Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Snímání obrazu s vysokým dynamickým rozsahem
Kupka, Petr ; Zach, Ondřej (oponent) ; Slanina, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá základními principy zvyšování dynamického rozsahu u digitální fotografie. Práce dále hledá, jaké metody se využívají pro vytvoření fotografie s vysokým dynamickým rozsahem (HDR) a prozkoumává metody pro kompresi HDR obrazu pro zobrazení na zařízeních s nízkým dynamickým rozsahem (LDR). Implementace algoritmů pro tónové mapování je provedena v programu HDR_lab vytvořena v prostředí Matlab.
Zobrazování virtuálních 3D scén s vysokým dynamickým rozsahem
Rozenberg, Michal ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Výstupem této bakalářské práce je demonstrační aplikace implementující techniky a algoritmy používané při vykreslování grafických 3D scén ve vysokém dynamickém rozsahu. K implementaci této aplikace je využito programovacího jazyka C++ a nízkoúrovňové rozhraní Vulkan API pro programování náročných 3D grafických programů.
Implementation of a tone mapping operator for scotopic viewing conditions
Safko, Martin ; Wilkie, Alexander (vedoucí práce) ; Kratochvíl, Miroslav (oponent)
Výroba fotiek a filmov zachytávajúca nočnú scenériu, ktorá vyzerá prirodzene, je dlhotrvajúci problém od vzniku fotoaparátu. Pre vytvorenie snímku je potrebné mať dostatok svetla, ktoré v senzore fotoaparátu vytvorí merateľnú veličinu. Kvôly tomu, fotenie v noci nebolo možné kým neboli senzory dosť citlivé, avšak aj potom fotky stále nevyzerali realisticky. Filmový priemysel vyriešil tento problém manuálnou korekciou farieb v postprodukcii. Naim- plementovali sme algoritmus z článku publikovaného v SIGGRAPH 2011, ktorý je schopný na spektrálnych obrazoch tento problém vyriešiť konzis- tentne a vierohodne a rozšírili sme ho o techniku použitú z INRIA článku. 1
Advanced HDR image viewer
Wirth, Michal ; Křivánek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Wilkie, Alexander (oponent)
04.01.17 abstrakt.txt 1 file:///home/misa/Desktop/dp/abstrakt.txt Hlavním účelem této práce je určit ty aspekty prohlížečů obrázků s vysokým dynamickým rozsahem (HDR), na které kladou velký důraz umělci pohybující se v oblasti počítačové grafiky, nebo i jiní uživatelé, kteří denně pracují s HDR obrázky produkovanými fyzikálně založenými renderery. Práce také podává přehled již existujících řešení. Na těchto základech je navržen a implementován nový prohlížeč HDR obrázků, dávající důraz jeho paměťovou efektivitu a výkonnost. Pro tyto účely jsou diskutovány dva odlišné způsoby uspořádání obrazových dat, známy pod pojmy Array-of-Structures (AoS) a Structure-of-Arrays (SoA). Je měřen jejich účinek na rychlost algoritmu pro změnu saturace obrázku. Tento algoritmus byl vybrán jako reprezentativní v rámci skupiny algoritmů mapujících tóny. Ukázalo se, že druhé zmiňované uspořádání dat umožňuje algoritmu v daném testovacím prostředí běžet rychleji, a to přibližně třikrát nebo i vícekrát. Práce má dva hlavní přínosy. Za prvé dává výše zmiňovaným uživatelům do rukou nástroj, který jim může pomoci při manipulaci s HDR obrázky. Za druhé naznačuje, že v oblasti algoritmů mapující tóny, resp. jejich implementací, může být potenciál na nezanedbatelné zrychlení.
Implementation of a tone mapping operator for scotopic viewing conditions
Safko, Martin ; Wilkie, Alexander (vedoucí práce) ; Kratochvíl, Miroslav (oponent)
Výroba fotiek a filmov zachytávajúca nočnú scenériu, ktorá vyzerá prirodzene, je dlhotrvajúci problém od vzniku fotoaparátu. Pre vytvorenie snímku je potrebné mať dostatok svetla, ktoré v senzore fotoaparátu vytvorí merateľnú veličinu. Kvôly tomu, fotenie v noci nebolo možné kým neboli senzory dosť citlivé, avšak aj potom fotky stále nevyzerali realisticky. Filmový priemysel vyriešil tento problém manuálnou korekciou farieb v postprodukcii. Naim- plementovali sme algoritmus z článku publikovaného v SIGGRAPH 2011, ktorý je schopný na spektrálnych obrazoch tento problém vyriešiť konzis- tentne a vierohodne a rozšírili sme ho o techniku použitú z INRIA článku. 1
Pořizování HDR snímků na mobilních zařízeních
Mik, Filip ; Musil, Martin (oponent) ; Nosko, Svetozár (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá tvorbou snímkov s vysokým dynamickým rozsahom. Výsledný HDR snímok je vytvorený spracovaním sekvencie LDR snímkov - ich spojením a následným mapovaním tonality. V práci je popísaná celá problematika týkajúca sa procesu vytvorenia a zobrazenia HDR snímku. Celý proces je následne implementovaný v aplikácii na platformu Android.
Mobilní aplikace pro akvizici a úpravu HDR fotografií
Michalák, Patrik ; Brejcha, Jan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Hlavnou myšlienkou tejto práce je vytvoriť aplikáciu, ktorá by riešila nielen problémy generovania a spracovania HDR obsahu, ale zamerala sa aj na interakciu s užívateľom a poskytla mu viac možností v prehľadnom a minimalistickom rozhraní. V riešení bola použitá metóda generovania HDR obsahu kombinovaním LDR snímok s rôznou hodnotou času expozície. Vytvorené riešenie poskytuje užívateľovi mobilnú aplikáciu pre prácu s HDR fotografiou, štyri metódy mapovania tónov a rôzne nástroje, ktoré užívateľ pri práci potrebuje.
Skládání a tone-mapping HDR obrazu
Guniš, Erik Anton ; Musil, Martin (oponent) ; Nosko, Svetozár (vedoucí práce)
Bakalarská práca rozoberá problematiku spracovania HDR obrazu. Popisuje a rieši implementáciu skladania snímok s nízkym dynamickým rozsahom a vytvorenie snímky s vysokým dynamickým rozsahom. Ďalej sa zaoberá riešením problému zobrazenia snímky s vysokým dynamickým rozsahom. Táto problematika je riešená pomocou tónového mapovania.
Pořizování HDR snímků na mobilních zařízeních
Padyšák, Michal ; Nosko, Svetozár (oponent) ; Musil, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice digitální fotografie s vysokým dynamickým rozsahem. Řešení této problematiky je provedeno složením několika snímků stejné scény s různou expozicí do jednoho snímku s vysokým dynamickým rozsahem. Metoda je implementována jako aplikace pro operační systém Android a pořízený snímek je schopna zobrazit na svém displeji.
Web pro zpracování HDR obrazu a videa
Beran, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření webového systému, pomocí kterého lze převádět fotografie a videozáznamy do formátu HDR a ty pak dále upravovat a zobrazit. Během zpracování a úpravy lze sledovat aktuální vzhled na miniatuře výsledné fotografie. Po dokončení úprav lze výsledný soubor zobrazit a stáhnout v plném rozlišení. Pro interakci s uživatelem je připraveno rozhraní pro nahrávání fotografií a sada operátorů a filtrů pro jejich úpravu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.