Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 287 záznamů.  začátekpředchozí276 - 285další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Socialistická propagace - reklama v podmínkách centrálně plánovaného hospodářství v Československu 70. a 80. let 20.století
Šimečková, Barbora ; Kozmanová, Irena (vedoucí práce) ; Szobi, Pavel (oponent)
Bakalářská práce analyzuje teorii a praxi socialistické reklamy v 70. a 80. letech 20. století v Československu. V první části vychází ze současné teorie reklamy a konfrontuje ji na základě analýzy dobové teoretické literatury (skripta pro posluchače Fakulty žurnailistiky Univerzity Karlovy v Praze, odborný časopis "Propagace") s teoretickými přístupy k reklamě v 70. a 80. letech minulého století v Československu. Konstatuje, že role reklamy v podmínkách centrálně plánovaného hospodářství se lišila od dnešního pojetí zejména ideologickými aspekty včetně využití cenzury. Naopak podobné byly principy, na kterých reklama vznikala (význam cílových skupin, propagačních průzkumů apod.). V druhé části se práce rolí propagace v socialismu zabývá z pohledu produkce televizní a tiskové reklamy, sledováním jednotlivých fází propagačního procesu, od zadavatele, přes realizátora, po příjemce a jeho zpětnou vazbu, a to především na základě archivních materiálů Československé televize a rozhovorů s pamětníky ze státního podniku propagace Merkur. Ukazuje, že reklama měla v socialismu především informační charakter, vyvrací ale zároveň některé mýty o neúspěšnosti a neefektivnosti reklamy za socialismu.
Mediální prezentace smrti a umírání a její vliv na utváření postoje ke smrti
KADLECOVÁ, Hana
Práce se zabývá masovými médii a způsobem, jakým přistupují k prezentaci smrti a umírání. Snaží se najít odpověď na otázku, zda mohou mít masová média vliv na změnu postojů současného člověka ke smrti a umírání. Práce je rozdělena do devíti částí. První čtyři části tvoří teoretický rámec a charakterizují dnešní postmoderní společnost, typické rysy chování současného člověka, jeho vnímání světa a sebe sama, vliv výchovy, kultury a víry. Práce se dále zabývá postavením masových médií v postmoderní společnosti a stručně mapuje dosavadní výzkumy vlivu masových médií na člověka. Zmiňuje také nejčastější dělení masových médií na televizi, rozhlas, tisk a internet. Od tohoto teoretického rámce se následně odvíjí analýza prezentace smrti a umírání v jednotlivých typech médií - tato část práce je zaměřena více prakticky a je doplněna množstvím obrazového materiálu. Snaží se zachytit hlavní rysy prezentace smrti a umírání na televizní obrazovce (zpravodajství, film, reklama), v rozhlase (zpravodajství a některé názorové pořady), v seriózním i bulvárním tisku a v prostředí in ernetového zpravodajství, na blozích a sociálních sítích a také v internetové reklamě. Práce dochází k závěru, že současná masová média jsou smrtí a umíráním téměř přesycena, což u diváka (čtenáře, posluchače) způsobuje otupělost a přivyknutí si ke stále větší míře násilí. Médii zobrazovaná smrt je nepřirozená, často násilná a je v ostrém kontrastu s žitou realitou. Smrt mediálně devalvuje, ztrácí se její význam. To se v reálném životě projevuje poklesem empatie k nemocným a umírajícím a absencí úcty k zemřelým.
Vliv mediálních komunikací na vývoj dětí předškolního věku
KOSTROUNOVÁ, Světlana
Bakalářská práce se zabývá samotným vlivem prostředí a médií na vývoj dětí předškolního věku. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak velký vliv mají média na vývoj dítěte. Řešením této práce je navrhnutí způsob minimalizace či úplného odstranění negativního působení médií. Na základě zjištěných informací jsou formulovány závěry.
Historie tištěných médií na Domažlicku
VOBRUBOVÁ, Jana
Cílem diplomové práce bude podat ucelený přehled o historii tištěných médií na Domažlicku, konkrétně v Domažlicích a dalších městech regionu, od počátku vydávání do současnosti s přihlédnutím k současným trendům. Práce bude seznamovat s hlavními listy a vydavateli tisku. Budou v ní rozebrány i některé vybrané kauzy regionálního charakteru a samozřejmě reflektovány historické události celostátního významu.
Lexikální kreativita v inzerátech a v reklamě
VÁVROVÁ, Veronika
Diplomová práce se zabývá jevy ve slovní zásobě francouzské reklamy, konkrétně jazykovými prostředky v inzerátech vybraného francouzského tisku. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou.
