Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,515 záznamů.  začátekpředchozí1478 - 1487dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání celosvětově uznávaných metodik projektového řízení PMI, PRINCE 2 a české metodiky EPMS
Vlasák, Miroslav ; Kačín, Radovan (vedoucí práce) ; Vala, Matěj (oponent)
Práce porovnává hlavní celosvětově rozšířené metodiky projektového řízení (PMBOK, PRINCE2) a metodiku ryze českou uzpůsobenou na míru turbulentnímu prostředí ČR (EPMS). V práci jsou nastíněny filozofie, struktury a přístupy k projektovému řízení jednotlivých metodik. Stručně jsou nastíněny silné a slabé stránky jednotlivých metodik a je upozorněno, nač je třeba klást důraz při jejich implementaci. Metodikám společný procesní pohled je v přehledovém srovnání mapován na procesy požadované ČSN ISO 10006:20004.
Důvody, postup a výsledky zavedení B2B portálu pro podporu obchodních procesů ve společnosti Škoda Aut a.s.
Siparau, Aliaksei ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Poláková, Ivana (oponent)
Bakalářská práce popisuje proces zavedení B2B systému podporujícího vyřízení žádosti obchodních partnerů Škoda Auto a.s. na vyplacení finančních bonusů v rámci prodeje velkoodběratelům, cílovým skupinám a taky v rámci jednotlivých marketingových akcí. Pozornost je především věnovaná důvodům, postupu a hodnocení úspěšnosti realizace projektu.
Využití informačních technologií pro manažerské sledování efektivity času a minimalizaci nákladů
Dědek, Lubomír ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Theimer, Jiří (oponent)
Sledováním času je myšlena evidence nákladů s příčinnou souvislostí k firemním výkonům nebo výstupům. Manažerské sledování času lze charakterizovat jako řídící nástroj, který spojuje zaznamenávání odpracovaného času s plánováním, schvalováním, peněžním ohodnocováním, účtováním, fakturací atd. Tato práce se zabývá teoretickými důsledky a skutečnostmi přístupů ke sledování času a praktickou aplikací těchto přístupů za využití nástrojů informačních technologií pro sledování času. Jsou porovnány jednotlivé alternativy systémů pro sledování času a charakterizovány způsoby automatizace firemních procesů s důrazem na proces sledování času.
Finanční řízení v nadnárodních společnostech
Ševcovicová, Lucie ; Hnilica, Jiří (vedoucí práce) ; Lánská, Kateřina (oponent)
Tato práce se zabývá specifiky finančního řízení v nadnárodních společnostech. Jsou zde uváděny příklady nejzajímavějších odlišností v řízení multinacionálních korporací oproti řízení malých podniků operujících pouze na území jednoho státu, přičemž ve větší míře jsou rozebrány oblasti: softwarová podpora finančního managementu, dosahování nákladových úspor a finanční řízení projektů. Práce se snaží zhodnotit výhody a nevýhody řízení financí v tomto typu společností. Teoretické poznatky jsou aplikovány na příkladu nadnárodní společnosti Honeywell.
Projektová kancelář jako nástroj řízení projektů
Hajduček, Vladimír ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
Práce se zabývá využitím projektové kanceláře při řízení portfolia projektů. Teoretická část charakterizuje projekt z pohledu životního cyklu projektu, personálního obsazení projektu a rizika v projektu. Dále popisuje jednotlivé stupně organizace projektové kanceláře a činnosti, které může projektová kancelář vykonávat. V neposlední řadě nahlíží na úroveň řízení projektů v České republice. Praktická část analyzuje na příkladu finanční společnosti procesy probíhající během jednotlivých fází projektu. Dále jsou analyzovány procesy změnového řízení, řízení rizik, projektových výstupů, kontroly, reportování a rozpočtování. Závěrem práce jsou procesy zhodnoceny a jsou formulována doporučení na zlepšení.
