Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí31 - 35  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pricing and price strategies on the example of real business project
Eichlerová, Jana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem práce je definovat procesy a strategie při nastavovaní cen jako jednoho z nástrojů marketingového mixu, zhodnotit segmentaci zákazníků jako neoddělitelnou součást k dosažení ziskutvorné ceny a prokázat jejích využitelnost a aplikovatelnost na reálném projektu. První kapitola se zabývá definici ceny a mikroekonomickým pohledem na její tvorbu a cenový mechanizmus. Sleduje, co cenu a její vnímání ovlivňuje. Bere v úvahu cenu jako součást marketingového nástroje a poukazuje na přehlížení nástroje na několika studiích. Druhá kapitola se věnuje již samotné cenotvorbě, vysvětluje její zásady, pilíře a modely, s podkapitolou zaměřující se na nastavování cen internetových služeb s ohledem na praktickou část práce. Podkladem pro efektivní cenotvorbu je segmentace zákazníků a zkoumáni potřeb a tužeb, proto v poslední, třetí kapitole hodnotím, co to segmentace je, jaké druhy a zásady známe. Praktická část pojednává o reálném projektu s inovativním podnikatelským záměrem vytvořit internetový prostor na trhu realit. Práce by měla dokázat smysluplnost a důležitost procesu cenotvorby a správné komunikace ceny.
Analýza rozhodovacích procesů v dané firmě
Jandová, Kateřina ; Černý, Jan (vedoucí práce) ; Tomášek, Lukáš (oponent)
Práce se zabývá rozhodovacími procesy ve vybrané firmě. Konkrétním rozhodovacím procesem je stanovení cen výrobků, tzv. cenotvorba. V teoretické části jsou uvedeny teoretické základy pro tento problém, jeho struktura, metody a postupy řešení a faktory, které při celém procesu rozhodování působí. Součástí teoretické části je pak i produktový mix, který manažeru slouží jako základ, od kterého se odvíjí jeho veškeré rozhodování. V praktické části je popis produktového portfolia vybrané společnosti a dále je vybráno několik konkrétních výrobků, na které aplikuji vybrané metody stanovení cen, které se ve firmě využívají. Součástí jsou i komentáře autorky na danou problematiku.
Využití informačních technologií a Internetu v oblasti řízení cestovního ruchu
Cífka, Michael ; Bartošová, Jitka (vedoucí práce) ; Michlová, Pavla (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá informačními systémy využívanými v cestovním ruchu. Jejím cílem je zmapovat rezervační systémy v oblasti ubytování, popsat jejich vlastnosti z pohledu poskytovatelů služeb i jejich klientů a charakterizovat obchodní procesy, které v nich probíhají. Existující rezervační systémy na trhu ubytování jsou zhodnoceny podle zvolených kritérií. Na základě zkoumání jejich vlastností a splnění či nesplnění hodnocených kritérií je navržen ideální rezervační systém.
Analýza vnímání neúplných cen zájezdů v České Republice
Valová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou uvádění cen zájezdů v České republice. V teoretické části popisuje proces sestavování zájezdů, různé způsoby tvorby cen spolu s ukázkami kalkulace a vyjmenovává cenové strategie. Dále ukazuje rozdíly ve vnímání cen firmou a zákazníkem a také seznamuje s problematikou psychologického působení cen na spotřebitele. Důležitou součástí práce je analýza současné situace uvádění cen zájezdů v ČR v komparaci se situací v zahraničí. Kapitoly jsou zaměřeny na analýzu legislativy v oblasti tvorby a uvádění cen zájezdů, na praxi českých a zahraničních cestovních kanceláří a na kroky zainteresovaných institucí podniknutých k vyřešení dané problematiky. Celá práce je v závěru doplněna o detailní analýzu dat získaných z vlastního dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí31 - 35  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.