| |
|
Motivace herců v divadelním spolku
Hasiankou, Artsiom ; Francová, Tereza (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tématem mé práci je motivace herců v divadelním spolku. Výběr tohoto téma není nahodilý, delší dobu hraji v divadle a zajímá mě otázka, proč lidé obětují svůj čas a sily na neziskové činnosti. Kde se skrývá ta hnací síla, která vede lidí celým jejich životem? Kde se nachází základní pramen jejich zájmů a přání? Jaké síly se nás nutí chovat neracionálně z hlediska formální logiky? Co potřebují od herectví a projevu na jevišti?
|
|
Motivace pracovníků v IT oboru
Trofymchuk, Dmytro ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Nerud, Luboš (oponent)
Zkoumání problematiky motivace zaměstnanců v oboru Informačních Technologii. Hledání vhodných metod a nástrojů motivace pro implementace v reálných podmínkách. Výběr nejefektivnějších nástrojů pro motivace a stimulace, rozbor problematiky propojení cílů firmy a konkrétního pracovníka. Analýza typických chyb, které mohou vzniknout, při použití motivačních nástrojů.
|
| |
| |
|
Regulace tanečního sportu
Schejbal, Martin ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Skopeček, Jan (oponent)
Tato práce rozebírá institucionální uspořádání a regulaci tanečního sportu. Dále se zaměřuje na nadržování porotců a jejich motivace. Ze všech vybraných statistických metod bylo nadržování nejspolehlivěji popsáno korelační analýzou. Výsledkem této práce je možnost výskytu regulací pouze ve vnitřní struktuře institucí.
|
|
Analýza motivace ve vybrané firmě
Dvořáková, Pavla ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o motivaci obecně a motivaci práce. Teoretická část se věnuje již samotnému výzkumu motivace pracovníků ve vybrané firmě. Výsledkem této diplomové práce je sestavení motivačního programu pro danou vybranou firmu.
|
| |
| |
|
Analýza podmínek spokojenosti pracovníků v podniku
Holakovská, Lenka ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Cílem práce bylo vymezit základní pojmy týkající se problematiky pracovní spokojenosti a dále provést analýzu pracovní spokojenosti ve vybraném podniku, jehož jméno zde nebude, z důvodu ochrany citlivých informací, zveřejněno. Data potřebná k provedení analýzy byla získána dotazníkovým šetřením, kterého se zúčastnilo celkem 122 zaměstnanců ze 13 různých poboček. Respondenti byli rozděleni do tří skupin, a to podle vykonávané pracovní pozice a intenzity kontaktu této pozice s klienty. Výsledky šetření byly zpracovány především za jednotlivé skupiny, aby bylo možno lépe zachytit rozdíly v jejich spokojenosti. Na základě výsledků pak byly zdůrazněny nejproblematičtější oblasti a navržena konkrétní opatření, která by mohla vést ke zvýšení pracovní spokojenosti na zkoumaných pobočkách.
|