Optimalizace tisků v podniku
Veselý, Ondřej ; Kacerovský, Jiří (vedoucí práce) ; Lukač, Štefan (oponent)
Cílem práce je rozebrat problematiku optimalizování tiskových úloh v podnicích. Konkrétně návrh jednotlivých kroků vedoucích k optimálnímu tiskovému řešení, optimalizace a správa tisku externí firmou, tzv. outsourcing. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se dále skládá ze tří částí. První část rozbírá vhodnost použití tiskových zařízení na základě jejich vlastností a funkcí. Cílem je zobecnit a usnadnit rozhodnutí jaký typ zařízení kde použít. Druhá část práce se věnuje vlastním krokům procesu optimalizace, měkkým i tvrdým faktorům, které mají na tiskové řešení vliv. Kroky jsou analyzovány na základě informací čerpaných převážně z elektronických zdrojů od firem, které se optimalizací tiskového prostředí přímo zabývají. Poslední teoretickou částí je kapitola věnovaná outsourcingu tiskového řešení. V práci jsou popsány výhody i nevýhody této možnosti. Závěrem jsou pak jmenovány největší firmy které se outsourcingu tiskového řešení v České Republice věnují. Poslední částí je praktická analýza tiskového řešení v konkrétním podniku ? Sudop Praha a.s. Na základě konzultací a praktickým seznámením se se stávajícím řešením jsou navrhnuty kroky, které by řešení zlepšily. Informace jsou čerpány převážně z elektronických zdrojů, praktická část je pak výsledkem osobní návštěvy a konzultací se zaměstnanci podniku Sudop Praha a.s.
Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk)
Jankovský, Milan ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šimůnek, Petr (oponent)
Práce popisuje marketingovou strategii mezinárodního vydavatelství na českém trhu se zaměřením na ekonomický tisk. První část stručně nastiňuje teoretická východiska marketingové strategie. Druhá pak představuje společnost Verlagsgruppe Handelsblatt a její zahraniční afilace, významný prostor je věnován vydavatelství odborného tisku Economia a profilu Hospodářských novin. Třetí část detailně popisuje a hodnotí marketingové reálie Hospodářských novin, analyzuje postavení na trhu a konkurenci v oblasti celostátních deníků. V této části také autor hodnotí komunikační a kreativní strategii a formuluje vlastní názory a doporučení.
Optimalizace tiskového prostředí (na příkladu v konkrétní firmě)
Včela, Ondřej ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je rozebrat problematiku procesu optimalizace tiskového prostředí. Problematika je řešena jak obecně, tak i na příkladu ve společnosti Sklo Bohemia, a.s. Světlá nad Sázavou. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je dále rozdělena na několik kapitol, ve kterých jde o snahu analyzovat a popsat hlavní přínosy optimalizace tiskového prostředí, kterými jsou snížení nákladů na provoz tiskového prostředí a zabezpečení přístupu k vytištěným dokumentům. V prvních kapitolách se práce věnuje optimalizaci tiskového prostředí z hlediska správy tisku, účtování tisku i jeho zabezpečení. Práce rozebírá možnosti tiskových řešení a vlastní kroky procesu optimalizace tiskového prostředí. Další část popisuje specializovaný tiskový software a společnosti, které ho vyvinuly. V závěru teoretické části jsou zmíněny společnosti, jenž se věnují řešením optimalizace. Praktická část hodnotí a popisuje řešení optimalizace tiskového prostředí ve společnosti Sklo Bohemia, a.s. Na základě konzultací a seznámením se se situací ve společnosti při procesu optimalizace jsou popsány a analyzovány hlavní přínosy optimalizace. Využívány a analyzovány jsou výstupní data před a po provedené optimalizaci. Jsou zhodnoceny pozitivní a negativní dopady procesu optimalizací. Informace v teoretické části jsou čerpány převážně z elektronických zdrojů a odborných článků, praktická část je pak výsledkem osobní účasti na procesu optimalizace a konzultací se zaměstnanci společnosti Sklo Bohemia, a.s. Práce mapuje danou problematiku a slouží k zorientování se v oblasti optimalizace tiskového prostředí. Jelikož je snaha o zefektivnění tiskových procesů a snížení nákladů jedním z nejaktuálnějších úkolů IT manažerů snad ve všech firmách, bez rozdílu velikosti a oblasti působení, je přínosem této práce již zmíněné zmapování daného tématu a poskytnutí obecného přehledu o procesu optimalizace tiskové prostředí.
Funkce tisku za druhé republiky. Příspěvek k sociálním dějinám tzv druhé republiky.
Jun, Petr ; Soběhart, Radek (vedoucí práce) ; Fabianková, Klára (oponent)
Hlavním úkolem této bakalářské práce bylo zjistit, jakou a jak významnou roli hrál tisk během období tzv. druhé republiky. Jelikož tato práce dokazuje, že druhá republika dospěla svým vývojem k autoritativnímu režimu, politická úloha médií a konkrétně tisku tak významně vzrostla. Tisk se stal jedním z hlavních prostředků propagandy, nejdříve stranické, poté i vládní, respektive prostředkem propagandy vládnoucí strany - Strany národní jednoty. Propagandistická úloha tisku byla analyzována na vybraných tématech, které měly významnou pozici v politice druhé republiky, v soudobém tisku a v literatuře zabývající se druhorepublikovým obdobím. Práce tak obsahuje analýzu soudobého tisku na následujících tématech: volání tisku po jednotě, kampaň proti osobě prezidenta Edvarda Beneše, antisemitismus, nacionalismus a jejich projevy v tisku.
Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR
Valterová, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Němec, Petr (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na mediální mix a mediální komunikaci, členění médií, charakteristiky tisku, výhody a nevýhody tisku v reklamě. Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR vymezuje zkoumaný trh, stanovuje významná kritéria, odkrývá segmenty, rozvíjí profily čtenářů deníků a závěrečně hodnotí segmentaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 287 záznamů.   začátekpředchozí276 - 285další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.