovek či databázového modelu.
Vliv vstupu zahraničního investora na chování společnosti
Marek, Jakub ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Závěrečná práce se zaměřuje na porovnání a zhodnocení strategie vstupů zahraniční farmaceutické společnosti Fagron na český a brazilský trh. V teoretické části práce je nejdříve shrnuta problematika internacionalizace firem a možných přístupů k mezinárodnímu podnikání. Blíže jsou popsány nejvýznamnější formy vstupu na zahraniční trhy s důrazem na vybrané dopady PZ do přijímací ekonomiky. Dále jsou představeny základní analýzy potřebné pro vstup na zahraniční trh, specifika B2B trhů a konečně také specifický předmět podnikání společnosti -- individuální příprava léčiv. Po představení společnosti Fagron a její expanzivní strategie Buy-and-Build, jsou v aplikační části práce blíže analyzovány konkrétní strategie vstupů na vytyčené trhy s důrazem na jejich strategické záměry, konkrétní dopady a naplnění cílů. Tato část práce čerpá z provedených analýz vybraných trhů, které jsou ale z důvodů omezeného rozsahu práce přesunuty do příloh. V závěru práce jsou výše uvedené vstupy se zaměřením na jejich nejvýznamnější shody a odlišnosti mezi sebou navzájem porovnány a následně i zhodnoceny.
Komparace proexportní politiky České republiky a Finska
Kašná, Jana ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Sváta, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce je věnována komparaci proexportních politik České republiky a Finska. V první kapitole je analyzován zahraniční obchod obou zemí obecně a dále z hlediska teritoriální a komoditní struktury. Druhá kapitola se zabývá proexportní politikou České republiky s ohledem na její vývoj, koncepční řešení a institucionální zajištění. V třetí kapitole je pak se stejnou strukturou analyzována proexportní politika Finska. Čtvrtá kapitola obě tyto politiky srovnává na základě stanovených cílů, priorit a využívaných nástrojů. Poslední část této kapitoly analyzuje podporu exportu z pohledu malých a středních podniků v ČR a ve Finsku.
Internacionalizace podnikatelských aktivit malých a středních podniků
Del Maschio, Šimon ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá internacionalizací malých a středních podniků. Zaměřuje se na charakteristiky malých a středních podniků, jež ovlivňují úspěšnost internacionalizace a také na samotný průběh tohoto procesu. Dále práce představuje překážky, s nimiž se malé a střední podniky při internacionalizaci potýkají. Vzhledem k důležitosti těchto podniků pro hospodářství státu jsou tyto bariéry různými nástroji zmírňovány ze strany státu i Evropské unie. Cílem práce je poskytnout přehled systému státní a unijní podpory malých a středních podniků, zejména se zaměřením na jejich internacionalizaci. V textu jsou analyzovány vybrané programy podpory a také služby, jež poskytují instituce zaměřující se na podporu malých a středních podniků v České republice.
Motives of foreign investors entry on the Slovak market
Janeková, Slávka ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Nejedlý, Michal (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikovat základní motivy, které vedou zahraniční firmy ke vstupu na slovenský trh. Stanovenému cíli odpovídá obsah práce, který je rozdělen do pěti hlavních kapitol. V první kapitole jsou zpracována teoretická východiska k řešené problematice. V druhé kapitole je uvedena podrobná analýza mezinárodní konkurenceschopnosti Slovenska, prostřednictvím vybraných indexů konkurenceschopnosti a podnikatelského prostředí. Ve třetí kapitole je analyzován vývoj přímých zahraničních investic z pohledu slovenské ekonomiky. Pozornost je zaměřena na teritoriální, odvětvovou a regionální strukturu přímých zahraničních investic na Slovensku. Ve čtvrté kapitole je zpracována analýza faktorů ovlivňujících rozhodnutí zahraničních investorů umístit podnikání na Slovensku. Výběr analyzovaných faktorů vychází z výsledků studie UNCTAD. V poslední kapitole jsou na základě provedených analýz identifikovány hlavní motivy vstupu zahraničních investorů na Slovensko. Uvedené poznatky jsou demonstrovány na příkladu vstupu dánských investorů na slovenský trh.
Metodika lokalizace webových aplikací
Miřacký, Jan ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Práce se zabývá lokalizací webových aplikací se zaměřením na její principy. Cílem práce bylo navrhnout metodiku lokalizace, kterou by mohly použít startupy jako příručku při vývoji služby určené uživatelům v zahraničí. Dalšími dílčími cíli byl návrh dotazníku pro zjištění důležitých faktorů lokalizace z pohledu uživatele, druhým poskytnutí doporučení pro Webgarden na customizaci na základě kulturních preferencí uživatelů a třetím dílčím cílem bylo porovnání lokalizace u služeb konkurujícím české službě Webgarden zabývající se generováním webových stránek. Hlavního cíle i všech dílčích cílů bylo zcela dosaženo. V práci jsou detailně popsané fáze internacionalizace a lokalizace, které čtenáři ukáží, co vše je třeba udělat. Práce nicméně nezabíhá do konkrétního technického řešení. V rámci práce je představen Hofstedův model kultur a toho se následně využívá při přizpůsobení služby uživatelům na základě jejich kulturního pozadí. Metodiku a částečně i výsledky výzkumů jsem použil k návrhu doporučení pro zlepšení lokalizace Webgarden, jejichž kladným hodnocením rodilými mluvčími jsem platnost metodiky ověřil. Přínos práce spočíval v poskytnutí metodiky českým firmám, které uvažují o rozšíření na zahraniční trhy a v návrhu doporučení zlepšení lokalizace služby Webgarden.
Příležitosti MSP při pronikání na zahraniční trhy
Konečná, Radka ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce má za úkol zmapovat podmínky malých a středních podniků při expanzi do zahraničí a najít takové příležitosti, které podnikům pomůžou v jejich růstu. Příležitostí je chápáno jak vlastní úsilí podniku, tak státní, či nestátní podpora, kterou může MSP využít. Vedle analýzy postaveni MSP na českém trhu řeší práce problematiku jejich podpory při expanzi do zahraničí a moderní metody rozvoje v této oblasti. Cílem diplomové práce je analyzovat trendy a hlavní směry v oblasti internacionalizace MSP. Dále identifikovat klíčové potřeby českých podniků a ty porovnat s aktuální podporou na českém trhu. Na základě srovnání se zahraniční praxí, konkrétně Nového Zélandu, navrhnout nové možnosti rozvoje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.