Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 231 záznamů.  začátekpředchozí226 - 231  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Evaluace primární prevence na základních školách.
PRŮCHOVÁ, Dominika
Cílem primární prevence je odradit od rizikového chování či zahájení rizikového chování posunout do co nejpozdějšího věku. Z toho důvodu byly stanoveny mechanismy primární prevence, kde jako hlavní vykonavatel jsou pověřeny školy a školská zařízení. Hlavní činitel na utváření postojů a výchově dětí je bezesporu rodina, avšak ta velmi často selhává v preventivním dění v návaznosti na rizikové chování. Rodina má jasně nezastupitelnou roli, kterou má ve společnosti suplovat škola, prostřednictvím svých realizovaných preventivních programů. Každá základní škola je povinna vypracovat tzv. "minimální preventivní program``, podle metodického pokynu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT). Na kolik jsou preventivní opaření ze strany školního prostředí účinná, se pokusím zjistit v této práci. K výzkumu je použita metoda kvalitativního výzkumu, formou obsahové analýzy dat, získaných z minimálních preventivních programů a z dříve provedených výzkumů, zaměřených na rizikové chování. Takto získaná data byla vzájemně komparována, analyzována na základě jejich dostatečnosti a plného zastoupení vyskytujícího se rizikového chování. Data byla dále evaluována prostřednictvím polořízeného rozhovoru s krajskou koordinátorkou prevence sociálně patologických jevů. Výzkumný soubor tvoří základní školy z Českých Budějovic a z Třeboně, celkem 10. Cílem diplomové práce bylo Zmapovat oblast primárně preventivních aktivit v základních školách na základě jejich včasnosti a zastoupení prevence vybraného rizikového chování provést evaluaci.
Evaluace Obchodní akademie Ostrava podle modelu zvyšování kvality školy
Čimburová, Karin ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Steinbachová, Štěpánka (oponent)
Práce se zabývá hodnocením Obchodní akademie Ostrava, podle Modelu zvyšování kvality školy. Model hodnotí jednotlivé oblasti: Vizi školy, podmínky ke vzdělávání, školní vzdělávací program, průběh vzdělávání, kulturu školy, řízení školy, zajišťování kvality školy, výsledky vzdělávání.V závěru jsou objasněny důvody zákonné povinnosti provádění sebehodnocení, ale také přínosy, které sebehodnocení přináší V přílohách je dále uvedena SWOT analýza, dotazník pro rodiče a studenty
Ochrana před povodněmi: hodnocení efektivnosti veřejných výdajových programů
Vaňková, Jana ; Slavíková, Lenka (vedoucí práce) ; Šauer, Petr (oponent)
Veřejné výdaje jsou nedílnou součástí veřejných financí a tvoří jeden z pilířů státních zásahů. V dlouhodobém časovém horizontu můžeme sledovat tendenci k růstu veřejných výdajů. Často jsou však tyto výdaje vynakládány neefektivně a nehospodárně. Hovoříme-li tedy o veřejných výdajích, měla by vždy klíčovou otázkou být otázka efektivnosti vynakládání těchto financí. Současný stav této problematiky v ČR však není ideální a efektivnost často hodnocena není. A právě absence tohoto hodnocení je jedním z hlavních nedostatků systému veřejných financí v naší zemi. Tato diplomová práce řeší problematiku hodnocení efektivnosti veřejných výdajových programů na příkladu programu Ministerstva zemědělství - Prevence před povodněmi, který byl realizován v letech 2002-2007. Program probíhal za účelem zvýšení ochrany před povodněmi a v současné době je v běhu druhá etapa tohoto programu. Tato druhá etapa je plánována pro roky 2007-2012. Cílem této diplomové práce je tedy zhodnocení efektivnosti tohoto veřejného výdajového programu (první etapy) na základě zvolené metodiky. Také byla stanovena hypotéza: že program Prevence před povodněmi byl efektivní a splnil tak všechny stanovené cíle. V této práci se pokouším tuto hypotézu potvrdit nebo vyvrátit.
Rozhodovací, implementační a kontrolní mechanismy v oblasti operačních programů ČR
Tužinská, Iva ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Řehořová, Veronika (oponent)
Česká republika (dále jen ČR) získala vstupem do Evropské Unie možnost využívat podpory poskytované v rámci politky Hospodářské a sociální soudržnosti. Pro programové obodbí 2007 -2013 si ČR připravila celkem dvacet čtyři operačních programů. Rozhodovací, implementační a kontrolní mechanizmy analyzuji na jednomu programu - Operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, což mi umožňuje postihnou veškeré aspekty implementace.
Evaluace Obchodní akademie Ostrava podle modelu zvyšování kvality školy
Dannenfeldtová, Karin Bc. ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Steinbachová, Štěpánka (oponent)
Práce se zabývá hodnocením Obchodní akademie Ostrava, podle Modelu zvyšování kvality školy. Model hodnotí jednotlivé oblasti: Vizi školy, podmínky ke vzdělávání, školní vzdělávací program, průběh vzdělávání, kulturu školy, řízení školy, zajišťování kvality školy, výsledky vzdělávání.V závěru jsou objasněny důvody zákonné povinnosti provádění sebehodnocení, ale také přínosy, které sebehodnocení přináší V přílohách je dále uvedena SWOT analýza, dotazník pro rodiče a studenty
Hodnocení efektivnosti programu Pět P
Něničková, Eliška ; Sedláková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Sedláková, Jaroslava (oponent)
Hodnocení efektivnosti programu Pět P v Jindřichově Hradci pomocí dotazníkového šetření. Dotazníky vyplňují rodiče, dobrovolníci a děti zařazené do programu. Výsledek je použit jako výstup programu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 231 záznamů.   začátekpředchozí226 - 231  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.