Simulace politik komunikace z pozice Informačního manažera
Velehradský, Petr ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Rafaj, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření simulátoru, jenž na základě variabilního nastavení parametrů v jeho manažerském panelu umožní simulovat politiky komunikace z pozice Informačního manažera. Struktura modelu a parametrizace simulátoru vychází z praktických zkušeností z firmy NETservis s.r.o., která se specializuje na vývoj internetových aplikací pro velké mezinárodní společnosti. Simulátor je tedy určen především pro simulaci politik v této konkrétní firmě, avšak může sloužit i jako referenční model a být používán jinými společnostmi.
Zavádění projektového řízení v IT firmě.
Kříž, Lubomír ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Ptáček, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zaváděním projektového řízení do IT firmy, která spadá do sektoru malého a středního podnikání. Jejím cílem je vytvořit rámcovou metodiku projektového řízení postavenou na bázi robustní metodiky PMBoK, dle které bude moci tato firma začít úspěšně realizovat své zakázky pomocí projektů. Dílčími cíli jsou jednoznačné vymezení projektového řízení a shrnutí specifik metodiky PMBoK včetně návrhu přizpůsobení pro sektor malých a středních firem. Práce se skládá ze tří částí: první část vymezuje základní pojmy projektového řízení a zabývá se volbou ideální organizační struktury projektového řízení pro menší firmu. V další části je analyzována metodika PMBoK a dle ní je vytvářen koncept pro tvorbu odvozené metodiky pro menší firmy. Tato metodika je pak detailněji popsána v poslední kapitole s důrazem na její procesní vymezení. Hlavním přínosem této práce je vytvoření customizované metodiky projektového řízení , která bude nasazena v reálném životě. Dalším přínosem je pak samotný proces customizace metodiky PMBoK pro malé a střední podniky.
Moderní metody systémové integrace a jejich dopady na projektové řízení
Kubíček, Jovan ; Šmejkalová, Zora (vedoucí práce) ; Benešová, Vlasta (oponent)
Práce řeší problematiku komplexních a heterogenních informačních systémů. V daném kontextu mapuje aktuální metody systémové integrace a jejich dopady na projekty (řízení, analýza, organizace). Uvedeny jsou základní principy a metody (například transakční princip, třívrstvá architektura atd.), a moderní vývojové a integrační metody (SOA, BPM, BRA, MDA). Dále je pak řešena problematika analýzy a projektového vedení v kotextu těchto principů a metod.
Implementace nového software podporujícího řízení vztahů se zákazníky
Chuchvalcová, Eliška ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Horníková, Monika (oponent)
Cílem této práce je poskytnout manažerům komplexní metodiku pro implementaci softwaru, používaného pro podporu řízení vztahu se zákazníky. Protože se jedná o činnost prováděnou jen občas, je metodika založena na teoretických poznatcích projektového řízení, kterému je věnována první část práce. Zohledněna jsou specifika nadnárodní farmaceutické firmy, ale řada poznatků je využitelná i ve společnostech s jiným zaměřením a jiných oblastech používeného softwaru. Proto je značná pozornost věnována rozboru prostředí, ve kterém byla implementace prováděna. Vlastní implementace je popsána v kapitolách odpovídajících teoretickému základu a zpracovanému projektovému plánu jako hlavnímu dokumentu implementace. Popsány jsou praktické zkušenosti, které jsem jako manažer zodpovědný za provedení projektu získala. Během realizace projektu byla potvrzena řada teoretických poznatků i některé praktické manžerské zkušenosti, ať už pozitivní nebo negativní. Vzhledem k důležitosti a charakteru problematiky lze předpokládat, že obdobná činnost bude v budoucnu opakována. Práce dává návod, jak se na implementaci připravit.
Soa a projektové řízení Soa projektů
Jelen, Václav ; Benešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Zora (oponent)
V prostředí stále komplexnějších informačních systémů dramaticky rostou nároky na integraci jejich heterogenních částí. Řešení tohoto problému nabízí SOA ? service oriented architecture (architektura orientovaná na služby).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,515 záznamů.   začátekpředchozí1478 - 1487dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.