|
Hodnocení ekonomické situace zvolené korporace a návrhy na její zlepšení
Volánková, Nikola ; BA, Renata Šrámková (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práca spočíva v hodnotení ekonomickej situácie zvolenej spoločnosti s ručením obmedzeným (ďalej len „PODNIK“) a vytvorení návrhov na jej zlepšenie. Podnik funguje v odvetví priemyselnej filtrácie a vyrába technologické celky na zákazku. Prostredníctvom strategickej analýzy sú vyhodnotené externé a interné faktory vplývajúce na podnik. Na základe vyhodnotenia jednotlivých faktorov sú spracované príležitosti a hrozby podniku a jeho silné a slabé stránky. Výsledky analýz sú ďalej rozpracované a na ich základe sú vytvorené návrhy riešení pre zlepšenie ekonomickej situácie.
|
| |
| |
| |
| |
| |
|
Návrh marketingové strategie
Hladík, Tomáš ; Lašáková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ROS.BR s.r.o. Práce je členěna do tří celků. V první teoretické části je popsána obecná problematika tvorby marketingové strategie, charakteristika vývoje trhů, segmentace a postupy marketingové situační analýzy. Druhá analytické část se zabývá analýzou interních faktorů společnosti, obecného a oborového okolí, interpretací závěru z dotazníkového šetření a rozborem webových marketingových nástrojů. Ve třetí závěrečné části je rozpracován návrh marketingové strategie, jednotlivé cíle a cesty k dosažení vytýčených cílů.
|
| |
|
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Bartošíková, Bára ; Sommer, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a tvoří teoretická rámec pro následující části. Druhá část je zaměřena na charakteristiku dané společnosti, popis její současné situace a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, marketingového a komunikačního mixu a výsledky dotazníkového průzkumu. V třetí části jsou na základě výsledků z analytické části uvedeny návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
|
|
Podnikatelský záměr pro založení firmy
Koukal, David ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce vymezuje podstatná teoretická východiska nezbytná pro sestavení podnikatelského záměru a zároveň pak představuje sestavení reálného podnikatelského plánu, který bude zaměřen na zřízení nové společnosti KK-TECH s.r.o., jež bude nabízet komplexní úklidové služby. Stěžejní částí práce je analýza trhu, na který bude společnost vstupovat, a dále marketingový a finanční plán. V práci využiji především poznatků získaných během studia a dále také poznatků, které jsem získal díky působení v daném oboru.
|