Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí38 - 47dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Identifikace objektů v obraze
Štěpán, Filip ; Malach, Tobiáš (oponent) ; Boleček, Libor (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření algoritmu pro identifikaci objektu v obraze. Výsledný program bude schopen zpracovat reálná obrazová data. Z tohoto důvodu je důraz kladen zejména na složitost prostředí, ve kterém se objekty nalézají, spolehlivou segmentaci a kvalitní identifikaci objektu. Práce je zaměřena na detekci a identifikaci svislého dopravního značení v obraze, nacházejícího se podél silničních komunikací na území České republiky.
Rekonstrukce autobusového nádraží v Českém Těšíně
Szturc, Václav ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je studie rekonstrukce autobusového nádraží v Českém Těšíně. Práce se zabývá návrhem vhodného uspořádání autobusových zastávek. Součástí práce jsou také úpravy stávajících parkovacích ploch, úpravy komunikací pro chodce a také vhodný návrh využití zbývající plochy.
Studie okružní křižovatky před hlavním vstupem do Výstaviště v Brně
Vajbar, Svatopluk ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout okružní křižovatku před hlavním vstupem do Výstaviště v Brně na křížení ulic Veletržní, Křížkovského a vjezdu do BVV. Práce počítá s přestavbou Mendlova náměstí, čemuž se vybízí řešit ulici Veletržní jako obousměrnou. Vjezd do BVV má zpřístupnit dvoupodlažní podzemní garáž. Projekt se dále zabývá přemístěním stávající autobusové zastávky Křížkovského.
Lipůvka – spirálová okružní křižovatka silnic I/43 a II/379
Patočka, Miroslav ; Sedlák, Lubomír (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce navazuje na předchozí práce zpracované na Ústavu pozemních komunikacích FAST VUT zabývající se úpravami silnice I/43 Brno – Svitavy. V souladu s územním plánem obce Lipůvky je navržena stavební úprava stávající provizorní třípaprskové okružní křižovatky s jedním pruhem na okružním pásu na čtyřpaprskovou turbo okružní křižovatku typu „vajíčko“. Křižovatka silnic I/43 a II/379 se v podmínkách stávajícího stavu v období ranních špiček všedních dnů a páteční a nedělní odpolední špičky vyznačuje rozsáhlými kongescemi, proto je rovněž provedeno kapacitní posouzení navržené křižovatky a porovnání se stávajícím stavem. Výstavba čtvrtého paprsku křižovatky je motivována jednak plánovaným rozšířením obytné zástavby a vznikem průmyslové zóny na jihozápadním okraji obce a jednak záměrem přeložit krajskou silnici II/379 mimo souvisle zastavenou oblast obce. Silnice I/43 tvoří významnou dopravní tepnu severně od Brna, proto je zřejmá snaha o eliminaci tzv. úzkých hrdel na její trase. Součástí práce je i teoretický úvod zabývající se navrhováním turbo okružních křižovatek v zahraničí.
Jeseník, Rejvízský most
Dvořák, Jan ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Náplní diplomová práce je návrh křižovatky silnic I/44 a II/453 v intravilánu města Jeseník. Součástí návrhu je řešení pěší dopravy a napojení na přilehlé účelové komunikace.
Rekonstrukce ulice Roviny
Tesáček, Svatopluk ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rekonstrukce tří úrovňových křižovatek a železničního mostu o 1 poli na ulici Roviny v rozsahu studie. Ulice Roviny leží na JV okraji Brna v katastrálním území MČ Brno-Tuřany a Brno-Chrlice. Návrh vychází ze znalosti území a z dopravních průzkumů zpracovaných v rámci studie. Součástí práce je řešení zastávek MHD a pohybu chodců. Tvar křižovatek je ověřen vlečnými křivkami vozidel dle TP 171. Průjezdný profil pod nově navrženým mostem byl zvětšen na 4.80m a splňuje šířkové uspořádání kategorie S9,5.
Terminál VHD Nemocnice – Bohunice v Brně s úvraťovou konečnou stanicí tramvaje
Vaculíková, Barbora ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci řeším návrh přestavby stávajícího terminálu VHD Nemocnice – Bohunice. Úprava terminálu zahrnuje převedení tramvajové trati ze zastávky Osová do přestupního uzlu, zastávka tramvajové trati je konečná úvraťová stanice. V návrhu je zachováno využití dopravního uzlu stávajícími městskými i regionálními linkami autobusů a trolejbusů a nově zavedenými regionálními linkami autobusů (401, 402, 403, 404) a také je zachován přístup na parkovací plochy Nemocnice Bohunice. Úprava zajišťuje bezpečný pohyb cestujících a chodců a jejich bezpečné přecházení komunikací.
Návrh vedení sběrné místní komunikace s tramvajovou tratí linky č.3 areálu Zbrojovky v Brně
Paszandová, Zuzana ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh vedení páteřní sběrné komunikace a tramvajové trati linky číslo 3 v přestavbovém území areálu bývalé Zbrojovky Brno a jejich napojení na stávající dopravní infrastrukturu. V novém areálu je navrhována zóna bydlení, odpočinku a administrativy, zastávky se navrhují vzhledem k dostupnosti těchto oblastí. Na východě areál ohraničuje těleso železnice, které se v budoucnu bude rozšiřovat, z toho vyplývá možnost propojení tramvajové dopravy a IDS JMK v Židenicích. Součástí řešení je i návrh přemostění řeky Svitavy a propojení areálu s okolním územím. Při oddělení trasy individuální automobilové dopravy (IAD) od trasy tramvaje, je navrhováno vedení trolejbusové dopravy v trase IAD.
Návrh úpravy okružní křižovatky silnic I/11, I/33 a I/35 u ČKD
Vencl, Martin ; Janeček, Jan (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je úprava stávajícího uspořádání křižovatky, která nevyhovuje současným nárokům dopravy. Úprava se týká dvoupruhové okružní křižovatky silnic I/11, I/33 a I/35 u ČKD v Hradci Králové. Navržené řešení se odvíjí od požadavků krajského úřadu Královéhradeckého kraje. Součástí práce je i kapacitní posouzení navržené úpravy.
Řešení přestupního uzlu na Konečného nám. v Brně po zprovoznění trasy SJKD
Rosík, Jan ; Veselý, Josef (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Moje diplomová práce se zabývá studií umístění zastávky Severo – Jižního kolejového diametru, která by měla být pod úrovní terénu Konečného náměstí, významného přestupního uzlu. Vzhledem k pozici zastávky navrhnout nejvhodnější umístění výstupů a výtahů z podzemí do ulic Nerudova, Kotlářská a Veveří. Po vybudování podzemní stanice bude přestup chodců mezi linkami bezpečnější a pro lidi dojíždějící do centra Brna nebo za prací se významně zkrátí dojížděcí čas. Tato diplomová práce také řeší rozšíření tramvajových ostrůvků, přemístění trolejbusové zastávky z Kotlářské ulice, pohyb chodců v oblasti a optimalizaci dopravních jízdních pruhů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí38 - 47dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.