Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 215 záznamů.  začátekpředchozí194 - 203dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh obytné zóny v Říčanech u Brna
Hojný, David ; Klepáček, Josef (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem práce je variantní řešení obytné zóny. V prvním případě je kladen důraz na ekonomické hledisko s ohledem na zábor území stavebními parcelami v poměru k místním komunikacím. Ve druhé studii je největší váha kladena na estetické hledisko a architektonické ztvárnění. Třetí situace je pojata jako možný kompromis mezi příznivou cenou a architektonickým ztvárněním. Ve všech případech je provedena architektonická studie situačních výkresů. Dle multikriteriální analýzy byla varianta RASTR vybrána jako nejvhodnější a dále u ní je proveden výpočet parkovacích a odstavných míst, výškové řešení a charakteristické a vzorové příčné řezy.
Rekonstrukce železniční trati Olomouc hl.n. - Nezamyslice mezi km 69,877 a km 75,583 včetně návrhu technologie prací
Fabiánová, Lucie ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku v úseku mezi železniční stanicí Pivín a železniční stanicí Bedihošť v km 69,877 – 75,583 na jednokolejné železniční trati č.301 Olomouc hl.n. – Nezamyslice se snahou o maximalizaci traťové rychlosti. Při rekonstrukci je potřeba řešit také železniční přejezdy a železniční zastávku Čelčice podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Studie polohy přestupního terminálu v Ivančicích
Chlíbek, David ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Mým úkolem v rámci bakalářské práce je prověření polohy přestupního terminálu IDS v Ivančicích. S tímto úkolem je spojeno navržení nového železničního nástupiště a nového autobusového nádraží v blízkosti železničního přejezdu se silnicí II/152 ve staničení km 5,535 000 nedaleko současné železniční stanice . Předpokládám ukončení osobní vlakové dopravy ve stanici Ivančice na nově vybudovaném terminálu. Trať do Oslavan bude pokračovat pouze jako vlečka. Má práce spočívá ve zpracování 3 různých variant. Je potřeba zajistit dostatečnou kapacitu terminálu pro 7 autobusových linek a jednu linku vlakovou. Je také důležité zajistit dostatečné zázemí a pohodlný přístup pro cestující. Zabývám se tedy také bezbariérovým návrhem chodníků, přechodů pro chodce a bezbariérových ramp. Ve variantě 2 řeším i problém vysoké intenzity osobní a nákladní automobilové dopravy v centru města. V mém návrhu je nastíněn návrh silničního obchvatu, který by vedl v koridoru současné železniční trati.
Návrh rekonstrukce traťového úseku Otrokovice - Vizovice včetně návrhu technologie práce
Záruba, Jan ; Wrana, Radim (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Úkolem práce je rekonstrukce regionální železniční jednokolejné trati Otrokovice – Vizovice v km 19,0 - 22,4. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku. Další součástí práce je řešení železniční zastávky v obci Zádveřice podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Návrh rekonstrukce traťového úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0
Řehůřek, Tomáš ; Maršalík, Jakub (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh úpravy geometrických parametrů koleje a návrh rekonstrukce železničního svršku v úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0. Úsek začíná napojením na výhybku v železniční stanici Kunovice a končí v železniční stanici Uherské Hradiště. Součástí bakalářské práce je tedy i rekonstrukce kunovického zhlaví stanice Uherské Hradiště. Obsahem bakalářské práce je i návrh obnovy odvodnění tratě. Úkolem je také zvážit možnost zvýšení rychlosti v daném úseku. V rámci práce je také vypracován návrh technologie práce pro rekonstrukci a výkaz výměr.
Rekonstrukce železniční tratě Týniště nad Orlicí - Letohrad v km 75,55 -78,7 včetně technologie prací
Král, Vladimír ; Pur, Kamil (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá úpravou geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku v úseku km 75,55 – 78,7. Úsek se nachází na trati Týniště nad Orlicí - Letohrad. Další částí práce bude rekonstrukce odvodnění, návrh technologie prací, řešení přejezdů a nástupiště.
Rekonstrukce železniční tratě Hrušovany nad Jevišovkou - Brno v km 145,9 - 149,0 včetně návrhu technologie prací
Hospodka, Pavel ; Brůha, Bohuslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Úkolem práce je rekonstrukce železniční dvoukolejné tratě Hrušovany na Jevišovkou – Brno v km 145,9 – 149,0. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku. Nově by v tomto úseku mělo také dojít ke zvýšení traťové rychlosti až na hodnotu 100 km/h. Dále je součástí práce řešení železničního přejezdu a železniční zastávky v obci Troubsko podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Modernizace traťového úseku Vladislav-Třebíč
Tumpach, Jan ; Korkisch, Ivo (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout modernizaci traťového úseku Vladislav-Třebíč pro rychlost 120 km/h. V rámci práce bude navržena konstrukce železničního svršku, odvodnění a vypracovaný výkaz výměr.
Návrh optimalizace traťového úseku Branná - Ostružná v km 12,677 - 15,3
Veselý, Miroslav ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout v daném traťovém úseku optimalizaci geometrických parametrů koleje, případně zvýšit traťovou rychlost. Dalším úkolem je navrhnout vhodnou skladbu železničního svršku vzhledem k rychlosti, kategorii trati a provoznímu zatížení, a dále navrhnout vhodnou konstrukci pražcového podloží. Dále je cílem navrhnout typ konstrukce u železničních přejezdů, na přejezdech bez PZZ pak doplnit rozhledové trojúhelníky.
Návrh rekonstrukce traťového úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 2,9 - 6,0
Malý, Tomáš ; Rašková, Eliška (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce jednokolejné železniční traťi Kunovice – Staré Město u Uherského Hradiště v úseku km 2,9 – 6,0. V rámci práce je řešena konstrukce železničního svršku s nově navrženými parametry koleje a konstrukce železničního spodku včetně obnovy odvodnění tratě a návrhu technologie práce. V souvislosti s rekonstrukcí bude posouzena možnost zvýšení stávající rychlosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 215 záznamů.   začátekpředchozí194 - 203dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.